Comanda a fost deschisa de catre un coleg de-al meu, varful a fost comandat la furnizor, cand primim importul o sa fiti contactat de catre unul din colegii mei.
Am comandat ieri (vineri 23 Sept.) un picker "Garbolino Rocket Carp" si am primit azi un picker "Garbolino SupeRocket" adica alt model! Asta desi pe factura primita scrie "Rocket Carp"! La telefon baietii de la magazin ma pun sa trimit eu batul, sa vada ei ce si cum, dupa care sa-mi trimita ei ce trebuia trimis de la bun inceput! Le-am propus, pentru a scurta timpul de asteptare, sa-mi trimita batul comandat cu specificatia "ramburs colet la schimb" insa nici n-au vrut sa auda. De parca e vina cumparatorului ca ati trimis altceva! Cu regret dar dupa ani de zile in care am cumparat de la voi, promit ca a fost ultima comanda! Sanatate maxima!
Ne cerem scuze pentru greseala facuta. Aveati posibilitatea de a verifica coletul timp de 5 minute inainte sa-l platiti, este o optiune pe care o oferim tuturor clientilor nostri indiferent de valoarea coletului.
Ca sa va putem inlocui produsul si sa verificam greseala facuta, trebuie sa trimiteti produsul retur prin firma Cargus, transportul fiind suport de catre noi. Aceasta este procedura in caz ca se intampla astfel de greseli.
Va multumim pentru intelegere si asteptam sa trimiteti coletul retur prin firma Cargus.
Nu am stat sa desfac batul ca sa vad ce scrie pe el, pentru ca nu mi-am inchipuit ca veti trimite altceva! Nu e problema mea ca voi ati gresit si nu sunt dispus sa mai astept alte nu stiu cate zile pana va dezmeticiti voi! E vorba de principii aici! Imi asum pierderea, voi vinde batul in pierdere si ne vedem fiecare de drum.
odoctee scrie:Mihai vreau si eu un tambur de rezerva pentru
shimano stradic fk hg de 2500
multumesc!
Tamburul solicitat nu se afla in stocul importatorului. Pentru a putea comanda va rog sa imi comunicati datele de contact si datele de livrare. In cursul zilei de luni va comunicam pretul si un termen aproximativ de livrare.
Multumim.