Crapmania este in modul offline. Verifica conexiunea la internet!

Noiembrie 2010 la Greaca

vineri, 5 noiembrie 2010

“LA PESCUIT TREBUIE SA STII CAND SA DAI SI CAND NU ARE ROST. Am zis ca acum mergem degeaba si ca o sa ne inghete mulinetele.” Citeste mai departe aventura lui Mircea Gheran la - 4 g C…

Totusi, am plecat impreuna cu Adrian Voicu si Nicu Gaulea la Greaca , asa de sfarsit de sezon. Asul din maneca il aveam pregatit de acasa, forfac scurt legat cu carlig nr. 8, solubile 1016 de 16 mm si MHLM pe naditor. Am ajuns sambata dimineata pe balta si ne-am apucat de pescuit in 30 de minute. Primul peste care a tras a avut 1 kg, dupa care a inceput o serie de trasaturi de nu mai stiam pe ce lanseta sa pun mana. Hopa, mi-am zis. Am schimbat stilul, am scos naditoarele si am pus forfac mai lung legat cu carlig nr. 4. Bile tari de 20 mm si trasaturile s-au rarit. Am nadit, iar pe la ora 17 a venit prima trasatura serioasa, un crap de 12.28 kg. Un semn ca dulapiorii se hranesc foarte bine . S-a lasat apoi seara si frigul. In timpul noptii am mai avut 4 crapi cu greutati intre 4 si 6 kg.

Duminica dimineata a mai tras un ciortan de 2 kg asta asa ca sa inchida partida.

Apasă Îmi place dacă ți-a plăcut articolul. Ne ajută să identificăm conținutul care te interesează și să-ți oferim materiale cât mai relevante pe viitor.