@Cipoclegio1083 scrie:cipoc scrie:Domnu' "reprezentant" Nash,
Am foarte multe produse Nash, de la bagajerie,consumabile pescuit, fire, haine.
f multe...
referitor la haine, sunt de f proasta calitate, e normal facute ca toate lucrurile in china
am un trening care am dat 100 e , s-a facut varza...
am o pijama 50 e , s-a scamosit ca naiba...
am tricouri...s-au facut parasute....
in afara de fes(cel din flece, care este cel mai tare) toate hainele mele arata fix ca naiba.
ma intreb ?
garantie da tataie kevin ?
ca dupa 2 purtari...
eu stiu ca reprezinti firma si vorbesti din inertie, dar la haine.....
intrebare de 10 pcte. :
ce pot face cu hainele de proasta calitate cumparate de la marele peste, si care arata jalnic dupa 1-2 purtari?
astept un raspuns pe masura pretentiilor voastre financiare ca firma Nash.
ms
Dinnou, raspund si sper ca de data asta postarea mea sa nu mai dispara in mod misterios.
Lucrurile sunt foarte simple:
- pasul 1 se ia bonul de casa impreuna cu produsul si se merge inapoi la magazin
- pasul 2 magazinul anunta compania producatoare asupra situatie ivite, in detaliu
- pasul 3 compania gaseste o solutie prin intermediul magazinului partener ca pescarul sa fie multumit
Acesta este comertul civilizat intr-o tara civilizata. Functioneaza dupa niste reguli simple, clare si de bun simt. Daca tie iti pasa de banii tai si companiei ii pasa, de asta poti fi sigur.
@Legio
Ms de raspuns, trebuie sa fiu sincer ma asteptam 100 % la el. E normal sa urmezi pasii legali gen bon,chitanta,magazin,producator,etc.
Lucrurile la mine sunt destul de complicate, cumparand ca orice om normal in ultimile 6 luni foarte multe.Unde mai zici ca anumite lucruri "gen pescuit" le cam ascundem de familie, si bonurile le aruncam. Ca sa
pastrez toate bonurile din ultimele 6 luni mi-ar trebui ceva spatiu, si sa le gasesc la fel, ceva timp.Stiu doar de unde le-am cumparat, si cei de acolo pot confirma asta.
Se poate face ceva ?