Crapmania este in modul offline. Verifica conexiunea la internet!

CN 2012

vineri, 27 ianuarie 2012

CAMPIONATUL NATIONAL 2012 - PREZENTARE

Comunicat AVPS Soimul: In urma sedintei avute in cursul zilei de 27.01.2012 la sediul AGVPS, s-au hotarat ca fiind definitive urmatoarele puncte.
 
  1. LOCUL DE DESFASURARE: Balta Corbul 2, Jud. Constanta
  2. PERIOADA DE INSCRIERE: 30.03-30.04.2012
  3. TAXA DE INSCRIERE: 600 EURO
  4. COMPONENTA LOT: 11 persoane. In fiecare mansa se vor nominaliza astfel: 6 pescari titulari, 2 rezerve, 1 capitan, 1 manager, 1 delegat.
  5. MOD DE DESFASURARE: 3 manse cu participarea tuturor loturilor inscrise
  6. REGULAMENTUL DE DESFASURARE: FIPS-CIPS
  7. MODUL DE PUNCTARE SI DE INTOCMIRE AL CLASAMENTULUI – conform Regulament FIPS-CIPS, cu acumularea punctelor din fiecare mansa. Lotul care va acumula cele mai putine puncte va fi declarat CAMPION NATIONAL urmand a reprezenta ROMANIA la Campionatul Mondial 2012, restul loturilor urmand a fi clasate in ordinea crescatoare a punctelor obtinute. In cazul egalitatii punctajelor obtinute diferentierea se va face prin cantitatea de peste capturata de fiecare lot. Locurile 1-12 vor participa in Divizia A a CN 2013, iar loturile 13-25 vor participa in Divizia B a CN 2013. Loturile clasate pe locurile 1-6 in Divizia A 2013 vor participa in aceeasi divizie a CN 2014, locurile 7-12 urmand a retrograda in Divizia B 2014. Loturile clasate pe locurile 1-6 in Divizia B 2013 vor promova in Divizia A pentru editia 2014 a CN, restul loturilor urmand a evolua tot in Divizia B 2014. Acest sistem de punctare si promovare/retrogradare se va pastra pentru cel putin 3 ani.
  8. ARBITRAJ: corpul de arbitri al AGVPS
  9. PERIOADA DE DESFASURARE:

14-17.06.2012 prima etapa a Campionatului National

28-01.07.2012 a doua etapa a Campionatului National

12-15.07.2012 ultima etapa a Campionatului National

  1. COST ESTIMATIV: 37.000 lei, reprezentand cheltuieli cu arbitrajul. Contravaloarea altor bunuri si servicii necesare desfasurarii Campionatului National (veste, cupe, media, etc) vor fi detaliate in protocolul ce urmeaza a se semna cu organizatorul administrator al evenimentului, SC RIG SERVICE SA.
  2. RESPONSABILI ORGANIZARE: RIG SERVICE SA, responsabil administrative si COMITETUL DE ORGANIZARE AGVPS, responsabil sportiv.
  3.  In cazul in care incasarile vor fi mai mari decat cheltuielile, ocupantii podiumului vor fi premiati si financiar.
  4. Dupa terminarea perioadei de inscrieri, la sediul AGVPS se va desfasura sedinta tehnica, de la fiecare club inscris fiind invitat cate un reprezentant.


Apasă Îmi place dacă ți-a plăcut articolul. Ne ajută să identificăm conținutul care te interesează și să-ți oferim materiale cât mai relevante pe viitor.
Comentarii
Momentan nu există comentarii.