[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/tapatalk/tapatalk/event/main_listener.php on line 425: A non-numeric value encountered
Strategie de marketing - Magazinul Big Fish - Crapmania.ro
Buna ziua prieteni pescari, caut o opinie pertinenta vis a vis de cele intamplate, incerc sa aflu care este parerea vostra obiectiva (Nu incerc sa fac vreun rau sau sa transmit un mesaj negativ vis a vis de acest magazin). Pentru a fi cat mai neutru o sa postez exact e-mailul pe care eu l-am trimis catre ei si raspunsul primit.
Vreau opinii si la adresa mea si a lor si pentru aceasta va multumesc anticipat!
Iata ce spun eu
" Buna dimineata, vreau sa va in formez ca sunt un ambasador al magazinului Big Fish si va felicit pentru dezvoltarea continua pe care o demonstrati pentru a sustine pasiunea pescarilor romani si implicit si a mea! Si va multumesc pentru asta!
Va scriu in legatura cu cortul Traker pe care l-am achizitionat de la voi luna trecuta la pretul de 2000 lei si care acum este redus la 1752 lei. Sunt usor dezamagit de aceasta strategie de marketing deoarece nu mi se pare normal sa existe o reducere la un produs inainte de sezon. (Simt ca am platit un pret prea mare pe un produs pe care nici nu am apucat sa il folosesc). Pe de alta parte sunt sigur ca aveti motive voastre sa aplicati aceasta reducere (prea multe pe stock, apare mk3 etc) si am incredere ca ati facut alegerea corecta. Nu am pretentia sa imi returnati diferenta intrucat inteleg ca ati platit tva, taxe etc insa nici nu vreau sa imi schimb parerea vis a vis de brandul Big Fish, de aceasta eu propun o cale (win - win) si anume sa imi oferiti alte produse ( nada, fire etc) de valoarea discountului. Asfel consider ca mentinem acest parteneriat viabil si sper ca in viitorul apropiat sa fiu fericitul posesor al unui set de Century FS
Astept cu interes opinia dumneavostra sau o alta propunere!
O zi frumoasa,"
Si acum raspunsul lor
"Buna ziua,
Imi pare rau sa aud ca unul dintre clientii nostri este nemultumit, dar va asigur ca este o neintelegere. Oferta actuala vine direct de la producator care ne-a oferit posibilitatea de a cumpara un numar limitat de corturi la un pret mult redus. Cand ati cumparat d-voastra cortul noi nu stiam de aceasta oferta, deci nemultumirea d-voastra nu isi poate gasi sursa in intentia noastra.
Pe de alta parte, astfel de situatii apar tot timpul si fac parte din munca noastra. Consider ca nu ati avea de ce sa va schimbati parerea despre noi pentru ca nu am facut nimic gresit.
Va multumesc pentru intelegere si sper sa va bucurati de cort. Nu stiu daca puteati alege un cort mai bun din oferta actuala de pe piata.
Nu ti-ai alesc corect timpul cand sa faci investitia... se intampla...
Eu am patit-o mai rau: mi-am luat masina cu 16.500 euro cand euro era 4,57 iar acum, dupa 5-6 luni euro este 4,37..
Am pierdut 0,20lei la euro x 16.500 => 3300 lei pierdere(fix 2 corturi la care faci referire aici:))
Ce ar trebui sa fac? sa ii dau mail lu Isarescu? sau conducerii Skoda/Weltauto in Romania? (oricare ar fi ea)
Clientul nostru , stapanul nostru. In Anglia poti intoarce un produc timp de o luna daca nu-ti mai place indiferent de motiv daca produsul nu a fost folosit. Asa ca ,cauta sa vezi cum sta treaba in cazul magazinului Big Fish daca accepta ca produsul sa le fie inapoiat si apoi iti poti lua cortul la reducere. Mai ai si optiunea de ati schimba magazinul in viitor
si eu sunt de parere ca ai avut parte doar de putin ghinion. reactia ta la acest ghinion ma face sa cred ca nu prea ai avut parte de asemenea intamplari pana acum ceea ce ar trebui sa te faca foarte fericit. poti sa fi convins ca o gramada de lume, de o gramada de ori a apatit ce ai patit tu acum si nu cred ca este vina vanzatorului(chiar daca omitea sa iti spuna de o viitoare reducere- in cazul in care stiau de ea). tv, ps3, camera foto, tel mobil sunt cateva din achizitile mele carora le-a scazut pretul la scurt timp. Legat de pescuit, am comandat 3 bete de pe un site unde aveau un pret bun , dupa 5-6 ore , repet 5-6 ore betele aveau o reducere de aprox 40ron fiecare, dar nu si cele deja facturate mie. am refuzat curierul si le-am luat de la tf chiar daca am platit ceva mai mult pe ele. sa patesti asa ceva la 5-6 ore dupa ce ai cumparat si ai mai si vb la tel cu respectivii imi pare doar rea intentie. la o luna cred ca nu mai poate sa fie vorba doar de rea intentie. parerea mea.
Daca l-ai cumparat online exista o lege Legea 449/2003 si OG 130/2000 cf careia poti returna produsul in 10 zile.
Fara sa fie obligate de lege, marea majoritatea a magazinelor serioase accepta returnarea produselor in 30 zile. Daca e un magazin de cartier care nu accepta returnarea, poti totusi returna produsul pentru neconformitate (descrierile tehnice, prezentari etc in realitate nu corespund produsului)
Avand in vedere raspunsul nesimtit pe care ti l-au dat : "te-am ars fraiere ce mai vrei !" "daca ai fost prost si ai platit atunci...." eu as returna cortul si mi-as lua din alta parte sau direct de afara.
Noi, romanii, prea halim chestiile astea si d-aia nu se schimba nimic.
Ii stiu pe cei de la bigfish si sincer sa fiu nu prea am cum sa iti dau dreptate pentru ca nu ai, singurul lucru pe care poti sa il faci este sa returnezi produsul, daca ai bonul si sa iti dea banii si sa iti iei cortul la 1700 ron. Dar asa ca dupa ce tu ti-ai luat s-au ieftinit si ca sa iti dea nada si mai stiu eu ce e o aberatie ca doar nu ai cumparat produsul de pe marginea santului sa te tocmesti cu vanzatorul.
Nu a fost raspuns pe stilul te-am ar fraiere, a zis omul ca nu are cum sa il ajute ca na, dar putea sa ii dea 2 kg de bile asa ca sa impace clientul.
Pentru viitor tine minte 3 reduceri in pescuit, de craciun, si de cele 2 targuri AVP.
Ultima oară modificat Mar Mar 12, 2013 16:14 de către nit_matias, modificat 1 dată în total.
eu cred ca cererea lui ptr a i se acoperi diferenta in alte produse, e absolut decenta si justificata. Initiativa ar fi trebuit sa vina chiar din partea magazinului daca acesta si-ar respecta clientii.
Iti zic eu ca daca era magazinul tau faceai exact tot asa. Hai sa te intreb, daca cumpar in toamna o galeata de 3 kg de mix si sau 120 ron pe ea si dupa o saptamna e 55 ron, mixul l-am folosit, ce fac ma duc sa mai cer o galeata. Sa fim seriosi. A ca putea sa ii dea niste material promotionale ceva de au primit gratis, asta da, dar acum nu poti sa oblige magazinul sa isi asume, pentru ca el traieste din profit, iar cu siguranta aia 300 ron sunt importanti si daca accepta 1 caz pot fi si altele.