rusinica

https://marelepescar.ro/

Moderatori: Dan Mateianu, marelepescar.ro

Genes Florin
pescar de competitie
Mesaje: 1628
Membru din: Mar Sep 01, 2009 12:13
Puncte: 0
Localitate: buzau
Contact:

Re: rusinica

Mesaj de Genes Florin »

Dacă vreți sa fiți cârcotași...
Eu vorbesc despre simplul fapt ca omul a luat doua plicuri de varteje și acasă a constatat că nu este ceea ce trebuie.
Se muncește și la un retur.
Garcea a punctat bine, dar magazinul nu are vină.
Sănătate va doresc !
Balta Puiesti

Lucian SV
Mesaje: 763
Membru din: Dum Apr 01, 2012 1:40
Puncte: 0
Localitate: Suceava

Re: rusinica

Mesaj de Lucian SV »

Genes Florin scrie:Dacă vreți sa fiți cârcotași...
RazvanG scrie:Eu nu înțeleg de ce îl luați la bășcălie pe om, adevărat vorbesc.
Eu cred că a primit exact ce merita. Singur a ales să expună în public o problemă în care nu avea dreptate. Putea să încerce s-o rezolve în privat. Ce s-ar întâmpla dacă toţi ar proceda aşa?

dancalinescu
Mesaje: 242
Membru din: Lun Aug 03, 2015 13:42
Puncte: 0
Localitate: Bucuresti

Re: rusinica

Mesaj de dancalinescu »

RazvanG scrie:Eu nu înțeleg de ce îl luați la bășcălie pe om, adevărat vorbesc.
Când o sa înțelegeți ca în aceasta lume, banii, pana sa treacă în conturile magazinelor de profil, sunt la noi în buzunar?
Când o sa înțelegeți ca este dreptul fiecăruia sa ceara socoteala pe ceea ce a plătit?
Nu contează dacă este un leu sau o mie.
La pușcărie intri și dacă furi un leu și dacă furi o mie.
Învățați sa prețuiți faptul ca va intra un client în magazin, în alimentara, în frizerie, nu ca se duce în alte prăvălii.
Faptul ca a ales sa intre la voi în prăvălii, este un semn de încredere și nu unul de prosteala.
Eu știu asa: vorbeam absolut la fel cu cel care cumpăra un ou sau o sticla de Whisky. Îmi intrau bani și nicidecum la concurență.
Prietene care ai fost la Marele Pescar, este dreptul tău sa ceri explicații. Ai plătit ceva și trebuie sa ai satisfacții de pe urma acelei plăti, indiferent de sumă.
Nu vreau sa cert pe absolut nimeni, nu am întâmpinat astfel de probleme im niciun magazin de profil, este strict o părere personala.
Când o sa înțelegeți ca este dreptul fiecăruia sa ceara socoteala pe ceea ce a plătit?

Data fiind situatia de fata, unde exista un termen de retur legiferat de X ore de la achizitie si tu vii la mai mult timp dupa, e ca si cum ai provoca un accident cand ai trecut pe rosu si tot tu sa fii tare in gura.

Prietene care ai fost la Marele Pescar, este dreptul tău sa ceri explicații. Ai plătit ceva și trebuie sa ai satisfacții de pe urma acelei plăti, indiferent de sumă.


Este dreptul tau sa returnezi un produs atata timp cat o faci in termenul prevazut de lege. Dupa acest termen, e dreptul magazinului sa refuze. Ce-i drept, un magazin respectabil nu se .. pe el la un retur de agrafe rapide sau alte maruntisuri de gen.
Pe de alta parte, cineva care sparge 15000 de lei sa se deplaseze la un magazin pentru a i se returna 10-20 de lei, vezi mai rar asa ceva....

Avatar utilizator
gabi1
Veteran
Mesaje: 4787
Membru din: Joi Sep 16, 2010 19:23
Puncte: 0
Localitate: Gura Oborului

Re: rusinica

Mesaj de gabi1 »

