Crapmania.ro • Vezi subiect - Strategie de marketing - Magazinul Big Fish
Crapmania.ro
 
Acum este Joi Aug 24, 2017 12:09 am

Ora este UTC + 2 [ DST ]


King Fish Dan Mitranescu


Scrie un subiect nou Acest subiect este închis, nu puteţi modifica mesaje sau să scrieţi răspunsuri viitoare.  [ 82 mesaje ]  Du-te la pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Următorul
Autor Mesaj
MesajScris: Mar Mar 12, 2013 3:52 pm 
Neconectat

Membru din: Mar Feb 05, 2013 7:48 am
Mesaje: 115
Buna ziua prieteni pescari, caut o opinie pertinenta vis a vis de cele intamplate, incerc sa aflu care este parerea vostra obiectiva (Nu incerc sa fac vreun rau sau sa transmit un mesaj negativ vis a vis de acest magazin). Pentru a fi cat mai neutru o sa postez exact e-mailul pe care eu l-am trimis catre ei si raspunsul primit.

Vreau opinii si la adresa mea si a lor si pentru aceasta va multumesc anticipat!

Iata ce spun eu
" Buna dimineata, vreau sa va in formez ca sunt un ambasador al magazinului Big Fish si va felicit pentru dezvoltarea continua pe care o demonstrati pentru a sustine pasiunea pescarilor romani si implicit si a mea! Si va multumesc pentru asta!
Va scriu in legatura cu cortul Traker pe care l-am achizitionat de la voi luna trecuta la pretul de 2000 lei si care acum este redus la 1752 lei. Sunt usor dezamagit de aceasta strategie de marketing deoarece nu mi se pare normal sa existe o reducere la un produs inainte de sezon. (Simt ca am platit un pret prea mare pe un produs pe care nici nu am apucat sa il folosesc). Pe de alta parte sunt sigur ca aveti motive voastre sa aplicati aceasta reducere (prea multe pe stock, apare mk3 etc) si am incredere ca ati facut alegerea corecta. Nu am pretentia sa imi returnati diferenta intrucat inteleg ca ati platit tva, taxe etc insa nici nu vreau sa imi schimb parerea vis a vis de brandul Big Fish, de aceasta eu propun o cale (win - win) si anume sa imi oferiti alte produse ( nada, fire etc) de valoarea discountului. Asfel consider ca mentinem acest parteneriat viabil si sper ca in viitorul apropiat sa fiu fericitul posesor al unui set de Century FS

Astept cu interes opinia dumneavostra sau o alta propunere!

O zi frumoasa,"

Si acum raspunsul lor
"Buna ziua,

Imi pare rau sa aud ca unul dintre clientii nostri este nemultumit, dar va asigur ca este o neintelegere. Oferta actuala vine direct de la producator care ne-a oferit posibilitatea de a cumpara un numar limitat de corturi la un pret mult redus. Cand ati cumparat d-voastra cortul noi nu stiam de aceasta oferta, deci nemultumirea d-voastra nu isi poate gasi sursa in intentia noastra.

Pe de alta parte, astfel de situatii apar tot timpul si fac parte din munca noastra. Consider ca nu ati avea de ce sa va schimbati parerea despre noi pentru ca nu am facut nimic gresit.

Va multumesc pentru intelegere si sper sa va bucurati de cort. Nu stiu daca puteati alege un cort mai bun din oferta actuala de pe piata.



Numai bine,

Marian"




Sent from my iPad using Tapatalk HD


Sus
 Profil  
 
MesajScris: Mar Mar 12, 2013 4:07 pm 
Neconectat
Veteran
Avatar utilizator

Membru din: Lun Aug 13, 2012 2:35 pm
Mesaje: 3571
Localitate: Bucuresti
Nu ti-ai alesc corect timpul cand sa faci investitia... se intampla...
Eu am patit-o mai rau: mi-am luat masina cu 16.500 euro cand euro era 4,57 iar acum, dupa 5-6 luni euro este 4,37..
Am pierdut 0,20lei la euro x 16.500 => 3300 lei pierdere(fix 2 corturi la care faci referire aici:))
Ce ar trebui sa fac? sa ii dau mail lu Isarescu? sau conducerii Skoda/Weltauto in Romania? (oricare ar fi ea)

Pur si simplu ai avut ghinion dupa parerea mea.

_________________
Critic echilibrat


Sus
 Profil  
 
MesajScris: Mar Mar 12, 2013 4:08 pm 
Neconectat
Veteran
Avatar utilizator

Membru din: Lun Aug 13, 2012 2:35 pm
Mesaje: 3571
Localitate: Bucuresti
a, si inca ceva.. daca se scumpea cortul cu 300 lei, imediat dupa ce ai facut investitia, ce faceai? te duceai sa mai le dai suma respectiva?

