Campionat National Federatie

Desfasurare, clasamente, fotografii, discutii, polemici, propuneri, decizii.

Moderator: gor965

Scrie răspuns
Anti FRPS
Mesaje: 434
Membru din: Dum Feb 19, 2012 14:36

Re: Campionat National Federatie

Mesaj de Anti FRPS »

A inceput :lol: :lol: :lol:
VACCINAREA SPORTIVILOR DE PERFORMANȚĂ
January 21, 2021 by popescu.stefan Leave a Comment

Ministerul Tineterului si Sportului a luat inițiativa vaccinării sportivilor de performanță.

În prima etapă vor fi vaccinați sportivii loturilor naționale și olimpice urmând ca în faza a doua să urmeze sportivii participanți la competițiile oficiale naționale.

În atare situație și în funcție de Calendarul competițional național solicităm cluburilor sportive afiliate federației ca până în data de 10 februarie 2021 sa trimită secretarului general tabelele nominale cu sportivii înscriși în competiții până în data de 10 februarie 2021 și sa se prezinte cu legitimațiile sportive în vederea aplicării vizei anuale,însoțite cu dovada a achitării taxei de legitimare în valoare de 15 lei/sportiv.

De asemenea, vă rugăm să achitați cotizația anuală în valoare de 1.000 lei pentru anul în curs.

Cluburile cu restanțe la plată să-și achite sumele datorate.


Ștefan Popescu președinte
Cealapa , tu te-ai vaccinat ca sa ai dreptul sa ceri bani ? :lol: :lol: :lol: Poti sa faci dovada ca mai esti "presedinte" la subsol ? :lol: :lol: :lol:

Anti FRPS
Mesaje: 434
Membru din: Dum Feb 19, 2012 14:36

Re: Campionat National Federatie

Mesaj de Anti FRPS »

Hai ca ai inceput anul "excelent " pentru bugetul sandramalei :lol: :lol: :lol:


http://portal.just.ro/300/SitePages/Dos ... d_inst=300

20.01.2021
Ora estimata: 13:45
Complet: Cameră de Consiliu - PJ
Tip solutie: Respinge cererea
Solutia pe scurt: Respinge cererea formulată de petentă. Obligă petenta să plătească pârâtei ASOCIATIA GENERALĂ VANATORILOR ŞI PESCARILOR SPORTIVI DIN ROMANIA cheltuieli de judecată în cuantum de 2380 lei. Cu drept de recurs, în termen de 15 zile de la data pronunţării, cererea de recurs urmând a fi depusă la Judecătoria Sectorului 2 Bucureşti. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, azi, 20.01.2021.
Document: Încheiere finală (dezinvestire) 20.01.2021
Ce zice acolo ? :shock: Doar 2380 lei. ? :lol: :lol: :lol: Asta inseamna ca foamea o sa bantuie si in 2021 :lol: :lol: :lol:

Anti FRPS
Mesaje: 434
Membru din: Dum Feb 19, 2012 14:36

Re: Campionat National Federatie

Mesaj de Anti FRPS »

Un nou episod din ciclul : Elucubratiile foamei :lol: :lol: :lol:

Federatia Romana De Pescuit Sportiv

PÂNĂ UNDE POT MERGE INCOMPETENȚA ȘI CORUPȚIA DIN PESCUITUL SPORTIV DIN ROMÂNIA?

Văzând ultimele evenimente și discuții generate în mediul virtual de propunerea proiectului de Ordin de ministru comun pentru stabilirea zonelor și perioadelor de prohibiție, am zis să trag puțin pătura pentru a se vedea mizeria ascunsă sub ea.
S-a dezbătut mult privind expresia pescuitul recreativ/sportiv, urmată apoi de pescuit recreativ.
Să facem un pic de cercetare pentru a vedea ce a stat în spatele acestei lambada care a înnebunit toată suflarea pescărească din România.
Încă de pe vremea regimului comunist noțiunea folosită era pescuit sportiv. Și că să nu fiu acuzat că vorbesc fără argumente, postez art. 16 din Legea nr. 12/1974 privind piscicultura și pescuitul :

Prin pescuit sportiv se intelege pescuitul efectuat in scop de agrement de orice persoana, membru al Asociatiei Generale a Vanatorilor si Pescarilor Sportivi, pe baza de permis eliberat de aceasta, pentru bazinele si zonele piscicole pe care le are in folosinta.

