Strategie de marketing - Magazinul Big Fish

CEA MAI INTERESANTA SECTIUNE A FORUMULUI - aici pastram topicurile super interesante care au fost arhivate de-a lungul timpului.

Moderatori: Dan Mateianu, Cristi Matei

Încuiat
Avatar utilizator
Cristian Stanoi
Pescar de competitie
Mesaje: 648
Membru din: Mie Ian 19, 2011 15:34
Puncte: 0
Localitate: Bucuresti

Re: Strategie de marketing - Magazinul Big Fish

Mesaj de Cristian Stanoi »

Nu mi se pare justificat sa ceri niste compensatii daca ai cumparat un produs si peste doua saptamani ii scade pretul ca urmare a unei promotii sau din oricare alt motiv. Daca chiar iti doresti un pret mai bun poti sa returnezi produsul asa cum ti-a fost comunicat si eventual il cumperi din alta parte la "pretul corect".
Cat despre magazine concurente cu Big Fish.....eu zic ca e mult de discutat pe tema asta si parerea mea personala este ca nu au o concurenta reala pe acelasi segment in Romania. Si va dau un singur exemplu: faceti o comparatie a preturilor la produsele Nash, faceti comparatia intre BF si TF si sa imi spuneti ce observati.

Sent from my LG-E610 using Xparent Green Tapatalk 2
Clubul Sportiv Green Lake

Avatar utilizator
robyvan
pescar de competitie
Mesaje: 1842
Membru din: Lun Aug 16, 2010 12:51
Puncte: 0
Localitate: Timisoara

Re: Strategie de marketing - Magazinul Big Fish

Mesaj de robyvan »

popescu59 scrie:Hai sa vorbim direct, tot ce spune magazinul este corect , daca exista o lege in romania care iti da dreptate te rog sa o expui aici sa o putem comenta .
Ai primit exemple concrete ale altora care au patit mult mai rau decit tine .
Probabil ca tu ai vrut sa punctezi faptul ca ai cumparat de la un magazin de TOP si te astepti ca sa mai primesti ceva inapoi .Gresit , gresit.
In momentul cind magazinul avea 2 clienti pe luna cred ca ai fi gasit ceva intelegere mai ales ca ei ar fi stiut ca vor pierde si acel ultim client. Darrrrrrrrrrrr atita timp cit BIGFISH este in topul vinzari indiferent de sezon nu ai cum sa mai primesti ceva inapoi de la ei.Vor pierde 2-3-5 clienti in urma a cea ce ai semnalat tu dar tot in topul vinzarilor vor fi .Sincer imi pare rau de intimplarea ta dar exista o regula clara in comert si foarte foarte adevarata -
Daca nu il pacalesti tu pe client te pacaleste clientul pe tine , asa ca mergem inainte .
Sa ne vedem sanatosi pe balata la pescuit.
deci da-i dracului de clienti, intr-un cuvant, nu???...... :wink:
slowly we rot- by Obituary

Avatar utilizator
Dragos Sinca
Partener Crapmania.ro
Mesaje: 446
Membru din: Mar Ian 12, 2010 8:59

Re: Strategie de marketing - Magazinul Big Fish

Mesaj de Dragos Sinca »

clabuc scrie:eu cred ca cererea lui ptr a i se acoperi diferenta in alte produse, e absolut decenta si justificata. Initiativa ar fi trebuit sa vina chiar din partea magazinului daca acesta si-ar respecta clientii.

Eu cred ca cererea lui este aberanta.

Daca iti cumperi o masina si peste 2 saptamani apare o oferta la respectivul model ce faci? Te duci si le spui sa iti mai faca ei vreo 2-3 plinuri de benzina drept compensatie?

Avatar utilizator
Cristian Stanoi
Pescar de competitie
Mesaje: 648
Membru din: Mie Ian 19, 2011 15:34
Puncte: 0
Localitate: Bucuresti

Re: Strategie de marketing - Magazinul Big Fish

Mesaj de Cristian Stanoi »

Dragos Sinca scrie:
clabuc scrie:eu cred ca cererea lui ptr a i se acoperi diferenta in alte produse, e absolut decenta si justificata. Initiativa ar fi trebuit sa vina chiar din partea magazinului daca acesta si-ar respecta clientii.