Pe de alta parte, cineva care sparge 15000 de lei sa se deplaseze la un magazin pentru a i se returna 10-20 de lei, vezi mai rar asa ceva....
Când vorbim de principii suma banilor cheltuiți nu are relevanță.
Cu ceva timp în urmă, neavând timp să cumpăr niște consumabile am rugat o cunostință care lucrează în apropirea unui magazin important să-mi cumpere el ce aveam nevoie. Nefiind cunoscător i-am dat o listă cu produsele (mărunțișuri de cca 100 lei) pe care a înmânat-o vânzătorului.Din 5 articole solicitate doar 3 au corespuns, niște conuri siliconice nu numai că în loc de 50mm aveau 25/30mm și agrafele rapide altă dimensiune, erau mai scumpe și alt brand față de ce scria negru pe alb.Nu m-am dus să le bat obrazul din lipsă de timp. Dacă o făceam se punea că sunt cârcotaș sau chitros, că bat drumul și pierd timp pentru nimicuri? Sau că poate țin la principii?
E ușor de judecat după aparențe sau cutume uzate moral.
"Azi oamenii cunosc preţul fiecărui obiect si valoarea nici unuia."
"Nu refuza ajutorul imbecililor; pentru a rămâne sus iți trebuie unanimitate". :-)

dancalinescu
Mesaje: 242
Membru din: Lun Aug 03, 2015 13:42
Puncte: 0
Localitate: Bucuresti

Re: rusinica

Mesaj de dancalinescu »

gabi1 scrie:
Pe de alta parte, cineva care sparge 15000 de lei sa se deplaseze la un magazin pentru a i se returna 10-20 de lei, vezi mai rar asa ceva....
Când vorbim de principii suma banilor cheltuiți nu are relevanță.
Cu ceva timp în urmă, neavând timp să cumpăr niște consumabile am rugat o cunostință care lucrează în apropirea unui magazin important să-mi cumpere el ce aveam nevoie. Nefiind cunoscător i-am dat o listă cu produsele (mărunțișuri de cca 100 lei) pe care a înmânat-o vânzătorului.Din 5 articole solicitate doar 3 au corespuns, niște conuri siliconice nu numai că în loc de 50mm aveau 25/30mm și agrafele rapide altă dimensiune, erau mai scumpe și alt brand față de ce scria negru pe alb.Nu m-am dus să le bat obrazul din lipsă de timp. Dacă o făceam se punea că sunt cârcotaș sau chitros, că bat drumul și pierd timp pentru nimicuri? Sau că poate țin la principii?
E ușor de judecat după aparențe sau cutume uzate moral.
Gabi, una e sa ti se dea cu totul altceva decat ceea ce ceri (cum a fost cazul tau), situatie in care e normal sa returnezi si alta e sa cumperi tu cu mana ta, sa ajungi acasa si sa constati ca te-ai "spart" si nu ai cumparat ce trebuie, dupa care sa te trezesti peste 3-4 zile sa te duci cu produsele inapoi si sa fii tare in gura daca nu ti se dau banii inapoi pe ele.
Eu sincer nu as primi retur produse gen agrafe, vartejuri etc pentru ca la aspect, majoritatea arata la fel iar plicurile nu sunt sigilate si oricand poti pune noname-uri in plic de Korda, Fox sau mai stiu eu ce fara sa vezi diferenta decat atunci cand efectiv le folosesti si apoi vii frumos si le dai retur. Asa frumos ai accesorii de 20-50 de lei la pret de FL-uri de 3-4 lei plicul de 10 bucati. :lol:
E ca si cum ai cumpara fasole vrac din Kaufland si vii dupa 3 zile cu ea retur zicand "uite domne bonul fiscal, apare fasole alba pe el"...

Avatar utilizator
gabi1
Veteran
Mesaje: 4787
Membru din: Joi Sep 16, 2010 19:23
Puncte: 0
Localitate: Gura Oborului

Re: rusinica

Mesaj de gabi1 »

Discuția tinde să devină ridicolă(când ai bască nu fumezi Carpați, când fumezi Carpați, porți șapcă). Punct.
"Azi oamenii cunosc preţul fiecărui obiect si valoarea nici unuia."
"Nu refuza ajutorul imbecililor; pentru a rămâne sus iți trebuie unanimitate". :-)

Avatar utilizator
nit_matias
Pescar de competitie
Mesaje: 938
Membru din: Lun Sep 12, 2011 15:40
Puncte: 0
Localitate: Bucuresti

Re: rusinica

Mesaj de nit_matias »

Depinde de cat de fidel este respectivul client magazinului si nu exista chestie ca poti returna produsul in 30 de zile in lege. Fiecare magazin isi face politica de retur, dar daca au probleme din punct de vedere al calitatii poti returna produsul in termen de 30 de zile. Intr-adevar putem sa il invinovatim ca a cumparat fara sa se uite, dar daca magazinul vrea sa il pastreze de client, poate sa faca o concesie, chiar daca e vb de un plic de agrafe sau ce erau.
Niteanu Matei
http://mateiniteanu.blogspot.ro/
PB:20.3

