OKUMA AXEON V2 AXII-HAKUYO TD6000

Lansete, mulinete, fire, carlige, camping, accesorii, etc. Comentati, criticati sau recomandati.

Moderatori: Alin Galbenu, Bogdan Zaharia, odoctee

Scrie răspuns
Avatar utilizator
Mugady
Mesaje: 43
Membru din: Mie Noi 01, 2017 11:22
Puncte: 0
Localitate: Bucuresti

OKUMA AXEON V2 AXII-HAKUYO TD6000

Mesaj de Mugady »

Buna ziua,

Sunt pescar incepator si doresc sa achizitionez o mulineta. Poate cineva sa ma sfatuiasca cineva ce sa aleg intre cele doua din titlu?
Sau alta varianta cu buget asemanator.

Va multumesc!

Dan Mitranescu
Veteran
Mesaje: 6808
Membru din: Sâm Dec 15, 2007 17:48
Puncte: 0
Localitate: bucuresti

Re: OKUMA AXEON V2 AXII-HAKUYO TD6000

Mesaj de Dan Mitranescu »

Mugady scrie:Buna ziua,

Sunt pescar incepator si doresc sa achizitionez o mulineta. Poate cineva sa ma sfatuiasca cineva ce sa aleg intre cele doua din titlu?
Sau alta varianta cu buget asemanator.

Va multumesc!
In acest buget va recomand sa asteptati mulinetele MD 14000 ( varianta mai ieftina a mulinetelor MX 14000 ).
TD 6000 este o mulineta foarte robusta. O recomand in situatia in care se pescuieste SI pe rauri, pe Dunare, sau cu fire groase in agataturi. ( pescuiesc cu TD 6000 de peste 5 ani in competitii, deci mulinetele duc ).
Respect Okuma pentru raportul utilitate / pret pe care il abordeaza de la infiintare . Nu pot sa spun prea multe despre modelul V2, in comparatie cu cele de mai sus.
Poate ne ajuta altcineva ...

Avatar utilizator
niku_doc
Mesaje: 400
Membru din: Dum Aug 30, 2015 18:44
Puncte: 0
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: OKUMA AXEON V2 AXII-HAKUYO TD6000

Mesaj de niku_doc »

Sunt asemenatoare mulinetele, aceeasi intrebare mi-am pus-o si eu, acum 2 ani... am mers pe Hakuyo TD din cauza tamburului de rezerva metalic...
Am TD-urile de 2 ani si sunt foarte multumit, am ambii tamburi de 6000 si incap fire suficiente pe ei (0.35 >400m, 0.25 >600m).
Anul asta le schimb, astept MX-urile :D

Avatar utilizator
Crap.mures
Mesaje: 293