Echipa Angliei acuza Romania ca a trisat la CM !

Desfasurare, clasamente, fotografii, discutii, polemici, propuneri, decizii.

Moderator: gor965

Scrie răspuns
clabuc
Puncte: 0

Re: Echipa Angliei acuza Romania ca a trisat la CM !

Mesaj de clabuc »

mizeria asta a aparut in toata presa, daca am avea o asociatie serioasa ar comunica presei un raspuns oficial si toata suflarea pescareasca din romania ar trebui sa boicoteze firma korda care arunca cu noroi in poate una dintre cele mai importante piete ptr produsele lor.
Daca ramanem pasivi ne meritam soarta si imaginea de hoti.

Claudiu Garlea
pescar de competitie

Mesaj de Claudiu Garlea »

Ce ia f*t*t, natioana Romaniei la CM-ul asta, dar ce o sa-i f*t*, natioana lu Piti la CM2014.

Acum serios, ar trebui dati in judecata (asta odata) pentru ca n-au probe. Ce probe au ei? Au intrebat pestii cand ii scoteau din apa :

- Buna ziua domnule Ciortan. (E)
- Buna ziua, domnule pescar. (C)
- Avem o intrebare pentru dumneavoastra.(E)
- Spuneti va rog, pentru ca ma grabesc mai am cateva drill-uri de efectuat azi. (C)
- Cu ce ati fost hranit in ultimele luni? (E)
- Cu faina, oua si condimente. Condimente Fuchs! E bine, ca neamurile noastre erau asezonati cu cartofi, lamaie si condimente. (C)
- O zi faina sa aveti domnule ciortan. (E)

C- Ciortanul
E - Englezu'

Cum naiba si-au dat ei seama ca au fost hraniti intensiv, sa-i dea federatia in judecata...

Dan Badarcea

Mesaj de Dan Badarcea »

GClaudiu scrie:Acum serios, ar trebui dati in judecata (asta odata) pentru ca n-au probe. Ce probe au ei? Au intrebat pestii cand ii scoteau din apa ?
Cum naiba si-au dat ei seama ca au fost hraniti intensiv, sa-i dea federatia in judecata...
Care federatie? :shock: :D :D
Ovidius Constanta

Claudiu Garlea
pescar de competitie

Mesaj de Claudiu Garlea »

de pescuit...eu stiu, ceva acolo....Romania ca tara de pescuit, de ce apartine 8-| ? De LIGA PROFESIONISTA DE FOTBAL? Sau te referi ca decat sa te duci la Federatia de Pescuit, iti faci o clisma...

miyagi
Pescar de competitie

Mesaj de miyagi »

Dan Badarcea scrie:
GClaudiu scrie:Acum serios, ar trebui dati in judecata (asta odata) pentru ca n-au probe. Ce probe au ei? Au intrebat pestii cand ii scoteau din apa ?
Care federatie? :shock: :D :D
Ia-l usor ca-i caine pana la moarte :lol: .
Urban culture.

ENERGY CARP

Mesaj de ENERGY CARP »

Încep prin a mulțumi în mod deosebit tuturor pentru postările voastre și pentru solidaritatea de care dați dovadă.Din păcate trăim într-o țară în care performanțele mondiale sunt tot mai puține iar cancanul monden este mereu de actualitate.Pot să vă asigur că vom avea o poziție extrem de riguroasă, cu eventuale consecințe legale fața de toți contestatarii noștri în cea ce privește câștigare campionatului mondial de pescuit, întrucât trebuie să depășim cumva stigmatul :" ROMÂN=HOȚ".
am intrat personal în contact cu pescarii englezi pe forumurile lor și iată mai jos câteva din răspunsurile lor:

Thank you, Mircea. I have replied to your PM with my thoughts about the way your National Team has been vilified by accusations of cheating in the UK press.

I know how hurtful this must be for you and your team, and for all Romanian carp anglers. As someone who has followed the development of Romanian carp fishing over the past decade with interest, I know full well that you are being portrayed as cheats in order to cover up the inadequate preparation of the England team.

Please be assured that not everybody feels the same way, and once the jingoism that surrounds this unexpected performance by the English team dies down, people will see for themselves that you simply out-fished and out-performed your competition, using tactics and bait that was freely available to all.

As you point out, all the top teams used the same bait that was used by the Romanian team. Why the UK team chose not to do the same is somewhat baffling.

The three reasons for this poor performance that you outline in your post say it all, as far as I am concerned.

Romania won fair and square and no amount of "sour grapes" accusations can disguise this fact in my personal opinion.

Hello, and thank you for this message.

I am very sympathetic to your position and have exchanged via e-mail with Vlad Pavlovici about my concerns, which he shares. I fully understand your distress and while I would like to help, I am not in a position to correspond with the team captain of the UK team, as I am merely a concerned individual with a love of Romania and Romanian carp fishing that goes back ten years.

I am certain that the use of the word "cheating" by the Team England manager is very ill advised, and is used simply to try to conceal his inadequate preparation for the invent. The reasons why the team did so badly are perfectly clear for all to see, namely:

1. No practice sessions fished, even though these were freely offered by your nation..
2. Wrong bait for the venue.
3. Not using a bait that was freely available to all teams, and that was used by all the successful teams that took part in the competition.

This level of incompetence is inexcusable, hence the Team England management is trying to obscure your victory with false accusations.

I am sure that the FIPS will take no notice of these pathetic accusations and that your National Team will be revealed as the true and rightful winners of the Championship.

Good luck for the ......

Kind regards

Ken Townley.

Căpitanul angliei trebuie cumva să se scuze pentru clasarea dezastruoasă....... :oops:

respect tuturor și fire întinse,

Mircea Spasici
Manager LOTUL NAȚIONAL DE PESCUIT SPORTIV LA CRAP
VALI MARTOIU
VICECAMPION NATIONAL 2008
CAMPION NATIONAL 2012
CAMPION MONDIAL 2012

kitz

Mesaj de kitz »

exact asta v-am spus ca e doar un om si nu pescarii din anglia.toti blameaza acest team GB si nu neaparat componentii, fiind ca sunt pescari buni ,dar managementul a fost dezastruos.

alexdumi80

Mesaj de alexdumi80 »

Catalin Bujita

Mesaj de Catalin Bujita »

excelenta replica, bravo

senzor planet
Scrie răspuns

Înapoi la “Campionatul National de Pescuit la Crap”