Ca să vezi! Comuniștii erau mai democrați ca democrații de azi!
Deci pescuitul sportiv era destinat agrementului.

Și acum începe distracția. După revoluția din Decembrie care a măturat vechea formă de organizare statală, ce a apărut? Este adevărat, cu greu.
AGVPSR a dispărut pentru o vreme din peisaj, neștiind pe unde să se pripășească, pentru că în baza HG 983/1990 a fost scoasă din schema de organizare a Ministerului Mediului Apelor și Pădurilor, rămânând a nimănui. În timpul regimului comunist, AGVPS a fost un fel de anexă a Gospodăriei de partid și folosită în acest sens de potentații zilelor din acea vreme și dispunea de un imens patrimoniu. Sunt celebre vânătorile tovarășilor de la partid, iar gonacii de atunci au ajuns să fie vătafii de azi.
Așa că, profitând de nebuloasa zilelor post revoluționare, niște băieți iuți la minte (printre ei și Neculai Șelaru) au făcut o mânărie și au înregistrat AGVPSR în Registrul Comerului ca Organizație cooperatistă, având Codul Fiscal RO 2351547 și și J40/3216/1991, șutind și patrimoniul vechii asociații.
Sub această formă a funcționat până în 1996 când noul ei președinte, potentatul Adrian Năstase i-a recunoscut prin Legea nr. 103/1996 ca reprezentanți ai asociațiilor de vânători (fără pescari sportivi). A urmat o tentativă de înregistrare în Registrul asociațiilor, respinsă de Curtea Supremă de Justiție prin Hotărâre definitivă.
Este mai puțin importantă perioada de până in 2011, când apare Federația Română de Pescuit Sportiv.
Intuind pericolul scoaterii din monopolul pe care în exercitau de atâția ani asupra pescuitului, fără a avea vreun drept asupra lui, începe o acțiune furibundă pentru blocarea autorizării federației, fie prin presiuni politice asupra ministrilor sportului, fie prin acțiuni în justiție pentru desființarea federației.
Din toate acțiunile.federația a ieșit câștigătoare.
Și acum începe nebunia.
În paralel cu acțiunile de anihilare a federației, Florin Iordache (vicepreședinte pe atunci al AGVPSR, acum președinte plin) înregistrează Proiectul de lege Pl-x 488 din anul 2013, prin care cere modificarea Legii nr. 69/2000 în sensul de a recunoaște prin Lege AGVPSR ca federație sportivă națională. Proiectul este repins de plenul Camerei Deputaților, menționând că în România este constituită și funcționează în condițiile legii, Federația Română de Pescuit Sportiv.
Detaluu aici: http://www.cdep.ro/pls/proiecte/upl_pck ... ?idp=13736

