Tine de principii matematice. Organizatorii fac urmatorul calcul: cat primesc minus cat dau. Publicul face alt calcul: cat dau minus cat primesc. Singura varianta de win-win este sa dea zero la amandoi, ceea ce este economic imposibil. Asa ca publicul primeste si chestii intangibile, cum ar fi prezentarile, socializarea, x expozanti intr-un singur loc... sau umorul lui Bendeac.gabi1 scrie:Chestia cu biletul de intrare tine de principii, as plati cu mare placere 50 lei pe bilet sa vina Bendeac 10' sa faca caterinca (ar fi subiecte cacalau), decat sa primesc o teava si o sapca.
Legat de discutiile generale de pe topic, cea despre cei 30 de lei nu prea stiu de ce exista, mai ales intr-un sport in care primul lucru pe care il faci cand ajungi pe balta este sa arunci banii in apa.
Referitor la program, vad ca speech-urile de vineri sunt repetate sambata si duminica, pare-se organizatorii au luat in calcul si oamenii muncii. Vineri e avanpremiera pentru someri.
Pentru mine va fi o prima experienta cu acest targ. Daca magazinele prezente au si produse care de regula apar ca "stoc epuizat" pe site-urile lor si daca nu uita ca optiunea de plata prin card e de bun simt, o sa fie bine.
Ca o paranteza, asta cu stoc epuizat/indisponibil/la comanda/la precomanda poate ar necesita ceva mai multa atentie din partea proprietarilor de magazine online. Sa pui mii de produse doar pentru SEO in final nu te avantajeaza, asta e garantat. Daca dau peste un produs pe care chiar il vreau si pe un site imi apare indisponibil, primul lucru pe care il fac este sa ma duc pe Google sa vad unde il gasesc. Asa ca tu, ca magazin online, iti omori produsele pe care chiar le ai pe stoc prezentandu-mi altele si trimitandu-ma sa le caut in alta parte.
(tariful de consultanta pentru e-commerce vi-l trimit in pm)