popescu59 scrie:Hai sa vorbim direct, tot ce spune magazinul este corect , daca exista o lege in romania care iti da dreptate te rog sa o expui aici sa o putem comenta .
Ai primit exemple concrete ale altora care au patit mult mai rau decit tine .
Probabil ca tu ai vrut sa punctezi faptul ca ai cumparat de la un magazin de TOP si te astepti ca sa mai primesti ceva inapoi .Gresit , gresit.
In momentul cind magazinul avea 2 clienti pe luna cred ca ai fi gasit ceva intelegere mai ales ca ei ar fi stiut ca vor pierde si acel ultim client. Darrrrrrrrrrrr atita timp cit BIGFISH este in topul vinzari indiferent de sezon nu ai cum sa mai primesti ceva inapoi de la ei.Vor pierde 2-3-5 clienti in urma a cea ce ai semnalat tu dar tot in topul vinzarilor vor fi .Sincer imi pare rau de intimplarea ta dar exista o regula clara in comert si foarte foarte adevarata -
Daca nu il pacalesti tu pe client te pacaleste clientul pe tine , asa ca mergem inainte .
Sa ne vedem sanatosi pe balata la pescuit.
Daca pierzi un client ,intaresti concurenta cu 5 iti zic sigur de asta si daca continuie asa e posibil sa nu mai fie top la vanzari in scurt timp....
clabuc scrie:eu cred ca cererea lui ptr a i se acoperi diferenta in alte produse, e absolut decenta si justificata. Initiativa ar fi trebuit sa vina chiar din partea magazinului daca acesta si-ar respecta clientii.
Eu cred ca cererea lui este aberanta.
Daca iti cumperi o masina si peste 2 saptamani apare o oferta la respectivul model ce faci? Te duci si le spui sa iti mai faca ei vreo 2-3 plinuri de benzina drept compensatie?
fiind vorba de o masina 2,3 plinuri e putin, f putin - incearca sa pui intrebarea asta la o reprezentanta BMW, Mercedes, ceva din Germania si pariez ca vei avea mult mai mult de 2,3 plinuri. Uite de curiozitate incearca chiar in Romania sa pui intrebarea la Bavaria sau Autoklas
Nu asa se pune problema. Reducerile sunt mult mai mari in situatiile pe care le-ai expus. Problema se pune daca e corect sa ma duc eu azi la dealer si sa ii spun "stai asa....am auzit ca ai vandut ieri o masina mai ieftin decat mi-ai vandut mie un similara acum 2 luni. Pune mana si fa-mi plinul si o spalare interior exterior drept compensatie!"
Hai sa fim seriosi!
In plus, respectul trebuie sa fie prezent de ambele parti, iar faptul ca el face publice niste discutii private nu mi se pare chiar corect. Mai ales ca in momentul in care cumperi un produs inseamna ca esti de acord cu pretul si ti se pare bun.
Pe Mircea Cojocaru il cunosc.este un tanar din Brasov care a cumparat mai demult 3 Magicuri de la mine ridicandu-le personal.mi s-a parut un tip destul de modest si cred ca a strans ceva timp bani pt astfel de cort,pe care eu unul,nu mi-l permit.
Ma gandesc, daca avea o situatie mai roz cum spune un user mai sus, sigur nu mai punea problema returnarii diferentei...spun asta pt ca asta vara m-a sunat foarte suparat ca a rupt unul din bete si nu am avut cum sa-l ajud,decat dandu-i nr lui Vladut pt ca stiam ca ar avea garantie pe viata blank-urile sale...nu stiu acum daca o fi rezolvat.
In ceea ce priveste corectitudinea magazinului,eu cred ca primeaza decizia lui Marian(b.f.) -puneti-va in locul lui;insa pe de alta parte,cred ca se putea inchide ochii pt un caz mai deosebit,practic tu ca si necustor,comerciant,etc,indiferent la ce nivel ai ajuns trebuie sa mai faci si din astea din cand in cand.pun pariu ca respectivul mai cumpara in decursul sezonului mult mai mult de 50 de euro.
Probabil ca magazinul nu a dorit sa creeze precedentul,nu stiu ce sa zic,mi-am exprimat parerea pur personala.
Va salut pe toti!