Pierzând și acestă căruță, ce le-a venit în gând? Ați ghicit: OUG 85/2016 pentru modificarea OUG 23/2008, care transformă pescuitul sportiv în pescuit recreativ.
Evident, federația nu pierde timpul și pentru că în Parlament PSD dicta totul, sesizează Administrația prezidențială pentru atacarea la Curtea Constituțională Legea de aprobare a OUG 85/2016 ca fiind neconstituțională. Și nu o dată, ci de 2 ori, miza OUG 85/2016 fiind și de a pune mâna la prețuri de nimic și pe unitățile de acvacultură (100.000 ha luciu de apă, pe lângă reinstaurarea monopolului peste pescuitul sportiv.
Se vede și acum cum se țin cu dinții de așa zisele contracte de utilizare a resurselor acvatice vii, contracte care îi vor duce la pușcărie, după modelul Belina.
Să revenim la oile noastre, după trecerea în revistă a evoluției cancerului din pescuitul sportiv din România, numit AGVPSR, cu puiuții ei din județe.
Ordinul de prohibiție, că de la el s-a pornit discuția, este încă o dovadă că mafia din pescuit nu a dispărut și urmărește distrugerea totală a pescuitului sportiv din România.
Cei care au căzut în plasa pescuitului recreativ, abil întinsă de păpușarii de la AGVPSR (cu sprijinul fostului ministru al agriculturii Achim Irimescu, pe care mi-am permis să-l fac public idiot și a altui personaj dubios numit Nicolae Dimulescu, fost președinte ANPA) au făcut în așa fel ca Federația Română de Pescuit Sportiv să fie scoasă din Consiliul Național Consultativ pe Sectorul Pescaresc, pentru că noi tot timpul puneam pe masă legea, nu interesele personale, pentru a-și atinge interesele. Așa a apărut Ordinul MADR nr.60/2017 și Deciziile abuzive ale președintelui ANPA prin care apele publice, fără a fi în administrarea lor, au ajns la clienții AGVPSR (observați parșivenia AGVPSR, care nu apare în contracte și i-a băgat în rahat pe cei care le sunt membri) pentru că vă garantez că nu va scăpa niciunul. Acum ANAR scoate la închiriere apele date de ANPA la asociații.
Consecințele acestei devălmășii sunt un dezastru la nivel național și cu greu va fi redresată situația atât a resurselor acvatice vii, cât și a pescuitului sportiv. Pentru că, avizi după bani pentru interesele personale, nicidecum ale membrilor sau a protejării resurselor, s-au eliberat permise de pescuit fără nici o restricție, iar rezultatele se văd.
De ce se discută acum practicarea pescuitului recreativ cu eliberarea capturilor pe toată durata anului? Nimic mai simplu. Un alt populist de doi bani, numit Liviu Dragnea, la apogeul carierii lui politice, scoate Legea nr. 1/2017 prin care anulează taxele de eliberare a permiselor de pescuit recreativ/sportiv. Întrucât pe apele interioare este cât de cât control. obligând pescarii să devină împotrivavoineței lor membri la o asociație, în Delta Dunării s-a declansat dezastrul.
Numărul de permise eliberate în Delta Dunării a depășit numărul 178.000 de bucăți eliberate într-un an.
Rezultatele sunt dezastruoase, pentru că, plce sau nu, plăcerea peștelui gratis depășește plăcerea pescuitului sportiv. Este un adevăr care trebuie recunoscut, fie că place, fie că nu place.
Această măsură are și acoperire legală, pentru că în conformitate cu prevederile art. 24 lit. e din OUG 23/2008, doar pescarii sportivi pot reține 5 kg de pește sau o singură captură care depășește 5 kg.
Vedeți acum unde duce manipularea pescarilor?
Și ca să nu părem doar niște moraliști, venim și cu soluții.
În primul rând, trebuie revenit la forma legală a definirii pescuitului sportiv. Fără recreativ, pentru că pescuitul sportiv fiind recunoscut ca sport, intră sun reglementarea Legii nr. 69/2000, legea educației fizice și sportului, nu a OUG 23/2008. Iar potrivit Legii sportului, sportul cuprinde toate cele 3 forme de practicare: agrement, recreere și competiție.
În al doilea rând, trebuie înlăturați rinocerii moșteniți de la regimul comunist. Și asta este la îndemâna pescarilor, care trebuie să se organizeze în structuri sportive. Fără cotizațiile voastre, rinicerii comuniști vor dispărea ca dinozaurii, prin inaniție, pentru că acum trăiesc din cotizațiile pescarilor. Ia lăsați-i fără hrană și să vedeți cum dispar!
În al treilea rând, trebuie pusă în aplicare Strategina națională de dezvoltare și practicare a pescuitului sportiv din România, elaborată de Federația Română de Pescuit SPortiv, ca drept exclusiv de elaborare și punere în aplicare, prin efectul art. 37 alin.1 lit. a din Legea nr. 69/2000. Strategia poate fi consultată aici:
AUTO: Linkurile sunt permise doar partenerilor Crapmania.ro/strategia-nationala-pri ... n-romania/
Cât privește protejarea și conservarea resurselor acvatice vii, administratorii resurselor (ANPA și ARBDD) nu trebuie decât să aplice prevederile OUG 23/2008, cu privire la stabilirea zonelor de protecție și de interzicere a pescuitulu (comercial și/sau sportiv) pe perioade determinate pentru a da posibilitatea resurselor acvatice vii să se refacă.
Dar pentru asta trebuie că aceste instituții să fie administrate de profesioniști, nu de niște incompetenți.
Rămîne ca după citirea acestor gânduri să decideți fiecare ce aveți de făcut.
Fir întins!


