Va solicit sfatul intr-o problema.Mi s-a stricat un senzor Delkim si ptr. ca nu gasesc pe nimeni sa mi-l repare am cumparat unul nou.Astazi cand l-am primit,surpriza,nu este compatibil cu statia.Sa detaliez putin,am resetat statia ,i-am setat pe cei vechi din nou,l-am probat pe cel nou la statia unui prieten,degeaba.Avertizorul luat individual functioneaza.I-am sunat pe cei de la magazin si spre ghinionul meu intra in concediu si mi-au spus sa revin dar ei spun ca nu au mai patit asa ceva.Problema e ca un prieten a patit si el acelasi lucru cu un avertizor pe care l-a luat de la o firma concurenta si nu a rezolvat nimic.Se pare ca statiile mai vechi nu sunt compatibile cu senzorii mai noi.Ce-i de facut?
Delkim a schimbat frecventa la modelele fabricate de anul acesta, din aceasta cauza nu poti seta un senzor produs anul acesta pe o statie mai veche. Poti incerca solutia data de Vladut sau iei legatura direct cu cei de la delkim si tre sa le trimiti pe toate in anglia la setat si te intelegi cu ei cine ce plateste si poti trimite si delkimul stricat cu aceasta ocazie poate se poate repara sau daca nu este din vina ta defectul se poate inlocui.
Dupa cum ai spus parca si tu, mai sunt si altii in situatia ta, va puteti strange mai multi cu mai multe seturi sa le trimiteti impreuna sa impartiti cheltuielile de transport ... asta mai la iarna cand nu le mai foloseste nimeni ca probabil va dura ceva vreme pana le primesti inapoi
Doeat scrie:Delkim a schimbat frecventa la modelele fabricate de anul acesta, din aceasta cauza nu poti seta un senzor produs anul acesta pe o statie mai veche. Poti incerca solutia data de Vladut sau iei legatura direct cu cei de la delkim si tre sa le trimiti pe toate in anglia la setat si te intelegi cu ei cine ce plateste si poti trimite si delkimul stricat cu aceasta ocazie poate se poate repara sau daca nu este din vina ta defectul se poate inlocui.
Dupa cum ai spus parca si tu, mai sunt si altii in situatia ta, va puteti strange mai multi cu mai multe seturi sa le trimiteti impreuna sa impartiti cheltuielile de transport ... asta mai la iarna cand nu le mai foloseste nimeni ca probabil va dura ceva vreme pana le primesti inapoi
Este buna varianta ta precum si cea a lui Vladut ptr. senzorul stricat,dar ptr. cel nou ce vina am eu?
Asta chiar e sfidare la adresa clientului din partea producatorului. Dupa ce ca platesti o caruta de bani pe 5 cutii de plastic (4 avertizori si 1 statie) tu ca si client trebuie sa mai ai si stresul ca : "vai Doamne, eu am statia (pe care am dat 200 eur) facuta anul trecut si nu pot lua un avertizor (pe care mai dau inca 150 eur) anul asta ca nu se mai potriveste".
Ce vina are Claudiu in toata treaba asta?? Vina ca a scos aproape vreo 800 din portofel sau de pe card.
lucianman scrie:Asta chiar e sfidare la adresa clientului din partea producatorului. Dupa ce ca platesti o caruta de bani pe 5 cutii de plastic (4 avertizori si 1 statie) tu ca si client trebuie sa mai ai si stresul ca : "vai Doamne, eu am statia (pe care am dat 200 eur) facuta anul trecut si nu pot lua un avertizor (pe care mai dau inca 150 eur) anul asta ca nu se mai potriveste".
Ce vina are Claudiu in toata treaba asta?? Vina ca a scos aproape vreo 800 din portofel sau de pe card.
Nu are nicio vina, cel care i-a vandut avertizorii trebuie sa rezolve problema cu garantia, pe cheltuiala proprie !
Este vina celui de la care ai cumparat , macar te puteau avertiza sau informa si in mod normal ar trebui sa rezolve ei aceasta problema direct ...dar suntem in Romania. Daca sti sa explici situatia producatorului nu cred ca o sa te puna sa platesti transport mai ales daca ar fi vorba de mai multe seturi , fiind vorba de o firma serioasa , asa ar fi normal , dar cine stie . Oricum ramane problema timpului pana ajunge pana se rezolva pana le primesti inapoi ar dura minim o luna.