Moderatori: Alin Galbenu, mariosilaghi, Bogdan Zaharia, odoctee
Cred ca reclatia ta sta in picioare doar daca ai primit coletul si ai si comanda initiala plasata pe site-il lor...alinteodor79 scrie:urmeaza sa depun si reclamatie, mai ales ca termenii si conditiile de pe site-ul respectiv sunt foarte subtiriPallBogdan scrie:Perfect de acord cu tine Dan! Dar cand respectiva comanda confirmata spune una si valoarea ei la livrare spune alta...presupun ca nici vanzatorul nu s-a pus in locul cumparatorului...Dan Mitranescu scrie:Corect este cand reusesti sa te pui si in situatia celuilalt.
Pe de alta parte...ce mai exista gratis in ziua de azi?!
Cumparatorul poate sa inteleaga ca nu exista cumparaturi cu valoare zero, vanzatorul ar trebui sa aprecieze daca este sesizat de catre cumparator de aceasta problema si totul sa se rezolve omeneste...dar pentru cazuri in care nu exista partea omeneasca, exista si alte variante care din pacate nu-i dau castig de cauza vanzatorului!
De cate ori ai facut confirmare telefonica a unei comenzi online pe fiecare produs in parte?ionut72 scrie:"Cum e corect" pentru cine?
In momentul confirmarii telefonice a comenzii n-ati verificat, impreuna (tu si reprezentantul magazinului), continutul acesteia, pretul pe fiecare produs si totalul de plata? Daca raspunsul e NU vina e a ta. Daca raspunsul e DA si tu ai fost de acord cu acea suma, vina este tot a ta. Daca magazinul trimite comanda fara confirmare prealabila, vina este a lor si, in acest caz, ar trebui sa refuzi coletul si, pe viitor, sa-i boicotezi si sa le faci antireclama pe unde poti.
Au ales varianta care-i avantajaza ... la fel cum si tu ai ales sa comanzi un produs cu valoare zero, in loc sa le dai un telefon sa verifici daca e pretul e real.alinteodor79 scrie: Au ales cea mai josnica varianta.
Sper ca nu te referi la mine cand spui marlanie balcanica, deoarece chiar nu ma caracterizeaza. Nu as fi zis absolut nimic daca cei de la magazin discutau cu mine despre aceasta eroare si as fi acceptat din prima sa-mi anuleze comanda.gor965 scrie:Au ales varianta care-i avantajaza ... la fel cum si tu ai ales sa comanzi un produs cu valoare zero, in loc sa le dai un telefon sa verifici daca e pretul e real.alinteodor79 scrie: Au ales cea mai josnica varianta.
Imi pare ca toata treaba asta cu Black Friday a ajuns o marlanie tipic balcanica. Lumea vaneaza produse cu pret redus "din greseala". Vinearea neagra romaneasca are 72 de ore sau mai mult iar reducerile de peste 50% se aplica la marfurile cu pret mic. Uitati-va la americani sa vedeti ce inseamna Black Friday ... lichidari uriase de stocuri, nu vanzari la preturi putin mai mici ! Cu doua saptamani inainte de vinerea neagra, preturile cresc subit ca sa aiba vanzatorul de unde sa reduca in medie 18-22 % ... sa fim seriosi, chilipirurile adevarate au ramas greselile de pret exprimate pe sit.
De fiecare data! La initiativa mea. S-a dovedit, aproape de fiecare data, ca initiativa e buna!De cate ori ai facut confirmare telefonica a unei comenzi online pe fiecare produs in parte?
ok, o sa tin minte. Multumesc de sfationut72 scrie:De fiecare data! La initiativa mea. S-a dovedit, aproape de fiecare data, ca initiativa e buna!De cate ori ai facut confirmare telefonica a unei comenzi online pe fiecare produs in parte?