Ștefan Popescu - președinte FRPS


N-ai mai gasit nimic prin tomberoane ? :lol: :lol: :lol:

Anti FRPS
Mesaje: 434
Membru din: Dum Feb 19, 2012 14:36

Re: Campionat National Federatie

Mesaj de Anti FRPS »

Ce vraji a mai facut ... inanita din subsol :lol: :lol: :lol:
PÂNĂ CÂND VA REZISTA SISTEMUL MAFIOT DIN PESCUIT?

Așa cum era de așteptat, s-a publicat în Monitorul oficial al României Ordinul comun MADR-MMAP nr. 58/462/2021 privind prohibiția piscicolă.
Nu trebuie să fi mare legalist ca să observi că prin acest Ordin se urmărește descurajarea practicării pescuitului sportiv pe toate apele publice și în mod special în Delta Dunării. Asta ați vrut? Asta aveți.
În primul rând, să fac câteva observații cu caracter general.
Nu există pescuit recreativ și nici recreativ sportiv. Există pescuit sportiv și nimic altceva. Faptul că se practică pentru agrement, recreere și competiție, este cu totul și cu totul altceva, acest lucru fiind deja legiferat. Dar asta nu poate pricepe locatarul de la ANPA, aflat în solda AGVPSR ale cărei interese le apără. Se știe el cine este.
Se reține în mod special interdicția prevăzută în Delta Dunării pentru reținerea de către pescarii sportivi a unor specii de pește (știucă, șalău, crap, somn) pe tot timpul anului.
Și acum să vedem care ar fi motivele. Părea mea personală este că deranjăm localnicii care pescuiesc comercial. Motivele de deranj sunt multiple. Și unul ar fi că nu este treaba pescarilor sportivi să vadă ce fac pescarii comerciali.
Ce trebuie făcut?
În primul rând afirm cu tărie că interzicerea pescuitului sportiv chiar și în perioada de prohibiție, este un abuz.
Ce va face federația? Simplu. Se va adresa Instanței de contencios administrativ pentru anularea în tot din Ordinul de prohibiție a prevederilor privind pescuitul sportiv. Motivele țin de drepturi și libertăți fundamentale. Iar șansele de anulare sunt maximale, din motive pe care o să le expunem în fața Instantei de judecată.
PS Federația a mai făcut demersuri pentru interesele pescarilor, fără însă a face caz de acest lucru. În primul rând pentru constatarea neconstituționalității OUG 85/2016 și în special la Proiectul de lege PL-x nr. 97/2019 prin care se voia privatizarea Deltei Dunării. Ambele au fost declarate neconstituționale în ansamblul lor.
Dar, ca o observație personală pentru toți pescarii sportivi din România. Chiar nu v-ați săturat să își bată joc de voi toți mafioții din țara asta? Nu credeți că ar trebui să luați atitudine?
PS Federația are pregătite toate documentele pentru a demara procedura de suspendare a prevederilor privind pescuitul sportiv din Ordinul de prohibiție menționat, urmând a face și demersurile de anulare a acestora, în termenul prevăzut de lege.
Ștefan Popescu - președinte FRPS
Lansez o întrebare publică pentru șeful ANPA. Știe ce înseamnă prohibiție? Nu de alta, dar la art. 2 din OUG 23/2008 nu este definită.

