Crapmania este in modul offline. Verifica conexiunea la internet!

La pescuit pe Moara Vlasiei 2 22 - 23 mar. 2013

ponton 1
22 mar. ora 19:00 - 23 mar. ora 17:00 ( 22 ore )
4 lansete
boilies
Am ajuns si eu pe Moara pentru prima data pe 2013, vineri seara pe o ploaie mocaneasca. Am pescuit pe pontonul 1. La ora 19.00 aveam betele aruncate in balta doua spre dig si doua in fata. Data fiind vremea destul de rece si obosela acumulata dupa o saptamana de munca am ales sa fac un pescuit lejer motiv pentru care la inceput nu am mai nadit asa ca am instalat cortul si m-am asezat sa savurez un intaritor. In jurul orei 20.30 am avut si prima trasatura care mi-a adus si primul peste pe mal, acesta fiind trecut usor de 6 kg. M-am bagat sa ascult meciul si la un moment dat am adormit. Pe timpul noptii am mai fost trezit de doua ori de statie, pe la ora 23.00 si la ora 1.30 cand am avut si un dublu dril. Din pacate doar unul dintre pesti a fost adus pe mal. Apoi a fost liniste pana dimineata la 6.30 cand am reincarcat betele si am facut o nadire cu aproximativ 2-3 kg de bile proaspete home made aruncate in forma de evantai pe zona pescuita.Vremea pentru ziua de sambata se anunta una frumoasa in totala discordanta cu seara premergatoare cand la un moment dat au aparut si cativa fulgi. Rezultatele au inceput sa apara imediat pe la ora 7.00 aducand un nou peste pe saltea. Am intretinut patul de nada aruncand dupa fiecare trasatura cate doua maini de bile pe fiecare lanseta. Am inceput sa prind constant avand trasaturi la distanta de 45.00 de minute. Pestii prinsi au fost destul de bataiosi in dril insa atunci cand muscau pareau destul de neconvingatori senzorii anuntandu-mi trasaturile doar prin bipuri scurte cu toate ca erau setati la sensibilitate maxima. Cel mai mic peste a avut in jur de 4-5 kg iar cel mai mare a sarit usor de 10 kg. La ora 17.00 am inceput sa strang. Rezultatul partidei: 15 trasaturi / 10 pesti prinsi. Concluzii: Se putea mai mult, mai ales pe timpul noptii, daca feceam o nadire prealabila la inceputul partidei. Rateurile s-au datorat faptului ca nu eram langa bete la momentul trasaturilor deci stati prin zona Atunci cand iti dai interesul nu ai cum sa nu prinzi peste pe Moara
Capturi
SumarKgPeștiKg
Crap68,70106,87
11 fotografii
4 persoane apreciază asta.