Crapmania este in modul offline. Verifica conexiunea la internet!

La pescuit pe Moara Vlasiei 2 23 - 24 iun. 2013

ponton 2
23 iun. ora 06:00 - 24 iun. ora 14:00 ( 32 ore )
boilies, plastice, solubile
o partida ciudata.... Am pregatit partida pentru peste mare urmand sa pescuiesc 36 de ore motiv pentru care am luat la mine cateva kg de bile tari 1016 facute cu ceva timp in urma si 1 kg de solubile si doar asa ``ca sa fie`` doua pungi de groundbaits. Ajuns pe balta am facut in fata la aproximativ 100m un pat consistent de bile tari + cateva solubile. iar pe carlig am pus bile tari 1016 dipuite. Am pescuit cu doua lansete peste patul de nada si cu celelalte doua in stanga respectiv dreapta patului. Dupa o ora am avut un peste pierdut iar apoi am adus pe mal un ciortan la vreo 5kg. Eram pe de o parte bucuros ca pestele raspunde la nada iar pe de alta parte dezamagit de greutatea lui. Urmatorul peste adus pe mal deja se afla in categoria celor vizati ... 11,40kg. Lucrurile pareau sa mearga bine dar dupa inca un ciortan prins ceva s-a intamplat .... a venit caldura... ori presiunea atmosferica sa fi fost de vina....cert este ca de pe patul de bile nu am mai luat nimic pana luni spre ora pranzului...Vazand ca pestele nu raspunde am mai facut un pat de 10-12 bulgari in dreapta mea la vreo 30-40 m de mal si am pescuit cu o lanseta fie pe pat, fie in dreapta lui, de unde cu greu am reusit sa mai iau pana seara la 9.00 inca 5 pesti. Pe la ora zece (dupa ce am pierdut unul mare(cred) pe care nu l-am putut opri din a lua fir si l-am pierdut dupa ce mi-a luat de pe tambur vreo 30 de metri de guta in conditiile in care frana mulinetei nu era tocmai moale)) am reinnoit momelile am mai aruncat cateva bile pe patul de la 100 m si am repozitionat toate lansetele ca la inceputul partidei apoi m-am bagat la somn cu statia langa mine. Pe la ora 1 m-am trezit brusc, Moara incepand sa fie ``bombardata cu fulgere si tunete urmate de o ploaie zdravana lucru care m-a impiedicat sa intervin atunci cand statia mi-a anuntat trei run-uri. Pur si simplu nu am avut tupeul sa iau betele in mana in timp ce afara ``ploua `` cu fulgere>. Pe la ora 4 am oprit statia cu totul. La 5.30 ploaia sa oprit si m-am dus la bete. Bineinteles pestii scapasera insa nu imi incurcasera liniile. Am reincarcat lansetele si am reinceput sa pescuiescpe patul de bile pe care l-am refacut . Ziua a inceput cu 3 rateuri motiv pentru care doua lansete le-am schimbat pe pop-up si apoi pe plastice si doua pe snowman format din pop-up mic si solubille de 16. Pana in ora unu (cand am inceput sa strang din cauza caldurii) am prins trei pesti. Eram usor frustat insa in urma discutiei cu alti pescari care plecasera fara sa prinda nimic eu ``aveam ceva la sarsana``. Asa ca voi reveni curand.
Capturi
SumarKgPeștiKg
Crap66,40116,04
24 fotografii
4 persoane apreciază asta.