_________________
Critic echilibrat


Sus
 Profil  
 
MesajScris: Mar Mar 12, 2013 4:19 pm 
Neconectat

Membru din: Vin Mai 11, 2012 4:19 am
Mesaje: 109
Clientul nostru , stapanul nostru. In Anglia poti intoarce un produc timp de o luna daca nu-ti mai place indiferent de motiv daca produsul nu a fost folosit. Asa ca ,cauta sa vezi cum sta treaba in cazul magazinului Big Fish daca accepta ca produsul sa le fie inapoiat si apoi iti poti lua cortul la reducere. Mai ai si optiunea de ati schimba magazinul in viitor


Sus
 Profil  
 
MesajScris: Mar Mar 12, 2013 4:47 pm 
Neconectat
Pescar de competitie
Avatar utilizator

Membru din: Mar Noi 24, 2009 6:56 pm
Mesaje: 1883
Localitate: Bucuresti
Vezi ca ambasadorilor li se mai retrage si mandatul . :mrgreen:
a punctat foarte bine Oscior , daca se scumpea le mai dateai ceva bani ?


Sus
 Profil  
 
MesajScris: Mar Mar 12, 2013 4:54 pm 
Neconectat

Membru din: Joi Mai 03, 2012 5:21 pm
Mesaje: 150
Localitate: Brasov
si eu sunt de parere ca ai avut parte doar de putin ghinion. reactia ta la acest ghinion ma face sa cred ca nu prea ai avut parte de asemenea intamplari pana acum ceea ce ar trebui sa te faca foarte fericit. poti sa fi convins ca o gramada de lume, de o gramada de ori a apatit ce ai patit tu acum si nu cred ca este vina vanzatorului(chiar daca omitea sa iti spuna de o viitoare reducere- in cazul in care stiau de ea). tv, ps3, camera foto, tel mobil sunt cateva din achizitile mele carora le-a scazut pretul la scurt timp. Legat de pescuit, am comandat 3 bete de pe un site unde aveau un pret bun , dupa 5-6 ore , repet 5-6 ore betele aveau o reducere de aprox 40ron fiecare, dar nu si cele deja facturate mie. am refuzat curierul si le-am luat de la tf chiar daca am platit ceva mai mult pe ele. sa patesti asa ceva la 5-6 ore dupa ce ai cumparat si ai mai si vb la tel cu respectivii imi pare doar rea intentie. la o luna cred ca nu mai poate sa fie vorba doar de rea intentie. parerea mea.

_________________
Buia Mihnea


Sus
 Profil  
 
MesajScris: Mar Mar 12, 2013 5:01 pm 
Neconectat

Membru din: Joi Apr 30, 2009 11:11 am
Mesaje: 333
Localitate: Bucuresti
Puncte: 0
Daca l-ai cumparat online exista o lege Legea 449/2003 si OG 130/2000 cf careia poti returna produsul in 10 zile.
Fara sa fie obligate de lege, marea majoritatea a magazinelor serioase accepta returnarea produselor in 30 zile. Daca e un magazin de cartier care nu accepta returnarea, poti totusi returna produsul pentru neconformitate (descrierile tehnice, prezentari etc in realitate nu corespund produsului)

Avand in vedere raspunsul nesimtit pe care ti l-au dat : "te-am ars fraiere ce mai vrei !" "daca ai fost prost si ai platit atunci...." eu as returna cortul si mi-as lua din alta parte sau direct de afara.

Noi, romanii, prea halim chestiile astea si d-aia nu se schimba nimic.


Sus
 Profil  
 
MesajScris: Mar Mar 12, 2013 5:06 pm 
Neconectat
Pescar de competitie
Avatar utilizator

Membru din: Lun Sep 12, 2011 3:40 pm
Mesaje: 840
Localitate: Bucuresti
Puncte: 0
Ii stiu pe cei de la bigfish si sincer sa fiu nu prea am cum sa iti dau dreptate pentru ca nu ai, singurul lucru pe care poti sa il faci este sa returnezi produsul, daca ai bonul si sa iti dea banii si sa iti iei cortul la 1700 ron. Dar asa ca dupa ce tu ti-ai luat s-au ieftinit si ca sa iti dea nada si mai stiu eu ce e o aberatie ca doar nu ai cumparat produsul de pe marginea santului sa te tocmesti cu vanzatorul.

Nu a fost raspuns pe stilul te-am ar fraiere, a zis omul ca nu are cum sa il ajute ca na, dar putea sa ii dea 2 kg de bile asa ca sa impace clientul.

