New Direction scrie:ptr cele enumerate mai sus, fara dovezi, ptr ca mi-ai prejudiciat imaginea mea si a firmei New Direction, am vorbit cu furnizorul, o sa te dau in judecata ! Iti promit ca cel tarziu luni iti depunem actiunea in instanta ! Asta daca nu iti ceri scuze public... iar daca un senzor are o problema, il poti trimite in service !
Dar nu cum ai facut cu setul ce l-ai trimis inapoi , dupa 2 luni, cu ramburs ! Desi am insistat sa nu il pui cu ramburs, ptr ca trebuie facuta fisa de service si constatare !
Numai in Romania poti sa fii jignit pe banii tai...
In primul rand Sorin nu mi-ai mai raspuns la telefon si deci nu aveai cum sa-mi spui in ce fel sa ti-l trimit. Mi-ai raspuns la telefon doar dupa ce am facut plangere la OPC si mi-ai inchis imediat, cu mentiunea ca ma vei suna inapoi (lucru care nu s-a intamplat). Daca ai promis ca vei returna banii de ce mai vorbim de service?
De ce nu ai solicitat returnare pentru constatare in momentul in care m-ai pus sa scriu si la producator in China cu tine in Cc si sa-i expun problemele? Iti spun eu de ce, pentru ca motivul a fost sa iti recuperezi banii (asa cum mi-ai afirmat), lucru care probabil nu s-a intamplat iar tu mai departe ai "uitat" de promisiunea si intelegerea care ai avut-o cu Lucaks Claudiu. Tu l-ai sunat initial sa-ti vinzi produsul nu te-am sunat noi...
OPC-ului i-ai promis ca o vei rezolva amiabil si vei returna banii (sau si reprezentantul oficial minte si abereaza?), dupa care te-ai razgandit.
Optez pentru a nu-ti mai raspunde deoarece, consider ca abordarea ta ca si vanzator nu este cea corecta; mai departe fiecare face ce crede de cuviinta...