Eu cred ca cererea lui este aberanta.

Daca iti cumperi o masina si peste 2 saptamani apare o oferta la respectivul model ce faci? Te duci si le spui sa iti mai faca ei vreo 2-3 plinuri de benzina drept compensatie?
Si prima revizie gratuit.

Sent from my LG-E610 using Xparent Green Tapatalk 2
Clubul Sportiv Green Lake

clabuc
Mesaje: 372
Membru din: Joi Apr 30, 2009 11:11
Puncte: 0
Localitate: Bucuresti

Re: Strategie de marketing - Magazinul Big Fish

Mesaj de clabuc »

gor965 scrie:
clabuc scrie:eu cred ca cererea lui ptr a i se acoperi diferenta in alte produse, e absolut decenta si justificata....
Pe ce baza e justificata ? Daca magazinul si-a terminat stocul si a adus un alt stoc de marfa la pret mai mic, crezi ca e obligat sa-si sune fostii clienti si sa inceapa sa imparta bunuri compensatorii ? Daca marfa noua venea mai scumpa decat cea care s-a vandut inainte, te astepti sa cheme comerciantul, pe fostii clienti, inapoi sa-i plateasca diferenta? Aici nu vorbim de bisnita, sa stam sa ne tocmim, vorbim de comert, cu regulile sale scrise, cu preturi de achizitie dovedite cu acte, care pot oscila in functie de cerere, oferta, curs valutar, etc.!

Pe urmatoare baza, comerciala as spune :
1. situatia creata i-a provocat clientului o frustrare pentru care nu are nicio vina decat ca si-a cumparat cort. Magazinul ar trebui sa inteleaga asta si sa intervina pentru a gasi o solutie de a stinge frustrarea respectiv. Asta corelat cu 2
2. cleintii deja existenti sunt mai importanti decat clientii noi ori aici clientul vechi plateste mai mult si e frustrat iar clientul nou plateste mai putin si e fericit.

clabuc
Mesaje: 372
Membru din: Joi Apr 30, 2009 11:11
Puncte: 0
Localitate: Bucuresti

Re: Strategie de marketing - Magazinul Big Fish

Mesaj de clabuc »

Dragos Sinca scrie:
clabuc scrie:eu cred ca cererea lui ptr a i se acoperi diferenta in alte produse, e absolut decenta si justificata. Initiativa ar fi trebuit sa vina chiar din partea magazinului daca acesta si-ar respecta clientii.

Eu cred ca cererea lui este aberanta.

Daca iti cumperi o masina si peste 2 saptamani apare o oferta la respectivul model ce faci? Te duci si le spui sa iti mai faca ei vreo 2-3 plinuri de benzina drept compensatie?
fiind vorba de o masina 2,3 plinuri e putin, f putin - incearca sa pui intrebarea asta la o reprezentanta BMW, Mercedes, ceva din Germania si pariez ca vei avea mult mai mult de 2,3 plinuri. Uite de curiozitate incearca chiar in Romania sa pui intrebarea la Bavaria sau Autoklas

kitz
Mesaje: 109
Membru din: Vin Mai 11, 2012 4:19

Re: Strategie de marketing - Magazinul Big Fish

Mesaj de kitz »

crysstyan2002 scrie:Nu mi se pare justificat sa ceri niste compensatii daca ai cumparat un produs si peste doua saptamani ii scade pretul ca urmare a unei promotii sau din oricare alt motiv. Daca chiar iti doresti un pret mai bun poti sa returnezi produsul asa cum ti-a fost comunicat si eventual il cumperi din alta parte la "pretul corect".
Cat despre magazine concurente cu Big Fish.....eu zic ca e mult de discutat pe tema asta si parerea mea personala este ca nu au o concurenta reala pe acelasi segment in Romania. Si va dau un singur exemplu: faceti o comparatie a preturilor la produsele Nash, faceti comparatia intre BF si TF si sa imi spuneti ce observati.

