Azi 16.07.2015 am fost contactat telefonic de către patronul-administratorul societății comerciale din BV., de unde am achiziționat lansetele Shimano Velocity, care m-a informat faptul că SC Normark Sport România SRL mi-a soluționat pozitiv cauza mea expusă în paginile anterioare, în sensul că mi-a fost schimbată lanseta, conf. certificatului de garanție. Din discuția telefonică purtată am dedus că, soluționarea a avut loc în data de 14-15.07.2015, dar din lipsa timpului nu a avut posibilitatea să mă informeze în timp util. Cu privire la cele expuse de mine în paginile anterioare, doresc să-mi cer scuze public dacă SC Normark Sport România SRL s-a simțit lezată de conținutul comentariilor mele, mai cu seamă că mi-au soluționat cauza într-un timp scurt!!!
De asemenea, patronul-administratorul societății comerciale din BV., m-a informat că societatea pe care o patronează, împreună cu SC Normark Sport România SRL intenționează să organizeze în prima parte a lunii august, un casting pe balta Doripesco, unde crăparii din Brașov și împrejurimi au posibilitatea să testeze lansetele și mulinetele din gama Shimano, invitat fiind și eu. Aștept cu nerăbdare acest eveniment!!!
Pai parca era vorba de un retur ( in termenul legal de 30 de zile) fara alte negocieri. Ce usor ne lasam induplecati. Ne miram ca alegerile se castiga cu faina si ulei. O seara buna.
Ce coincidenta nefericita, tu iti varsai amarul pe forum de 2 zile si treaba era rezolvata deja, doar ca n-au avut semnal la telefon sa te anunte...deja mi-am schimbat si eu parerea...abia astept castingul.
Mihnea, ai interpretat greșit!!! Societatea mi-a schimbat lanseta, sens în care am putut să le returnez către comerciant. Ipotetic, dacă se constata că că eu sunt vinovat nu mai puteam returna produsul!!! Acum ai priceput? Se pare că nu înțelegi mare lucru, mai și jignești printre rânduri!!! Legat de făină și ulei, te asigur că te înșeli amarnic, onoarea și cinstea fiind mult mai ridicate.
Mihnea, ai dreptate ...faina si ulei !! Lucian degeaba te superi , dar ai trecut brusc dintr-o extrema in alta ....iti doresc fir intins si sper sa nu mai ai vreo surpriza cu vreo alta lanseta !!!
Shahjaban, dacă dorești putem merge împreună la Brintex și o să vezi realitatea. Poți să-l contactezi și pe Rogozea , am aflat că el și-a ținut lansetele, după ce i-au fost schimbată lanseta cu pricina. Eu am optat să le returnez datorită indicilor menționate, sens în care mi-am primit banii înapoi. În momentul de față sunt mulțumit.
Normarkări, niște zoioși. Hai să vă povestesc cum stă treabă cu băiețașii ăștia. Acu vreo 4 ani am rupt un tronson de la o bologneza vârf de gamă de Shimano. Un băț de vreo 350 euroi. Era ieșit din garanție, așa ca m-am orientat spre un magazin care vindea Shimano de la Normări. Patronul magazinului mi-a zis ca sunt slabe șanse să-mi aducă tronsonul, mai ales că și alți pescari îi dăduseră comenzi asemănătoare. După vreo trei luni de promisiuni și amânări din partea Normark ro, ba ca olandezi, ba că unguri o dau de gard, m-am apucat și le-am scris la japonezi direct cum stă situația. Ăștia, dacă o să fiți curioși, veți vedea ca pe site-ul firmei pe lângă garanția pe care o acordă la cumpărare mai au un serviciu SAS, service după vânzare prin care se obligă să-ți vândă orice piesă sau subansamblu de la un produs Shimano chiar dacă nu l-ai cumpărat din rețeaua lor de distribuție. Minune mare după două zile m-a sunat patronul să-mi spună că cei de la n ro l-au sunat să-i confirme că tronsonul ajunge în trei zile și dacă nu vreau și-un vârf de rezervă. Culmea, pe ăialalți nu i-a servit nici în ziua de azi. După pățania mea au mai rupt și alții bologneza Shimano, dar nici unul nu a reușit să pună mâna pe un tronson nou și au apelat la cârpeli. Concluzia este de fapt că dacă Lucian Mustatea nu făcea panarama aici, pe forumul care da trendul în carpfishing vânzătorii se ștergeau la fund cu durerea și reclamația lui. Pe. Nu mai cumpăr în viața mea bețe Shimano, doar mulinete și biciclete. Totuși, primesc asemenea pomeni!
Lucian Mustățea scrie:Shahjaban, dacă dorești putem merge împreună la Brintex și o să vezi realitatea. Poți să-l contactezi și pe Rogozea , am aflat că el și-a ținut lansetele, după ce i-au fost schimbată lanseta cu pricina. Eu am optat să le returnez datorită indicilor menționate, sens în care mi-am primit banii înapoi. În momentul de față sunt mulțumit.
Foarta buna decizia ...dupa parerea mea !! as fi facut la fel !! desi cred ca returnarea betelor s-a facut pe spatele magazinului !! sunt curios daca magazinul poate returna bete si sa isi ia banii inapoi de la Normark, in caz ca doreste acest lucru !!