....................................................................................................................................................................................................................................................................

AȘA CUM AM PROMIS, AM FORMULAT PLÂNGEREA PREALABILĂ PENTRU ELIMINAREA DIN ORDINUL DE PROHIBIȚIE A RESTRICȚIILOR PRIVIND PESCUITUL SPORTIV.

POSTEZ AICI PLÂNGEREA PREALABILĂ DACĂ MAI SUNT ȘI ALTE PERSOANE CARE VOR SĂ SE INSPIRE.

Către,
1. MINISTRUL AGRICULTURII ȘI DEZVOLTĂRII RURALE
2. MINISTRUL MEDIULUI APELOR ȘI PĂDURILOR
Stimați domni Ministri,
Federația Română de Pescuit Sportiv, federație sportivă națională, persoană juridică de drept privat, de interes național și de utilitate publică, recunoscută și autorizată ca federație sportivă națională, cu sediul în Albă Iulia, str. Octavian Goga nr. 7, jud. Alba, reprezentată prin președinte, dl. Popescu Ștefan, împotriva prevederilor referitoare la pesccuitul sportiv din Ordinul comun MADR-MMAP nr. 58/462/2021, privind stabilirea perioadelor și zonelor de prohibiție a pescuitului precum și a zonelor de protecție și refacere biologică a resurselor acvatice vii în anul 2021, publicat în Monitorul oficial Partea I nr. 278/19 martie 2021, în baza prevederilor art. 1, 7 și 14 din Legea nr. 554/2004 privind contenciosul administrativ, înaintăm următoarea:
PLÂNGERE PREALABILĂ
prin care vă rugăm să eliminați orice referire la pescuitul sportiv din Ordinul memnționat, ca fiind abuzivă și nelegală.
Însusținerea Plângerii prealabile invocăm următoarele:
MOTIVE
prin care susținem nelegalitatea interzicerii pescuitului sportiv pe perioada prohibiției invocate și chiar comiterea unui abuz de drept, după cum urmează:
1. Ca observație generală, prohibiția piscicolă nu este definită la art. 2 din OUG 23/2008, prin urmare aplicăm norma generală a prohibiției. Astfel, prohibiția conform DEX, înseamnă:
PROHIBÍȚIE, prohibiții, s. f. Măsură legislativă sau administrativă prin care se interzice producerea, vânzarea, exportul sau importul unor mărfuri.
Prin urmare, pescuitul sportiv care nu este o activitate economică prin care s-ar valorifica resursele acvatice vii din apele publice, ci este o activitate sportivă, reglementată prin Legea nr. 69/2000 privind educația fizică și sportul.
În susținere, menționăm Motivarea Curții Constituționale a României din Decizia nr. 693/2016, care la art. 15 a reținut ca act de reglementare a pescuitului sportiv Regulamentul de organizare și practicare a pescuitului sportiv din România, elaborat de Federația Română de Pescuit Sportiv, persoană juridică de drept privat, de interes național și de utilitate publică, asimilată autorității publice prin prevederile exprese ale art. 35(2) și 36(1) din Legea nr. 69/2000, coroborat cu prevederile art. 2 alin.1 lit. b din Legea nr. 554/2004, lucru reținut și de Curtea Constituțională a României prin Decizia nr. 45/2006 privind excepția de neconstituționalitate a art. 36(1) din Legea nr. 69/2000.
Tot în Decizia menționată, la art. 20 din Motivare, se stabilește în clar ce reglementează cele două acte normative, respectiv OUG 23/2008 – protejarea și conservarea resurselor acvatice vii, privatizarea unităților de acvacultură, etc., iarLegea sportului reglementeză activitățile sportive.
Prin urmare, nu este de competența celor două ministere să facă reglementări pe un domeniu pe care nu îl au în obiectul de activitate.
2. Încălcarea art, 12 alin. 4 și 5 din OUG 3/2008, invocat ca temei de drept pentru emiterea Odinului de prohibiție. În susținere arătăm următoarele:
- potrivit articolului mențional, se reține:
(4) Anual, la propunerea Agenției Naționale pentru Pescuit și Acvacultură, prin ordin comun al ministrului agriculturii și dezvoltării rurale și al ministrului mediului, se vor stabili perioadele și zonele de prohibiție a pescuitului, precum și zonele de protecție a resurselor acvatice vii.
