Salutare..am o nelamurire legata de frana de pe x-spot!am impresia ca a mea nu strange destul dupa ce am schimbat pasla cu o saiba de carbon!!inteleg ca e vb doar de 13 kg forta..dar la xtd-uri cu saibele de carbon cand strang maxim nu mai misca aproape deloc!mersi..dc cineva o foloseste si a fost atent la acest aspect!la maxim stransa la a mea pot misca cu mana tamburul!e normal oare?
Imi poate spune cineva care a facut tuning la aceasta mulineta ce dimensiuni si cate bucati de rulmenti intra ?
Vad ca sunt o serie de divergente cu rulmentii de la galet etc...
2 rulmenti la galet - 8x12x3,5
1 rulment pe pinionul central (dreapta manerului) - 9x17x5
2 rulmenti la wormshaft - 3x6X2,5
1 rulment pe pinionul de bronz - 8x12x3,5
Probabil sa mai mearga inca 3 (8x12x3,5) rulmenti in tambur(la axeoane merg) si vreunul in maner - dar astea deja sunt fite.
Ati inversat diametrul mare cu diametrul mic etc, dar nu mai conteaza. In galet intra 2 bucati de 8x5 x2.5 si 3 bucati de aceeasi dimensiune in tambur.
Nu inteleg cum e cu rulmentul in maner. Unde se pune mai exact? L-am intors pe toate partile si nu mi-am dat seama.
Am rezolvat si problema antireversului lipind o bucatica de plastic in continuarea axului de la butonul de antivers. Sper sa tina asa in prima faza. Golanie de marketing de la okuma- au taiat/rupt efectiv tija.
O sursa de achizitie pentru rulmentul ce serveste ca lagar pentru axul manerului la un pret decent (pana in 5 lei/buc)?
Cineva pasionat imi poate spune daca se mai pot face alte imbunatatiri?
Am cumparat rulmenti de navo si aero modele, nu Boca, cu 14 lei setul de 4 buc. O fi bine, o fi rau? Nu stiu.
Am pus mulineta pe cantar. Fix 700g. Are 300 m de fir de 0.20 si restul umplutura din rafie.