Crapmania este in modul offline. Verifica conexiunea la internet!

Crapii de la Varlaam iubesc CPK

miercuri, 16 aprilie 2014
Totul a plecat de la invitatia primita de la doi prieteni care pe la jumatatea lunii martie au vizitat lacul, dupa care au rezervat standurile 4 si 5 pentru vineri, 11 aprilie. Stiam despre Varlaam din prezentarile facute de Vlad in Anatomia unui lac si m-am hotarat sa accept invitatia.

Am ajuns vineri dupa amiaza pe la ora 16:00, impreuna cu Dan Cana si Iulian Chercea si pe la 18:00 aveam plantate 8 lansete cu diferite momeli la carlig, boiliesuri tari, solubile si pop-up-uri in diferite combinatii si arome. Noaptea a trecut doar cu cateva bipuri scurte in avertizori, frig si ploaie din belsug. Sambata dimineata am replantat in apropierea malului de vis-a-vis.

Cand se îngâna ziua cu noaptea o trasatura discreta m-a ridicat de la masa de seara. Initial am crezut ca e un caras pentru ca pe lanseta respectiva aveam o bila solubila de 20 si un pop-up de 14 Stinky Fish de la Cipica, dar a inceput un drill superb cu un crap care nu a vazut cantarul, dar l-am evaluat cam la 11-12 kg. In timp ce eram la poze cu el o alta trasatura la o lanseta cu bila tare XXL dipuita, ne-a pus in miscare. Partenerul meu l-a intepat si a facut un drill de vreo 10 minute pana am eliberat eu pestele, dupa care am preluat eu. Dupa inca vreo 20 de minute agonizante, cu plecari in larg fara sa pot face ceva ca sa-l opresc, Dan a ridicat in minciog si ajutat de Madalin Barnea a pus in cradle un superb crap comun cu care am ridicat ștacheta personala la aproape 25 de kg. Dupa ce l-am mai admirat vreo cateva minute, Madalin a constat ca este acelasi crap prins de Vlad Pavlovici cu 2-3 zile in urma pe standul 8.

A urmat o sesiune de zeci de poze pentru ca se stransesera si spectatori intre timp, colegii de pe celelalte standuri. Dimineata cand ne apucasem sa strangem am mai punctat cu un exemplar de 16 kg prins pe la ora 9, pentru prima data in viata lui, datorita faptului ca a poftit la XXL solubil de 20 cu pop-up Stinky tot de la CPK .

Un lac superb pe care am petrecut cele mai frumoase 40 de ore din viata mea de pescar.
10 persoane apreciază asta.
Apasă Îmi place dacă ți-a plăcut articolul. Ne ajută să identificăm conținutul care te interesează și să-ți oferim materiale cât mai relevante pe viitor.