Crapmania este in modul offline. Verifica conexiunea la internet!

30 lei ziua de pescuit la crap

marți, 6 iulie 2010
Mircea Gheran descrie partida de la Greaca

Am ales sa pescuiesc la Greaca, cu doar 30 de lei. Am plecat vineri, iar in 40 de minute am ajuns pe balta. Sa plantez, sa nu plantez? Merg pe a doua varianta. Folosesc ca nada o galeata de 1 KG de PlanetVB, tari (diametru 20mm), 3 KG de PlanetVB tari (diametru 24mm) si trei pungi de pelete CSL. Patronul baltii, George, apare imediat dupa ce termin de descarcat si respectuos ma invita sa las masina in parcare (regula nr 1 de la Greaca). Consider ca este o regula foarte buna, mai ales ca noi, romanii, suntem tentati sa bagam pestele prins la portbagaj si nu in balta.

Planet Vali BontoPlanet Vali Bonto

Revedere la boilies

Ultima oara cand am venit la o partida de pescuit de placere, la Greaca, a fost acum 3-4 ani. Astfel, aleg acelasi loc ca si ultima data. Incep sa nadesc. La doua lansete pun boilies VB de 20mm, iar la celalalte doua boilies VB de 24mm fara pop-up.
Apare si prima trasatura, noaptea tarziu, la 2:00. Crap 10,5 KG. Merg in continuare pe VB de 24mm si arunc la fel. Ora 4:00 am o alta trasatura si pun pe saltea un crap de 4 kg (la VB 20mm). Pun si la aceasta lanseta tot o bila de 24mm. Sambata dimineata, la ultimul bat care mai era cu bila de 20, trage un crap de 3 KG. Hotarasc ca e cazul ca pe toate cele 4 lansete sa am o momeala mai mare, in speranta ca voi evita ciortanii. Apoi nadesc 2-3 KG de boilies. Pana seara, trasaturile intarzie sa apara. Ingandurat, improspatez momeala la toate cele 4 lansete. La orele 21, am o trasatura care se finalizeaza cu un crap de 3 KG. Nu mai trage si ma pun la somn.

Mircea Gheran

Sandu Camion da lovitura

Partenerul, Sandu Camion inteapa puternic la ora 03:30, iar zgomotul ma trezeste. Imi povesteste apoi ca pestele lua fir, fara insa ca avertizorul sa scoata vreun sunet.. rezultatul.. un crap de nu mai putin de 12 kg. Am pastrat pestela la sac pentru ca dimineata sa-l pozam. Plecam cu gandul ca saptamana viitoare ne vom intoarce, pe un alt loc insa, si cu speranta unui crap trecut de 20 de KG. Consider ca pe o astfel de balta, cu cateva kg de solubile reusesti, fara probleme, sa scoti 100 de kg de ciortan (1-3 KG) in doar 24 de ore.

Sandu Camion

Unei persoane îi place asta.
Apasă Îmi place dacă ți-a plăcut articolul. Ne ajută să identificăm conținutul care te interesează și să-ți oferim materiale cât mai relevante pe viitor.