Ne aliniem la GDPR!

Vă aducem la cunoștință că www.crapmania.ro utilizează fișiere de tip cookie și alte tehnici similare pentru a asigura funcționarea site-ului și protejarea datelor dvs., pentru a vă oferi o experiență cat mai placută și personalizată, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul într-un mod anonim.

Le oferim partenerilor noștri de rețele sociale, de publicitate și de analiză a traficului informații cu privire la modul in care folosiți site-ul nostru prin intermediul cookie-urilor pe care ei le pot seta.

Înainte de a continua navigarea pe www.crapmania.ro, vă rugăm să citiți și să întelegeți conținutul Politicii de utilizare cookie și al Politicii de confidențialitate.

Prin continuarea navigării și utilizarea serviciilor noastre, vă exprimați acordul cu privire la Politica de utilizare cookie și la Politica de confidențialitate.

Ultima modificare: 29.05.2018
NADA FEEDER

POP UP, POP DOWN…

12 ianuarie 2013 | 16:35
  |   9521   afişări   

Foarte multi pescari folosesc momeli flotante, iar dintre acestea cea mai des intalnita in truse este pop up-ul. Adica bila plutitoare. Logic, principala calitate a acestor momeli, pe langa aroma si culoare, trebuie sa fie flotabilitatea. De ce este important ca pop up-urile sa pluteasca cat mai mult ?
 
Majoritatea firmelor care produc pop up-uri au în descrierea produselor urmatoarea propozitie: “Vor sta flotante săptămâni întregi!“ Vom ține în apă o montură două săptămâni? Raspunsul este, desigur, nu. Producătorii vor să iți transmită ca momelile produse de ei vor pluti și dupa două săptămâni, lucru care ne asigură ca pop up-ul nostru nu va avea nicio problemă de flotabilitate după 12, 24, sau chiar 48 de ore.
 
 
 
În testul revistei PPT, in care 11 momeli diferitea au stat in acvariu timp de 5 zile, s-a observat ca unele bile iși reduc flotabilitatea la jumatate sau chiar mai mult. Cu siguranță, dacă le-am fi folosit pentru o montură snow man, de exemplu, dupa un timp momeala ar fi devenit una de fund, pentru ca pop up-ul si-ar fi pierdut forta de a mai ridica in pozitie verticala omul de zapada.
 
 
 
Pop up-uri folosite in testul revistei Pescuitul pentru toti (PPT)
 
SOLAR – Jacko s
MAINLINE – Red Plum
CC MOORE – NS1 Specials
BAIT&FEED COMPANY – Plum & Black Pepper
FRANK WARWICK BAITS – Special Fruit
DYNAMITE BAITS – Fluro Robin Red
STICKY BAITS – Pineapple and Butyric
QUEST BAITS – Rahja Spice Pink
SENZOR PLANET – Prunela
SBS BAITS – AV1
NUTRABAITS – White Spice
 
 
Pop up-ul Quest, după 24 de ore, și-a redus flotabilitatea la jumătate.
 
 
Același lucru s-a întâmplat și cu cel de la Mainline, dar după 72 de ore.
 
 


La 2 persoane le place asta.


Comentarii


Momentan nu există comentarii.