(5) Pentru apele care constituie frontieră de stat, perioadele de prohibiție, regulile de pescuit, precum și zonele de protecție a resurselor acvatice vii se stabilesc în concordanță cu convențiile internaționale încheiate cu statele riverane.
- dineconomia acestui articol, rezultă în clar că se interzice pescuitul și nicidecum pescuitul sportiv. Pescuitul este activitate economică, iar pescuitul sportiv este activitate sportivă, ce nu intră în competența de reglementare a ministerelor emitente a Ordinului de prohibiție.
- spre confirmare, redăm descrierile celor două activități, conform Codului CAEN.
Astfel, potrivit Codului CAEN 0312 – pescuit în ape dulci, se precizează:
Pescuitul in ape dulci
Această clasă include:
• pescuitul comercial în ape dulci
• colectarea crustaceelor și moluștelor de apă dulce
• colectarea animalelor acvatice de apă dulce
Această clasă include de asemenea:
• colectarea materiilor acvatice de apă dulce
Clasă CAEN 0312 exclude:
• prelucrarea peștelui, a crustaceelor și moluștelor, vezi CAEN 1020
• servicii de inspecție, protecție și patrulare piscicolă, vezi CAEN 8424
• pescuitul sportiv sau recreațional, vezi CAEN 9319
• activități ale rezervațiilor de pescuit sportiv, vezi CAEN 9319
Prin urmare, din cuprinsul temeiului de drept invocat pentru emiterea Ordinului de prohibiție lipsește pescuitul sportiv sau recreațional, prin urmare includerea pescuitului sportiv în Ordin este ilegală și abuzuvă.
3. Încălcarea art. 1(3), art. 15(1), art. 49(1), art. 53 și art. 115 alin6 din Constituție.
În susținere, precizăm că:
- potrivit art. 1(3) din Constituție,
„România este stat de drept, democratic şi social, în care demnitatea omului, drepturile şi libertăţile cetăţenilor, libera dezvoltare a personalităţii umane, dreptatea şi pluralismul politic reprezintă valori supreme, în spiritul tradiţiilor democratice ale poporului român şi idealurilor Revoluţiei din decembrie 1989, şi sunt garantate.”
- Potrivit art. 15 (1) din Constituție,
(1) Cetăţenii beneficiază de drepturile şi de libertăţile consacrate prin Constituţie şi prin alte legi şi au obligaţiile prevăzute de acestea. Așa cum am arătat, pescuitul sportiv se supune reglemntărilor stabilite prin Legea sportului, așa cum a susținut și CCR în Motivarea Deciziei 693/2016.
- Potrivit art. 49(5) din Constituție,
Autorităţile publice au obligaţia să contribuie la asigurarea condiţiilor pentru participarea liberă a tinerilor la viaţa politică, socială, economică, culturală şi sportivă a ţării.
Prin urmare, obligația autorităților este de a asigura accesul libet al tinerilor la viața sportivă a țării. Intericerea practicării pescuitului sportiv este așadar abuzivă.
- Art. 53 din Constituție prevede:
(1) Exerciţiul unor drepturi sau al unor libertăţi poate fi restrâns numai prin lege şi numai dacă se impune, după caz, pentru: apărarea securităţii naţionale, a ordinii, a sănătăţii ori a moralei publice, a drepturilor şi a libertăţilor cetăţenilor; desfăşurarea instrucţiei penale; prevenirea consecinţelor unei calamităţi naturale, ale unui dezastru ori ale unui sinistru deosebit de grav.
(2) Restrângerea poate fi dispusă numai dacă este necesară într-o societate democratică. Măsura trebuie să fie proporţională cu situaţia care a determinat-o, să fie aplicată în mod nediscriminatoriu şi fără a aduce atingere existenţei dreptului sau a libertăţii.
Așadar, restrângerea unui drept se poate face doar prin Lege, nu printr-un Ordin de ministru, fie el și comun.
- art. 115(6) din Constituție prevede:
