da consider ca am gandit cat se poate de logic si va pot argumenta , conduc o afacere cu o cifra de afaceri cu cateva zero-uri in coada in euro si va asigur ca am intalnit astfel de cazuri nu odata si am facut tot posibilul sa rezolv situatia in favoarea clientului ptr ca o situatie de acest gen (mai ales cum bine cred ca am inteles sustineti ca este un caz unic) iti poate afecta afacerea intr-o masura mult mai mare , va las sa trageti concluziile dvs.New Direction scrie:Am fost anuntat prin email dupa multe saptamani de asa zisa problema. Nimeni nu stie daca exista sau nu...decat el.soni scrie:daca mai era nevoie tot ce pot spune referitor la aceasta discutie este faptul ca odata ce cumparatorul va anuntat ca senzorii nu corespund fara atata tam-tam se returnau banii avand in vedere ca sustineti ca sunteti reprezentantul unei firme care se respecta si nu se ajungea aici ,
clientul nostru stapanul nostru !!in viata trebuie sa stii si sa pierzi!
Daca maine iau un produs online....il folosesc sau nu ..iar dupa 2 luni vreau sa il returnez... spunand ca nu e conform. Acel vanzator trebuie sa imi returneze suma... dvs ati gandit logic cand ati facut aceasta afirmatie?
nu am vrut sa dau lectii de comerciant dar am crezut de cuvinta sa dau replica la "gandirea logica "
imi cer scuze daca am deranjat
cu respect