Concluzia acestui topic: in Romanika, DACA FACI PROMOTII, ITI PIERZI CLIENTII! Propun sa nu se mai faca promotii !!!
ps: in momentul in care "magazinul meu" preferat face o promotie dupa ce eu abia am cumparat un produs si inca ma mai incadrez in termenul de "retur"...si eu aflu de aceea promotie...merg si discut cu ei cum sa procedam: fac retur sau imi dau discount la urmatoarele cumparaturi...sau imi aranjeaza o iesire la pescuit pe banii lor... Daca nu mai esti in termenul legal de retur atunci trebuie sa accepti situatia si gata...o sa castigi in alta parte, altadata...
popescu59 scrie:Hai sa vorbim direct, tot ce spune magazinul este corect , daca exista o lege in romania care iti da dreptate te rog sa o expui aici sa o putem comenta .
Ai primit exemple concrete ale altora care au patit mult mai rau decit tine .
Probabil ca tu ai vrut sa punctezi faptul ca ai cumparat de la un magazin de TOP si te astepti ca sa mai primesti ceva inapoi .Gresit , gresit.
In momentul cind magazinul avea 2 clienti pe luna cred ca ai fi gasit ceva intelegere mai ales ca ei ar fi stiut ca vor pierde si acel ultim client. Darrrrrrrrrrrr atita timp cit BIGFISH este in topul vinzari indiferent de sezon nu ai cum sa mai primesti ceva inapoi de la ei.Vor pierde 2-3-5 clienti in urma a cea ce ai semnalat tu dar tot in topul vinzarilor vor fi .Sincer imi pare rau de intimplarea ta dar exista o regula clara in comert si foarte foarte adevarata -
Daca nu il pacalesti tu pe client te pacaleste clientul pe tine , asa ca mergem inainte .
Sa ne vedem sanatosi pe balata la pescuit.
Conform algoritmului tău dacă poţi să pacalesti un magazin nu trebuie să stai pe gânduri,nu?
Marius, trebuia sa dam comanda aia la CPK beneficiind de bug-ul tehnic. Ii pacaleam rău de tot!!!
Tu ii pui intrebari celui care face comerţ de foarte mult timp. Încă de pe drumul mătăsii. A menţionat asta în fff multe topicuri penibile. Ca şi acesta de altfel...
claudiue scrie:Marius, trebuia sa dam comanda aia la CPK beneficiind de bug-ul tehnic. Ii pacaleam rău de tot!!!
Tu ii pui intrebari celui care face comerţ de foarte mult timp. Încă de pe drumul mătăsii. A menţionat asta în fff multe topicuri penibile. Ca şi acesta de altfel...
Sent using Tapatalk
Poate dacă era vorba de alt magazin nici nu stăteam pe gânduri.
Colegi Pescari! Eu nu incerc sa obtin dreptate sau sa incriminez magazinul BF. Eu vreau doar sa aflu daca aceasta este o strategie buna de markering si daca sunteti deacord cu ea!
Atentie! Nu aveam nici o obiectie daca magazinul facea acest discount dupa incepera sezonului pentru ca a achizitionat prea multe sau observa ca nu se vind conform asteptarilor, eu vorbesc de 3 saptamani si acestea inainte de inceperea sezonului.
Acesta este un sondaj care are menirea sa prezinte comerciantilor din Romania "parerea consumatorilor" si asfel sa gandeasca afacerea pe termen lung. Din perspectiva clientului si nu ca un vanzator "am intrari la pretul x , am iesiri la pretul x+ 1"
Mircea_ Cojocaru scrie:Colegi Pescari! Eu nu incerc sa obtin dreptate sau sa incriminez magazinul BF eu vreau doar sa aflu daca aceasta este o strategie buna de markering si daca sunteti deacord cu ea
Sent from my iPad using Tapatalk
Pai si care-i strategia, ca eu n-o sesizez ? Marketing-ul presupune ca un comerciant sa faca tot posibilul sa convina un client sa cumpere un produs. Nu vad in cazul tau cum sau cu ce te-a convins comerciantul sa cumperi un produs, care ulterior s-a ieftinit !
Varga sa fi fost din fier...ce brand aveam !!!
George Iorga
Nu exista in marketing bine sau rau... E o strategie de marketing si atat. Daca iti cumparai un apartament de 100.000euro intr-un cartier rezidential si dupa 20 de zile constructorul anunta o promotie pt ultimele 5 apartamente reduse cu50% ce faceai? Sau cum ti se parea aceasta strategie? Buna sau rea?