Moderator: gor965
victorash scrie:val..in mare parte sunt de acord cu tine, dar, dupa cum solicitam si nu ma aude nimeni de cateva saptamani incoace, as fi vrut o intalnire si detaliere/reevaluare a costurilor.Voi care ati mai plecat la cm cunoasteti mai bine costurile ..dar dupa mintea mea costurile ar fi :
avion: max 6.000
inscriere lot: 1.500
cheltuieli cazare, mancare : 6.000
nada: sponsorizare( max 2500 e)
transport nada/echipament: sponsorizare ( max 1500 e)
"costumatie" lot: sponsorizare ( max 2000)
total : 13.500 + 6000
..daca am uitat ceva va rog adaugati, daca unele costuri sunt sub-evaluate va rog completati...
vladut mateianu spunea :Vladut Mateianu scrie:dan cotelici scrie:Matematica e grea.
.
Daca asa consideri, asa o fi. Dar in timp poti sa o inveti, in general oamenii cu mintea odihnita asimileaza repede....
In alta ordine de idei, conform protocolului, la primele 2 manse JUMATATE DIN SUMA INCASATA intra in contul echipei nationale. Adica 150 de milioane per mansa. Este problema organizatorilor de unde inventeaza acesti bani, altfel te asigur ca voi face cel mai mare scandal din istoria pescuitului, este jaf pe fata.....
Deci 150 Hobaia, 150 Darvari, 150 Lates, 120 tancabesti + .....Livada-Sacel (functie de taxa).......
Si ar fi bine ca banii sa fie in contul echipei !
In situatia asta ,daca vom rezerva bilete de avion din timp,cred ca deplasarea nu va costa mai mult de patru mii ,iar diferenta se va aloca altor costuri neprevazute sau chiar pentru suporteri .victorash scrie:Ok..costumatia o sa o realizez eu..( tricouri/bluze de tavaleala + tricouri/bluze oficiale pt podium , costum oficial sau training sau costum camou) + broderie cu toate siglele..~2000
Avionul, cazarea si mincarea sunt cam exagerate dupa parerea mea.victorash scrie:val..in mare parte sunt de acord cu tine, dar, dupa cum solicitam si nu ma aude nimeni de cateva saptamani incoace, as fi vrut o intalnire si detaliere/reevaluare a costurilor.Voi care ati mai plecat la cm cunoasteti mai bine costurile ..dar dupa mintea mea costurile ar fi :
avion: max 6.000
inscriere lot: 1.500
cheltuieli cazare, mancare : 6.000
nada: sponsorizare( max 2500 e)
transport nada/echipament: sponsorizare ( max 1500 e)
"costumatie" lot: sponsorizare ( max 2000)
total : 13.500 + 6000
..daca am uitat ceva va rog adaugati, daca unele costuri sunt sub-evaluate va rog completati...