oliviu orhei scrie:Sedinta subcomisiei de pescuit la crap AGVPS din Romania
miercuri 14.05.2014 ora 10:30
Au participat urmatoarele persoane:
1. Presedinte subcomisie – Oliviu Orhei
2. Secretar subcomisie si reprezentant club CCC Daniela Voiculescu Calota
3. Cristian Rudeanu – CARPING CLUB
4. Alexandru Mihai – CS SENZOR TEAM
5. Alexandru Mihai – CS SENIOR
6. Lixandru Radu – CS OVIDIUS CONSTANTA
7. Oana Victor – PELICANUL
8. Ureche Catalin – ENERGY CARP BRASOV
9. Mugurel Ionescu – reprezentant AGVPS
Cei prezenti au discutat urmatoarele:
1. Data de inscriere la CN 2014
2. Locul de virare a taxei de participare CN
3. Loturi osrticipante CN
4. Ora de incepere CN
5. Conditie de participare CN Et.1: 05-08 Iunie CN2014
Et.2: 26-29 Iunie CN2014
- 1 Data de inscriere a Cluburilor participante la CN 2014 Termen inscriere 25.05.2014
- 2.Bani se vireaza in contul AGPEului(firma de la Corbu) urmeaza a se comunica
- 3. Data comunicarii listelor cu loturi (lotul format din 10 pescari) : 01.06.2014
- 4.Ora de adunare 08:00 pe 05.06 la A0 Balta Corbu
Ora de intrare stand ora 10.00
Ora de incepere ora 12:00.oo
- 5. Cine participa – membrii AGVPS si Cluburile Afiliate la Liga
- 6. Adunarea loturilor – cu managerii 04.06.2014. Ora 18:00 la Corbu pe sectorul A, Stand A0
- 7. La finala CN – 25.06.2014 ora 18:00 sedinta managerilor , restul conditiilor sunt identice cu cele de la prima etapa.
- 8. In cazul in care la CN 2014 se inscriu numai 6 loturi, rezultatul obtinut in prima etapa se cumuleaza cu rezultatul obtinut in etapa a 2 a si se face in clasament pe baza lor.
- 9. Arbitraj – Gabi Calota
- In cazul in care vor fi 12 loturi, arbitraj cu 13 arbitri
- pentru 6 loturi - 7 arbitri
- 10.Cf. discutiei telefonice dintre Alex. Mihai cu George Iorga s-a stability ca se va achita :
60 lei / lot pt etapa 1
40 lei/ lot pt etapa 2
Aceste sume se vor achita de fiecare lot separat – Se mai negociaza.
- 11 Pe durata CN 2014 George Iorga va asigura serviciile foto 200 lei/zi x 6 zile= 1200 lei.
Se achita din taxa de participare.
12 Taxa de participare este de 1200 euro din care :
- 500 euro raman pentru lot.
- 700 euro pentru organizare.
Presedintele subcomisiei de pescuit la crap AGVPS din Romania
Oliviu Orhei
A fost anuntat initial, dar nu mai conteaza, impotant este ca s-a rezolvat...sau, ma rog, se va rezolva la finala..... Dar nu stiu cum vor mai plati cele 4 loturi care nu vor mai veni....
"NOBLESSE OBLIGE"...
"Azi oamenii cunosc preţul fiecărui obiect si valoarea nici unuia."
"Nu refuza ajutorul imbecililor; pentru a rămâne sus iți trebuie unanimitate".
Vladut Mateianu scrie:A fost anuntat initial, dar nu mai conteaza, impotant este ca s-a rezolvat...sau, ma rog, se va rezolva la finala..... Dar nu stiu cum vor mai plati cele 4 loturi care nu vor mai veni....
Nu ne mutam Vladut!!!
George, te rog sa scuzi Clubul Pelicanul! Nici noi nu am "uitat"! Am sa trimit prin cineva banii la finala!! Multumim pentru tot ce ai facut si vei face pentru noi pescarii!
"Caracterul fara inteligenta poate mult,
dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic." (Cicero)
Rep scrie:Clubul Carp United si -a achitat datoria ,pentru ambele etape fata de George.
Corect !
Mai tarziu o sa postez grilele ptr. 6 loturi si-o sa vreau ca managerii sa le verifice (eventual renuntam la cea care pare mai "dezechilibrata")
Varga sa fi fost din fier...ce brand aveam !!!
George Iorga
Vladut, la sedinta de omologare a rezultatelor din prima etapa, toti am fost in asentimentul lui Sorin cind i-a cerut d-lui Orhei pentru finala, o sectorizare cu standurile situate cit mai liniar si fara agatatura.
Dupa parerea mea AGVPS-ul trebuie sa faca prima mutare, daca tot propunem noi nu mai ajunge nimeni la CM.
As avea urmatoarele propuneri :
-la sedinta tehnica sa fie prezentate cele trei cintare, care sa fie verificate si inscriptionate A,B,C.
-pr ezentarea certificatelor de omologare.
- cum se face cintarirea (la unii se facea invint, la altii dupa casuta, pe altii ii punea sa aduca un scaun de-al nostru ca avea spatarul mare si tinea dos )
-punerea sacilor la vedere pe cuie, nu agatati si in stg (unde nu ai vizibilitate)
-circulatia masinilor noaptea,interzisa,chiar si masinilor de la RIG.(doar d-l Calota sa aiba acces la masina si d-l Orhei)
-ziua, masinile managerilor, rezervelor si cei care fac aprovizionarea cu mincare, apa suc sa fie lasate la casuta arbitrilor, sectoarele fiind mici ne deplasam mai repede (nu ca mi-ar fi trecut piciorul dar voi face si eu efortul asta )
-nu cred ca e bine ca managarii sa intre noaptea pe sector, avem t elefoane si ne putem informa
-cintarele suplimentare se pot afisa si ele.
In privinta grilelor nu ne putem pronunta pina nu se face sectorizarea.
Nu inteleg postarea ta.Tote propunerile mele (care erau mai mult de ordin tehnic ) sunt prevazute in regulament. Tocmai pentru ca am incredere in d-l Gabi si arbitri,nu suntem de acord ca menegerii sa asiste la cintarele suplimentare.noaptea. Conform regulamentului managerul nu are acces in zona B.
Ca poate intra in standul lui,insotit de arbitru, OK,dar iese tot insotit de arbitru si nu se plimba pe sector cu arbitru dupa el.
Daca managerul este pe A, cum afla el de un cintar suplimentar pe C?
Daca trbuie ascultate doar parerile unora ce rost mai are sa mai discutam.