Crapmania este in modul offline. Verifica conexiunea la internet!

La pescuit pe Moara Vlasiei 2 6 - 7 apr. 2013

ponton1
6 apr. ora 18:00 - 7 apr. ora 17:30 ( 23 ore )
4 lansete
boilies
Sambata seara am revenit pe Moara pentru o partida de 24 de ore. Am rezevat pontonul 1 deoarece cu doua saptamani in urma avusesem pe acelasi loc o partida destul de productiva cu toate ca vremea fusese capricioasa. Cu speranta de a repeta macar acea experienta la ora 18.45 eram cu betele in balta, am nadit cam 1.5 kg de solubile home made pe zona pescuita si m-am pus pe asteptat. Nici nu banuiam ce urma sa se intample! Dupa aproape jumatate de ora am avut prima trasatura. Abia am apucat sa eliberez pestele cand senzorul unei alte lansete ma anunta de o noua trasatura . Am adus pestele pe mal, il eliberez si scenariul se repeta si cu al treilea peste. Totul s-a intamplat in mai putin de 10 minute. A urmat o scurta perioada de liniste timp in care am mai nadit cateva maini de bile si am mai povestit cu nea Mihai-paznicul si cu doi baieti ce venisera sa se intereseze de conditiile de pescuit. La un moment dat pleaca lanseta din dreapta; abia apuc sa pun pestele in minciog cand un bip prelung de avertizor ma anunta de o noua trasatura. Intep si tinand cu piciorul coada minciogului care se afla in apa, cu pestele prins , aduc spre mal pestele numarul 5. Ca si cum asta nu era de ajuns, in acest timp pleca si ultima lanseta din stanga.Ma aflam intr-o situatie hilara, cu doi pesti in dril si cu piciorul tinand minciogul in care se afla al treilea. In cele din urma am apelat la ajutorul lui nea Mihai si toti pestii au ajuns cu bine in salteaua de primire iar apoi in apa. In mai putin de doua ore de la sosirea pe balta pusesem pe mal 6 pesti. Nu mari - intre 5-8 kg - dar pentru inceput parea promitator. Am aruncat din nou lansetele in apa si am mai nadit cu o mana de bile pe fiecare dintre ele, gandindu-ma ce ar putea urma... Dupa inca un peste sarit usor de 7 kg a inceput nebunia. Pana la ora 00.30 am reusit sa mai aduc pe mal inca 5 crapi ( 9.3-9.6-10.2-10.5-11.6). Pe la ora 1 am scos betele din balta si m-am pus la somn. La ora 6.30 am aruncat din nou betele in apa si dimineata a inceput cum nu se putea mai bine, avand placerea de a-mi bea cafeaua in compania unui exemplar de 10.3 kg. In timpul zilei pana in jurul orei 14.30 am reusit sa mai aduc pe mal inca 10 pesti intre 5.5 si 9.6 kg. Dupa ora 14.30 pana la 16.00 a fost liniste totala poate si din cauza ca nu am observat ca bateria de la statie se terminase iar vantul facea imposibil sa aud senzorii, din cortul cocotat pe mal langa cabana.. Cu satisfactia unei partide reusite am inceput sa strang. La un moment dat un senzor scoate un bip scurt si varful lansetei se incovoie putin spre dreapta. Intep si reusesc sa aduc pe mal o crapoaica plina de icre de 12.1 kg. La 16.30 am aruncat si ultimele lucruri in masina ramanand doar cu lansetele pe rod pod cand la aceiasi lanseta- acelasi scenariu: bip scurt si varful lansetei se incovoie spre dreapta. Intep si mai slabesc putin frana. Pestele lua fir. Dupa un dril de aproape 20 de minute am reusit sa aduc pe mal si captura partidei un crap de 13.5 kg. Concluzii: Partida de pescuit: o partida mai mult decat reusita cu 25 de pesti prinsi (6 peste 10 kg) totalizand putin peste 200 de kg. Vremea: Sambata pana la ora 22.00 a fost superba apoi a inceput sa bata un vant turbat care nu s-a oprit pana la sfarsitul partidei. Balta: trageti singuri concluziile
Capturi
SumarKgPeștiKg
Crap200,70258,03
25 fotografii
4 persoane apreciază asta.