gadjo scrie:daca nu ai conectori rapizi si ii pui pe rodpod ,trebuie sa-i aliniezi intr-un fel sa nu se miste aiurea.Daca ii fortezi un pic sa stea cum trebuie mai cedeaza(asculta ce iti zic io ca is patit ).Daca ii pui pe pichet n-ai treaba .La finisaje ma referam la comparatia cu ceilalti
Imi cer scuze ca intervin in discutie.
Nu imi vine sa cred ca nu ii explica nimeni omului,
in peste 10 postari dupa replica de mai sus cum se pune un senzor pe rodpod.
Singurul care stie ceva e "clabuc"
Daca privesti cu atentie imaginile de mai jos vei observa ca cele 2 variante de senzori au "ceva" pe filetul surubului.
Aceste elemente te ajuta sa fixezi senzorii pe rodpod.
1. In cazul senzorului negru "elementul" este o piulita. Aceasta se foloseste ca si contra-piulita (de strangere) pentru filetul de pe rodpod. Cu alte cuvinte, insurubezi cat vrei tu din lungimea filetului senzorului in "gaura" de pe rodpod, si apoi strangi aceasta piulita ajutatoare (o infiletezi spre rodpod, nu spre senzor) pana obtii o fixare buna. Daca vrei poti sa infiletezi senzorul doar un sfert. In nici un caz nu il infiletezi de tot si strangi pana cedeaza si incepe sa se roteasca.
PS: Senzorul din imagine este MINUNAT. La fel ca si "zfcristian" cred si sper ca vobesti din auzite.
2. In cazul senzorului maro "elementul" care te ajuta la fizare este acel o-ring de cauciuc cu grosimea de 2-3 ori pasul surubului. De data asta infiletezi pana sus si te opresti cand o-ringul este putin comprimat si senzorul este pe pozitia corecta.
Daca nu aveti nici una nici alta, intrati intr-un magazin de piese auto si cereti ori o piulita (cred ca filetul e M8 standard, nu il am la indemana sa masor) sau cateva garnituri micutze sa intre fortat pe filetul senzorului.
Cred ca sunt multe lucruri care am putea sa le invatzam unii de la ceilalti.
Scrieti fara jena si poate gasim solutii impreuna pe forum.