Crapmania este in modul offline. Verifica conexiunea la internet!

3 ani de cand George Alexandru a lansat 4CARP

miercuri, 6 ianuarie 2016
Povestea continua...
 
Pentru al doilea an consecutiv 4CARP este lider in segmentul pescuitului competitional! Ne bucuram sa putem fi alaturi si sa sustinem fenomenul competitional cu aceleasi produse si servicii de calitate, participand astfel la castigarea a peste 105 podiumuri si in sezonul 2015.
 
 
 
Next level
 
La inceputul anului 2015 activitatea 4CARP s-a mutat intr-un nou atelier cu o suprafata utila de aproape 120 de metri patrati. Am alocat spatii generoase zonei de productie, uscare si depozitare a materiei prime. Conditiile din atelier si investitiile facute aici, fac ca atelierul sa poata functiona 12 luni pe an, atat pentru comenzile interne, cat si pentru cele externe.
 
 
Cu o capacitate de productie marita fata de anii trecuti, atelierul a fost dezvoltat si dotat in asa fel incat sa satisfaca intr-o maniera profesionista cerintele clientilor si standardele de productie 4CARP.
 
 
 
Calitatea - o caracteristica 4CARP
 
Tot din sezonul 2015, dupa o colaborare constanta cu unul dintre cei mai importanti furnizori de materie prima din Marea Britanie, 4CARP se afla pe lista producatorilor de elita din Europa aprobati Haith’s cu licenta Robin Red.
 
 
 
Acest lucru certifica inca o data , originalitatea si calitatea materiei prime pe care o folosim in procesul de productie al nadelor noastre.
 
 
 
Cu un pas inainte
 
În ultimele decenii, creșterea gradului de informatizare a făcut ca informația să fie considerată ca o resursă economică, întrucât va egala cu alte resurse. Această perspectivă scoate în evidență faptul că posesia și folosirea informației poate îmbunătăți raportul cost-eficiență în multe procese fizice.
 
 
 
Datorita activitatii noastre si a faptului ca suntem in contact permanent cu fenomenul crapist, avem acces la informatii in timp real.
 
 
 
Aceste informatii procesate, alaturi de experienta noastra sunt o resursa importanta pe care 4CARP o pune la dispozitia clientilor sai, adaugand un plus de valoare si eficienta. Politica si succesul de care ne bucuram s-a bazat pe acest aspect si consideram ca un client informat va fi mereu cu un pas inaintea celorlalti.
 
 
 
Programele de fidelizare
 
Am alocat resurse importante inovatiei si programelor de fidelizare pentru clientii nostri si nu numai. Am realizat toate aceste lucruri pentru ca ne-am dorit construirea unor relatii durabile cu clientii, de tip win/win, din care fiecare parte sa castige.
 
 
 
Pachetele de boilies insotite de o cobra de carbon, concursurile cu premii, Loteria Podiumurilor 4CARP, voucherele din programul Early Booking sunt doar cateva dintre programele prin care ne-am diferentiat si ne-am fidelizat clientii.
 
Si in sezonul 2016, vom continua traditia cu programul de vouchere in editie limitata atat pentru pachetele de boilies, cat si pentru pachetele de mix cu parte lichida pentru cei care doresc sa isi ruleze propriile boiliesuri pe retete consacrate. Surprizele vor continua!!
Calitatea produselor si a serviciilor si respectul fata de clientii nostri sunt oglinda activitatii noastre.
Echipa 4CARP multumeste tuturor pentru incredere si sustinere si va ureaza un 2016 plin de realizari pe toate planurile si multa sanatate!
 
 
 
George Alexandru
Manager 4CARP 
5 persoane apreciază asta.
Apasă Îmi place dacă ți-a plăcut articolul. Ne ajută să identificăm conținutul care te interesează și să-ți oferim materiale cât mai relevante pe viitor.
Citește și ...
Comentarii
Momentan nu există comentarii.