Crapmania este in modul offline. Verifica conexiunea la internet!

Select Baits calatoreste in Europa

luni, 10 iunie 2013
Primul meu contact cu nadele Select Baits s-a produs prin intermediul mixului si activatorului HOT FISH (nu spun boiliesuri pentru ca obisnuiesc sa adaug mixurilor standard un aditiv pentru intarire pentru a evita racii si pestii de mici dimensiuni).

La inceputul lui aprilie am iesit sa le testez intr-o partida intinsa pe 13 zile. Imi planificasem sa merg pe Dunare, in Austria, insa prognoza meteo arata ploaie cu sanse mici de imbunatatire a vremii pe parcusul partidei. Mi-am aruncat o privire si pe Italia, acolo unde locuieste prietenul meu Litvinenco Luigino, si vremea era opusul a ceea ce m-ar fi asteptat in Austria. Nu mi-a luat mult sa ma hotarasc sa il sun si sa ii spun ca m-am hotarat sa vin pentru o partida de aproape doua saptamani. A percutat repede si in scurt timp lucrurile erau aranjate.

select baits

Dupa 550 km de condus, spre seara eram pe lacul subalpin pe care urma sa incercam sa prindem crapii superbi pe care stiam ca ii ascunde. Ne-am impartit rapid zona si am decis ca el sa pescuiasca la distanta mare, iar eu sa atac zona pana in 250 de metri de mal. Pescuind cu trei lansete am incercat sa-mi gasesc zone cu apa cat mai diferita ca adancime si structura. Fiind la inceput de sezon, comportamentul crapilor nu era usor de anticipat. Marginea unei borduri de stuf, mica gura de varsare a unui parau si baza unui prag cu apa de 6m erau cele trei zone care mi-au facut cu ochiul.

A doua zi pe seara am avut o trasatura violenta, am ridicat lanseta de pe rodpod si mi-am dat seama ca am de-a face cu un crap daca nu mare, macar nervos. Am sarit in barca, dar dupa cativa metri firul s-a inmuiat, semn ca s-a taiat. Dezamagit, ma intorc la mal pentru refacerea monturii si repozitionarea pe acelasi loc. Cu toate ca scaparea pestelui ma suparase, trasatura imi luase o piatra de pe inima in privinta nadei. Nu e lucru usor sa pescuiesti pe o apa care oricum este zgarcita in capturi si sa incerci nade noi.

Vineri seara am avut inca o prezentare, pe apa de 6m, in acelasi stil care iti ridica instantaneu pulsul la nivel maxim. Dupa un dril de 15min dus din barca, primul meu peste pe 2013 se resemna cu pierderea luptei pe salteaua de primire. Acul cantarului s-a oprit la 15.7kg si dupa o scurta sesiune foto a fost eliberat cu grija cuvenita.

Cele doua boiliesuri HOT FISH de 24mm de pe firul de par imi confirmau acum ca nada este buna si ca ma pot ocupa de restul factorilor pentru a-mi creste sansele capturii dupa care batusem atata drum - unul dintre crapii de peste 30 de kilograme care atrag pescarii hardcore an de an. Din pacate, asteptarea capturii de o viata s-a lasat asteptata. Pana la sfarsitul partidei am mai avut cativa pesti prinsi, insa cel mai mare a ramas cel de 15.7kg.

Select Baits m-a convins si ceea ce nasul meu de pescar imi indicase atunci cand am deschis punga de mix, boiliesurile Hot Fish au confirmat pe balta. Imi plac mixurile bogate in fainuri de peste, condimentate, cu granulatie mare, capabile sa ofere atractie prin calitatea mixului, nu doar prin arome sau aditivii lichizi prinsi in reteta. Am decis sa acord acest sezon nadelor Select Baits si sunt convins ca la sfarsitul anului capturile mele se vor regasi in impresionanta galerie foto de pe site.

nada crap

*****************************

Cristian Marinica este stabilit in Austria de peste 20 de ani si pescuieste exclusiv la crap de mai bine de 7 ani. Prefera lacurile foarte mari, de acumulare sau subalpine, unde incearca sa-si doboare recordul personal de 24.6kg cu fiecare iesire. Nu se fereste sa pescuiasca plantat la distante care uneori il lasa fara fir pe tamburul mulinetei cautand crapii acolo unde stau. Alaturi de prietenul sau Luigi Litvinenco, stabilit in Italia, au ales sa foloseasca nadele Select Baits considerand ca acestea pot rivaliza oricand cu restul producatorilor din Europa.

cristian marinica

Pentru oferta de nade Select Baits vizitati site-ul producatorului www.selectbaits.com
3 persoane apreciază asta.
Apasă Îmi place dacă ți-a plăcut articolul. Ne ajută să identificăm conținutul care te interesează și să-ți oferim materiale cât mai relevante pe viitor.