E o confuzie generala legata de mediatizarea competitiilor de anvergura. Concurentii vad totul prin prisma relatiei intre taxa si premii, ori in cazul unui campionat mai trebuie sa vezi si prin prisma sponsorilor, fie ca vorbim de insisi conurentii ori alte terte persoane sau firme. Daca ai un catusi de mic interes sau o cat de mica obligatie fata de o firma sau o persoana, e necesar sa te asiguri ca beneficiezi de o expunere cat mai buna in media. Ori aici s-au produs niste rupturi cand Crapmania a renuntat la proiect si evident cei care au decis bugetul initial ptr. acest campionat n-au mai vazut nici un interes in a se promova in media. Cred ca n-a mai ramas in joc decat locul la mondiale si medaliile de campion national (al AGVPS), ca banii de premii sunt si asa destul de putini iar despre sponsori, spatiul gol de pe vestele uriase spune totul. Cu alte cuvinte, pe termen scurt un fotograf angajat iti produce o gaura in buget si-atat...pe termen lung, e o investitie, dar multi n-o vad asa in clipa de fata.Albert scrie:Ii luati la intrebari pe cei de la crapmania, singurii care au anuntat oficial ca dau bani pt comunicare la CN cand, de fapt, Orhei a rezolvat-o si pe asta. Multumita lui stim cum sta treaba cu acest CN.