Sent from my LG-E610 using Xparent Green Tapatalk 2
care sunt diferentele??

Avatar utilizator
robyvan
pescar de competitie
Mesaje: 1842
Membru din: Lun Aug 16, 2010 12:51
Puncte: 0
Localitate: Timisoara

Re: Strategie de marketing - Magazinul Big Fish

Mesaj de robyvan »

kitz scrie:
crysstyan2002 scrie:Nu mi se pare justificat sa ceri niste compensatii daca ai cumparat un produs si peste doua saptamani ii scade pretul ca urmare a unei promotii sau din oricare alt motiv. Daca chiar iti doresti un pret mai bun poti sa returnezi produsul asa cum ti-a fost comunicat si eventual il cumperi din alta parte la "pretul corect".
Cat despre magazine concurente cu Big Fish.....eu zic ca e mult de discutat pe tema asta si parerea mea personala este ca nu au o concurenta reala pe acelasi segment in Romania. Si va dau un singur exemplu: faceti o comparatie a preturilor la produsele Nash, faceti comparatia intre BF si TF si sa imi spuneti ce observati.

Sent from my LG-E610 using Xparent Green Tapatalk 2
care sunt diferentele??
la TF nu au caciula Nash.....si asta ma enerveaza..... :lol: :lol:
slowly we rot- by Obituary

Genes Florin
pescar de competitie
Mesaje: 1628
Membru din: Mar Sep 01, 2009 12:13
Puncte: 0
Localitate: buzau
Contact:

Re: Strategie de marketing - Magazinul Big Fish

Mesaj de Genes Florin »

crysstyan2002 scrie:Nu mi se pare justificat sa ceri niste compensatii daca ai cumparat un produs si peste doua saptamani ii scade pretul ca urmare a unei promotii sau din oricare alt motiv. Daca chiar iti doresti un pret mai bun poti sa returnezi produsul asa cum ti-a fost comunicat si eventual il cumperi din alta parte la "pretul corect".
Cat despre magazine concurente cu Big Fish.....eu zic ca e mult de discutat pe tema asta si parerea mea personala este ca nu au o concurenta reala pe acelasi segment in Romania. Si va dau un singur exemplu: faceti o comparatie a preturilor la produsele Nash, faceti comparatia intre BF si TF si sa imi spuneti ce observati.

Sent from my LG-E610 using Xparent Green Tapatalk 2
nu este buna comparatia.
Nu te baga daca nu esti in tema cu realitatea referitor la nash.
incerc sa ma opresc aici, minciuna si vrajeala au picioare scurte.................
Balta Puiesti

Avatar utilizator
Cristian Stanoi
Pescar de competitie
Mesaje: 648
Membru din: Mie Ian 19, 2011 15:34
Puncte: 0
Localitate: Bucuresti

Re: Strategie de marketing - Magazinul Big Fish

Mesaj de Cristian Stanoi »

kitz scrie:
crysstyan2002 scrie:Nu mi se pare justificat sa ceri niste compensatii daca ai cumparat un produs si peste doua saptamani ii scade pretul ca urmare a unei promotii sau din oricare alt motiv. Daca chiar iti doresti un pret mai bun poti sa returnezi produsul asa cum ti-a fost comunicat si eventual il cumperi din alta parte la "pretul corect".
Cat despre magazine concurente cu Big Fish.....eu zic ca e mult de discutat pe tema asta si parerea mea personala este ca nu au o concurenta reala pe acelasi segment in Romania. Si va dau un singur exemplu: faceti o comparatie a preturilor la produsele Nash, faceti comparatia intre BF si TF si sa imi spuneti ce observati.

Sent from my LG-E610 using Xparent Green Tapatalk 2
care sunt diferentele??
La multe produse aproximativ 15% in plus la pretul afisat. De ex geanta carry all medium la BF 190 la TF 215.

Sent from my LG-E610 using Xparent Green Tapatalk 2
Clubul Sportiv Green Lake

senzor planet
Încuiat

Înapoi la “ARHIVA FORUM”