Ordonanţele de urgenţă nu pot fi adoptate în domeniul legilor constituţionale, nu pot afecta regimul instituţiilor fundamentale ale statului, drepturile, libertăţile şi îndatoririle prevăzute de Constituţie, drepturile electorale şi nu pot viza măsuri de trecere silită a unor bunuri în proprietate publică.
Pescuitul sportiv fiind recunoscut ca sport, nu poate fi reglementat prin OUG și încalcă și Legea nr. 24/2000 privind tehnica legislativă care interzice dubla reglemntare, lege desemnată ca obligatoriu a fi respectată conform jurisprudenței Curții Constituționale a României.
4. Faptul că pescuitul sportiv este un drept garantat de stat este stabilit prin Legea nr. 69/2000, obligatoriu a fi respectată de miniștri, potrivit art. 1 din Legea nr. 115/1999 R privind răspunderea ministerială și a jurământului de investitură depus în fața președintelui, jurământ prevăzut de art. 82 din Constituție.Astfel, potrivit art. 1(2) din Legea nr. 69/2000,
În sensul prezentei legi, prin educație fizică și sport se înțelege toate formele de activitate fizică menite, printr-o participare organizată sau independentă, să exprime sau să amelioreze condiția fizică și confortul spiritual, să stabilească relații sociale civilizate și să conducă la obținerea de rezultate în competiții de orice nivel.
Potrivit art. 2(1) din aceeași lege,
Educația fizică și sportul sunt activități de interes național sprijinite de stat.
Potrivit art. 2(5) din aceeași lege,
Practicarea educației fizice și sportului este un drept al persoanei, fără nici o discriminare, garantat de stat. Exercitarea acestui drept este libera și voluntară și se realizează independent sau în cadrul structurilor sportive asociative.
La art. 3(1) din Legea 69/2000 se prevede:
Autoritățile administrației publice, unitățile și instituțiile de învățământ, instituțiile sportive, precum și organismele neguvernamentale de profil au obligația să sprijine sportul pentru toți și sportul de performanta și să asigure condițiile organizatorice și materiale de practicare a educației fizice și sportului în comunitățile locale.
Așadar, atât din prevederile Constituționale cât și din prevederile din Legea nr. 69/2000, autoritățile publice au obligația să sprijine activitățile sportive, nu să le interizcă, fie și temporar.
5. A fost încălcată obligativitatea dezbaterii publice a Proiectului Ordinului de ministru privind prohibiția prevăzută expres de art. 31 din OUG 23/2008.
Potrivit art. 31 din OUG 23/2008,
Asociațiile de pescari profesioniști, asociațiile de pescari sportivi și alte entități asociative legal constituite, precum și organizațiile sindicale ale personalului din sector au statutul de entități reprezentative în procesul consultativ de adoptare a deciziilor.
Deși Federația Română de Pescuit Sportiv a notificat cele două ministere cu privire la nelegalitatea celor prevăzute în Ordinul de prohibiție referitor la pescuitul sportiv și a solicitat prezenta la procesul de dezbatere a Proiectului de ordin, nu a fost invitată, încălcând astfel legea, federația fiind singura competentă pe reglementările privind pescuitul sportiv.
Față de cele de mai sus, vă rugăm să modificați de urgență Ordinul de prohibiție, eliminând orice referire la pescuitul sportiv, ca fiind făcute cu încălcarea drepturilor și intereselor Federației Române de Pescuit Sportiv, care potrivit interdicțiilor cuprinse în Ordin cu privire la pescuitul sportiv, nu își poate desfășura activitățle prevăzute de lege și de propriul statut.
Până la efectuarea modificărilor solicitate, ne vom adresa Instanței de contencios administrativ pentru suspendarea tuturor prevederilor privind pescuitul sportiv.
În drept invocăm:
- art. 1, art. 2 alin.1 lit.b, art. 7 și art. 14 din Legea nr. 554/2004
- articolele din Constituție și Legea nr. 69/2000 invocate în motivarea prezentei Plângeri prealabila
Alba Iulia PREȘEDINTE FRPS
22 martie 2021 Popescu Ștefan

