Crapmania este in modul offline. Verifica conexiunea la internet!

La pescuit pe Hermes Peris 25 - 26 apr. 2015

25 apr. ora 06:00 - 26 apr. ora 16:00 ( 34 ore )
Clasic
boilies
Cupa Carpbook Ed. a III-a Cred ca a fost prima data la un concurs cand am extras si eu un stand bun. A fost un concurs foarte reusit din toate punctele de vedere, atat ca organizare cat si ca rezultate. Ca si partida, avand in vedere ca am extras un stand care era despartit de 2 standuri de mult visatul capat de balta, am decis sa nadesc masiv inca de la inceputul partidei, pe mijlocul standului. Atat bile solubile cat si fierte. Pestele a cooperat foarte rapid, la primul cantar totalizand deja 60kg. Imediat am observant ca daca raream nadirea se rareau si trasaturile, crescand nr de pesti din standurile vecine. Am reusit sa sustin ritmul pana undeva la ora 1 noaptea cand deja nu mai puteam nici sa mai merg. Intr-o agonie totala, la ora 3 am decis sa ma culc 3 ore... nu mai puteam sa arunc nici macar 75% din distanta de care aveam nevoie... Dupa ce m-am trezit m-am simtit mult odihnit si de la ora 6 dimineata pana la cantar prinzand 5-6 pesti. Dupa cantarul de duminica dimineata am vazut ca nu mai am sanse nici pentru locul 1 dar nici sa pierd locul 2 asa ca am decis sa raresc nadirea. Acest lucru s-a vazut pana la sfarsit terminand cu 170 kg peste prins. O alta mare realizare, in afara de obtinerea locului 2 la aceasta super incrancenata competitive, a fost doborarea recordului personal, chiar de doua ori.. prima data cu un peste de 13.6kg urmand cireasa de pe tort, un superb romanesc de 15.92kg!! Felicit pe aceasta cale pe toti participantii dar in mod special pe castigator, pe Anghel Petrisor, care a reusit sa tina ritmul pana la finalul competitiei!! Jos palaria!!
Capturi
1 Crap145,001001,45
SumarKgPeștiKg
Crap174,521021,71
5 persoane apreciază asta.