Gaboitza
Mesaje: 133
Membru din: Joi Iun 11, 2015 14:14
Puncte: 0
Localitate: Bucuresti

Re: rusinica

Mesaj de Gaboitza »

Returul comercial este o facilitate acordata clientului, de catre comerciant. Acesta poate avea o perioada de la 0 zile - la X. Returul comercial nu este reglementat de nicio lege. Poti sa-l oferi sau nu, depinde de politica magazinului.
Faptul ca magazinul a ales o perioada de 1 zi, putea foarte bine sa refuze returnarea produsului , daca acesta s-a facut dupa perioada mentionata in regulamentul de returnare a produselor.

Singura reglementare din domeniul returului este specificata in Legea 449/2003, si se refera la garantiile de conformitate care au o perioada de pana la 2 ani. Nu cred ca a fost ceva neconform la vartejurile respective. Faptul ca marimea era diferita, acest lucru trebuia verificat in momentul in care s-a facut achizitia, altfel produsul din plic a fost conform cu eticheta si cu caracteristicile tehnice.

Din punctul meu de vedere, magazinul chiar nu a gresit.

Stiu ca politica de returnare a produselor este de foarte multe ori incalcata in minunata noastra tara, dar si abuzurile sunt direct proportionale.

Avatar utilizator
marelepescar.ro
Mesaje: 80
Membru din: Lun Mai 02, 2011 23:11
Puncte: 0
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: rusinica

Mesaj de marelepescar.ro »

Dorim sa facem cateva precizari pe baza legilor in vigoare pentru a veni in sprijinul consumatorilor care de multe ori sunt victimele comerciantilor din pricina faptului ca sunt dezinformati sau neinformati (fie nu stiu ce drepturi si obligatii au, fie cred ca au anumite drepturi care insa nu sunt prevazute de lege).

Legea care reglementeaza vanzarea produselor si garantia acestora este 449/2003. In textul legii nu este prevazut niciun termen in care clientul are dreptul sa returneze produsele achizitionate din magazinul fizic. Un produs se poate returna doar daca nu este conform cu specificatiile sau daca se constata probleme care fac obiectul garantiei. Termenul pentru rezolvarea garantiilor este de 15 zile lucratoare.

Prin urmare, legea nu obliga vanzatorul sa accepte returnarea banilor cumparatorului (care a facut achizitia din magazinul fizic), ci fiecare magazin isi poate stabili propria politica in aceasta privinta (accepta returnarea, ofera un produs la schimb, refuza returnarea).

Offtopic, dar bine de precizat - vanzarea produselor prin magazinele online (la distanta) este reglementata de OUG 34/2014. Articolul 9 din OUG precizeaza ca in timp de 14 zile clientul poate returna produsul achizitionat la distanta (termenul folosit pentru comertul online).


In incheiere dorim sa precizam faptul ca noi am aratat flexibilitate si vrem in continuare sa rezolvam situatia clientului care a deschis acest topic. De asemenea, pe viitor vom incerca sa ajutam si ceilalti clienti aflati in situatii similare.

Avatar utilizator
marius e. badea
Mesaje: 391
Membru din: Sâm Noi 17, 2012 19:19
Puncte: 0
Localitate: BRAILA

Re: rusinica

Mesaj de marius e. badea »

dancalinescu scrie:
Eu sincer nu as primi retur produse gen agrafe, vartejuri etc pentru ca la aspect, majoritatea arata la fel iar plicurile nu sunt sigilate si oricand poti pune noname-uri in plic de Korda, Fox sau mai stiu eu ce fara sa vezi diferenta decat atunci cand efectiv le folosesti si apoi vii frumos si le dai retur. Asa frumos ai accesorii de 20-50 de lei la pret de FL-uri de 3-4 lei plicul de 10 bucati. :lol:
E ca si cum ai cumpara fasole vrac din Kaufland si vii dupa 3 zile cu ea retur zicand "uite domne bonul fiscal, apare fasole alba pe el"...
Hai ca te pricepi si la capitolul asta...nu conteaza ca altii vad ca tot mai bati campii...
All I need is a stick,a string and a needle,then let the fish come!
ENJOY FISHING CLUB-ROMANIA

senzor planet
Încuiat

Înapoi la “MARELEPESCAR.RO”