sfat achizitie echipament crap

Lansete, mulinete, fire, carlige, camping, accesorii, etc. Comentati, criticati sau recomandati.

Moderatori: Alin Galbenu, Bogdan Zaharia, odoctee

cornea_andrei
Mesaje: 17
Membru din: Mar Feb 02, 2016 13:38
Puncte: 0
Localitate: cluj napoca / harghita

sfat achizitie echipament crap

Mesaj de cornea_andrei »

Va salut ! As vrea sa achizitionez 3 lansete de 3,90m - 3,5lb , 2 tronsoane + 3 mulinete . Bugetul nu trebuie sa depaseasca 1100 lei. Mentionez ca sunt incepator, pana acum nu am pescuit decat cu chinezarii. Ies de maxim 10* pe balta tot anu si de multe ori pescuiesc cu momitor. Pentru lansete m.am gandit la : Hakuyo mtx8 sau fl strategist si mulineta : Hakuyo xa 8000... Voi ce mi.ati recomanda?

Avatar utilizator
Sorin Calin
Mesaje: 126
Membru din: Joi Ian 15, 2015 21:07
Puncte: 0
Localitate: Bucuresti

Re: sfat achizitie echipament crap

Mesaj de Sorin Calin »

combinatia asta de Hakuyo o folosesc si eu si sunt multumit,la multinete se poate schimba la Dan o saiba pt frana rapida care te ajuta foarte mult
Nume utilizator schimbat din domnitoru'

Avatar utilizator
Alin Galbenu
Moderator
Mesaje: 2774
Membru din: Lun Aug 08, 2011 11:38
Puncte: 0
Localitate: Craiova
Contact:

Re: sfat achizitie echipament crap

Mesaj de Alin Galbenu »

Daca tot te-ai oprit la MTX, mai bine cauta Mtx14 SH, pentru ca e forumul plin si poti negocia pentru ele, si le scoti la un pret super, si le poti cupla cu mulinete Okuma Longbow 665. Le-am folosit si eu, si iti pot spune ca sunt mulinete bune care te vor tine mai mult decat XA8000.
Imagine

Avatar utilizator
Claudiu Cutus
Mesaje: 514
Membru din: Mie Sep 05, 2012 3:20
Puncte: 0
Localitate: cluj-napoca

Re: sfat achizitie echipament crap

Mesaj de Claudiu Cutus »

Incearca poate gasesti ceva la un pret mai bun in '' marele bazar''. In bugetul ala e destul de greu sa gasesti de noi trei lansete si trei mulinete bune.

Andrei91
Mesaje: 515
Membru din: Mie Ian 06, 2016 18:31
Puncte: 0
Localitate: Cj