Pentru viitor tine minte 3 reduceri in pescuit, de craciun, si de cele 2 targuri AVP.

_________________
Niteanu Matei
http://mateiniteanu.blogspot.ro/


Ultima oară modificat de nit_matias pe Mar Mar 12, 2013 5:14 pm, modificat 1 dată în total.

Sus
 Profil  
 
MesajScris: Mar Mar 12, 2013 5:14 pm 
Neconectat

Membru din: Joi Apr 30, 2009 11:11 am
Mesaje: 333
Localitate: Bucuresti
Puncte: 0
eu cred ca cererea lui ptr a i se acoperi diferenta in alte produse, e absolut decenta si justificata. Initiativa ar fi trebuit sa vina chiar din partea magazinului daca acesta si-ar respecta clientii.


Sus
 Profil  
 
MesajScris: Mar Mar 12, 2013 5:20 pm 
Neconectat
Pescar de competitie
Avatar utilizator

Membru din: Lun Sep 12, 2011 3:40 pm
Mesaje: 840
Localitate: Bucuresti
Puncte: 0
Iti zic eu ca daca era magazinul tau faceai exact tot asa. Hai sa te intreb, daca cumpar in toamna o galeata de 3 kg de mix si sau 120 ron pe ea si dupa o saptamna e 55 ron, mixul l-am folosit, ce fac ma duc sa mai cer o galeata. Sa fim seriosi. A ca putea sa ii dea niste material promotionale ceva de au primit gratis, asta da, dar acum nu poti sa oblige magazinul sa isi asume, pentru ca el traieste din profit, iar cu siguranta aia 300 ron sunt importanti si daca accepta 1 caz pot fi si altele.

_________________
Niteanu Matei
http://mateiniteanu.blogspot.ro/


Sus
 Profil  
 
MesajScris: Mar Mar 12, 2013 5:33 pm 
Neconectat
Moderator
Avatar utilizator

Membru din: Vin Mai 25, 2007 5:04 pm
Mesaje: 11853
Localitate: Calarasi
clabuc scrie:
eu cred ca cererea lui ptr a i se acoperi diferenta in alte produse, e absolut decenta si justificata....

Pe ce baza e justificata ? Daca magazinul si-a terminat stocul si a adus un alt stoc de marfa la pret mai mic, crezi ca e obligat sa-si sune fostii clienti si sa inceapa sa imparta bunuri compensatorii ? Daca marfa noua venea mai scumpa decat cea care s-a vandut inainte, te astepti sa cheme comerciantul, pe fostii clienti, inapoi sa-i plateasca diferenta? Aici nu vorbim de bisnita, sa stam sa ne tocmim, vorbim de comert, cu regulile sale scrise, cu preturi de achizitie dovedite cu acte, care pot oscila in functie de cerere, oferta, curs valutar, etc.!

_________________
Varga sa fi fost din fier...ce brand aveam !!!
George Iorga
Imagine


Sus
 Profil  
 
MesajScris: Mar Mar 12, 2013 5:41 pm 
Neconectat

Membru din: Mar Feb 05, 2013 7:48 am
Mesaje: 115
Va multumesc pentru opinii, apreciez impartialitatea cu care tratati situatia, iata si urmatoarea conversatie

" Salut Marian,
Iti multumesc pentru atentia acordata, in acest caz deoarece am cumparat cortul cu mai putin de 30 de zile in urma , legea imi permite sa il returnez si apoi il cumpar din nou la pretul corect, eu zic ca nu merita efortul pentru nici una din parti ( discutii in contradictoriu). Dupa cum am spus eu sunt sigur ca a existat un motiv, pretentia mea de la un brand care se respecta este sa acopere aceasta diferenta. Parafrazez, nu vreau varianta 1 nu merita, insa compensarea diferentei mi se pare un cost infim pentru un brand cum e Big Fish de aceasta am propus varianta in produse (pret de achizitie).

Tu cum spui ca e mai bine Marian? Propune tu o alta optiune te rog!

Multumesc,
Mircea "

Urmeaza raspunsul Big Fish

Buna ziua,



Cortul il puteti returna, este dreptul d-voastra.

V-am explicat care a fost situatia si nu inteleg pentru ce doriti compensatia. Este ca si cum mi-as cumpara o pereche de pantofi aflata la reducere, urmand ca peste 30 de zile sa vad ca s-au redus mai mult si sa cer o compensatie pentru ca magazinul a ales sa aplice o reducere suplimentara. V-am explicat care a fost situatia pentru ca imi doresc o relatie cat mai sincera cu clientii, dar, chiar daca nu o faceam, cererea si motivul supararii d-voastra nu mi se par intemeiate.

