Intrebari lansete MTX

Lansete, mulinete, fire, carlige, camping, accesorii, etc. Comentati, criticati sau recomandati.

Moderatori: Alin Galbenu, Bogdan Zaharia, odoctee

Scrie răspuns
ChirilaGabriel
Mesaje: 9
Membru din: Lun Oct 21, 2019 20:12

Intrebari lansete MTX

Mesaj de ChirilaGabriel »

Sunt incepator in ale pescuitului si m-am decis sa imi iau 4 lansete Mtx 14(până acum am avut lansete de bazar),mentionez ca voi pescui pe Prut,Siret si iazuri(pescuit aruncat nu plantat),intrebarile mele ptr Dvs ar fi:
1.Sunt bune Mtx 14 sau aveti alte sugestii in acelasi buget?
2.Mtx 14 sau Mtx 14 New Concept?(specificați motivul)
3.Ca si mulinete (de la Okuma )ce ati recomanda cu 2 tamburi?
4.Bineinteles m-ar interesa si ce fir recomandați pe curgător si iaz.
Ps:In legatura cu lansetele la punctul 2 as aprecia o parere de la Dan Mitranescu daca se poate.
Multumesc anticipat!

Szilveszter
Mesaje: 172
Membru din: Joi Noi 01, 2018 17:16
Puncte: 0
Localitate: Timișoara

Re: Intrebari lansete MTX

Mesaj de Szilveszter »

:mrgreen: Ai nimerit cum se poate mai prost cu topicu.numa ce sau bătut pe aici pe tema asta :lol:

Lucian SV
Mesaje: 763
Membru din: Dum Apr 01, 2012 1:40
Puncte: 0
Localitate: Suceava

Re: Intrebari lansete MTX

Mesaj de Lucian SV »

ChirilaGabriel scrie:
Lun Oct 21, 2019 20:47
Sunt incepator in ale pescuitului si m-am decis sa imi iau 4 lansete Mtx 14(până acum am avut lansete de bazar),mentionez ca voi pescui pe Prut,Siret ...
La ce îți trebuie mtx 14 pe Prut sau Siret nu-mi dau seama. Poate pe lacuri. Un fir bun Baracuda Competition.

georgehadrian
Mesaje: 318
Membru din: Dum Aug 16, 2015 13:37
Puncte: 0
Localitate: Sfantu Gheorghe

Re: Intrebari lansete MTX

Mesaj de georgehadrian »

Poate nu-si permite sau nu vrea sa-si cumpere doua randuri de lansete. Daca pescuiesti in locuri,, degajate,, poti sa folosesti si lansete lungi... ce-i drept, putine astfel de locuri tin peste.

C_Alexandrescu
Mesaje: 197
Membru din: Lun Sep 21, 2015 22:43