Aici nu este vorba de brand sau de suma de bani, ci de principiul care sta in spatele acestei cereri. Nu este scris nicaieri ca avem obligatia sa promitem clientilor ca pretul pe care l-au platit pe un produs este cel mai bun posibil. Mai ales cand pretul acesta depinde de foarte multi factori, de la situatia din piata si pana la cursul valutar sau ofertele furnizorilor.


Numai bine,

Marian

Astept si alte pareri! Multumesc

Sent from my iPad using Tapatalk HD


Sus
 Profil  
 
MesajScris: Mar Mar 12, 2013 5:46 pm 
Neconectat

Membru din: Vin Mai 11, 2012 4:19 am
Mesaje: 109
clabuc scrie:
eu cred ca cererea lui ptr a i se acoperi diferenta in alte produse, e absolut decenta si justificata. Initiativa ar fi trebuit sa vina chiar din partea magazinului daca acesta si-ar respecta clientii.

Bravooo.... ce nu ati inteles pana acum e ca nu e o problema de bani. Voi vedeti alea 3 milioane insa eu vad un client plecat deja la concurenta si dupa el alti cativa. Nu cred ca va mai recomanda el niciunui prieten pescar magazinul cu pricina. Un pescar cheltuie mult mai mult intr-un sezon decat alea 3 milioane diferenta...

PS: asa vad eu lucrurile....


Sus
 Profil  
 
MesajScris: Mar Mar 12, 2013 6:02 pm 
Neconectat
Avatar utilizator

Membru din: Lun Aug 16, 2010 12:51 pm
Mesaje: 1652
Localitate: Timisoara
kitz scrie:
clabuc scrie:
eu cred ca cererea lui ptr a i se acoperi diferenta in alte produse, e absolut decenta si justificata. Initiativa ar fi trebuit sa vina chiar din partea magazinului daca acesta si-ar respecta clientii.

Bravooo.... ce nu ati inteles pana acum e ca nu e o problema de bani. Voi vedeti alea 3 milioane insa eu vad un client plecat deja la concurenta si dupa el alti cativa. Nu cred ca va mai recomanda el niciunui prieten pescar magazinul cu pricina. Un pescar cheltuie mult mai mult intr-un sezon decat alea 3 milioane diferenta...

PS: asa vad eu lucrurile....

eu as renunta la ei si as trece la totalfishing :lol: :lol: :lol: ....sincer!

_________________
slowly we rot- by Obituary


Sus
 Profil  
 
MesajScris: Mar Mar 12, 2013 6:03 pm 
Neconectat
Pescar de competitie
Avatar utilizator

Membru din: Joi Noi 10, 2011 10:56 am
Mesaje: 2368
Localitate: Buc
Hai sa vorbim direct, tot ce spune magazinul este corect , daca exista o lege in romania care iti da dreptate te rog sa o expui aici sa o putem comenta .
Ai primit exemple concrete ale altora care au patit mult mai rau decit tine .
Probabil ca tu ai vrut sa punctezi faptul ca ai cumparat de la un magazin de TOP si te astepti ca sa mai primesti ceva inapoi .Gresit , gresit.
In momentul cind magazinul avea 2 clienti pe luna cred ca ai fi gasit ceva intelegere mai ales ca ei ar fi stiut ca vor pierde si acel ultim client. Darrrrrrrrrrrr atita timp cit BIGFISH este in topul vinzari indiferent de sezon nu ai cum sa mai primesti ceva inapoi de la ei.Vor pierde 2-3-5 clienti in urma a cea ce ai semnalat tu dar tot in topul vinzarilor vor fi .Sincer imi pare rau de intimplarea ta dar exista o regula clara in comert si foarte foarte adevarata -
Daca nu il pacalesti tu pe client te pacaleste clientul pe tine , asa ca mergem inainte .
Sa ne vedem sanatosi pe balata la pescuit.


Sus
 Profil  
 
WLC Carp Carlige de crap Hayabusa
Afişează mesajele din ultimele:  Sortează după  
Scrie un subiect nou Acest subiect este închis, nu puteţi modifica mesaje sau să scrieţi răspunsuri viitoare.  [ 82 mesaje ]  Du-te la pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Următorul


   

Ora este UTC + 2 [ DST ]


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator


Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum
Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum
Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum

Căutare după:
Mergi la:  
Furnizat de phpBB® Forum Software © phpBB Group
Template made by DEVPPL/ThatBigForum
Translation/Traducere: phpBB România
SEO MOD Installed by Ivan Petre Paul