.....................................................................................................................................................................................................................................................................
Federatia Romana De Pescuit Sportiv
Cererea de suspendare înregistrată azi la Secția de contencios administrativ a Curții de Apel Alba Iulia în vederea suspendării prevederilor referitoare la pescuitul sportiv din Ordinul de prohibiție
Așa cum ne-am angajat, pentru respectarea dreptului de practicare a pescuitului sportiv, azi am depus Cererea de suspendare a prevederilor abuzive prin care s-a declarat prohibit pescuitul sportiv.
Iată mai jos ce cuprinde Cererea:

Către,
CURTEA DE APEL ALBA IULIA – Secția contencios administrativ

Domnule Președinte,

Subscrisa, Federația Română de Pescuit Sportiv, cu sediul în Alba Iulia, str. Octavian Goga nr. 7, federație sportivă națională, persoană juridică de drept privat, de interes național și de utilitate publică, recunoscută și autorizată ca federație sportivă națională, prin Certificatul de Identitate Sportivă nr. 0075101/2013, având CUI 28179632 ș cont IBAN RO71RZBR0000060013353493 deschis la Raifaissen Bank filiala Alba Iulia, reprezentată de dl. Popescu Ștefan în calitate de președinte, împotriva Ordinului comun al Ministrului Agriculturii și Dezvoltării Rurale și al Miistrului Mediului Apelor și Pădurilor nr. 58/462/201 privind stabilirea perioadelor și zonelor de prohibiție a pescuitului precum și a zonelor de protecție și refacere biologică a resurselor acvatice vii pentru anul 2021 și având în vedere prevederile art. 1, art.7 și art. 14, coroborate cu prevederile art. 2 alin. 1 lit.n, lit.o,lit.p, lit.r, lit.s, lit.ș și lit. t din Legea nr. 554/2004 privind contenciosul administrativ, înaintăm următoarea:
CERERE DE SUSPENDARE ÎN PARTE
a prevederilor referitoare la pescuitul sportiv din Ordinul de prohibiție nr. 58/462/2021, ca fiind de natură de a prejudicia activitatea Federației Române de Pescuit Sportiv și de a încălca un drept recunoscut și garantat de stat, respectiv dreptul de a face sport al cetățenilor.
În susținerea Cererii de suspendare, întelegem să facem următoarele precizări:
a) În România pescuitul sportiv este recunoscut ca sport și intră sub incidența de reglementare a Legii nr. 69/2000 privind educația fizică și sportul.
b) Ordonanța de Guvern 23/2008 privind pescuitul și acvacultura reglementează protecția, conservarea, administrarea și exploatarea resurselor acvatice vii, activitatea de acvacultură, procesarea și comercializarea produselor obținute din pescuit și acvacultură.
Aceste domenii de reglementare au fost reținute prin punctul 20 din Motivarea Deciziei CCR nr. 693/2016 privind excepția de neconstituționalitate a art. 23(1) din OUG 23/2008.
În susținerea Cererii de suspendare, în conformitate cu prevederile art. 2 lit. t,
cazuri bine justificate - împrejurările legate de starea de fapt și de drept, care sunt de natură să creeze o îndoială serioasă în privința legalității actului administrativ;
Apreciem ca fiind un caz bine justificat suspendarea prevederilor privind pescuitul sportiv din cuprinsul Ordinului nr. 58/462/2021, întrucât excede prevederilor art. 12 alin. 4 și 5 din OUG 23/2008, care se referă doar la activitățile de pescuit, nu și la activitățile de pescuit sportiv, prima fiind o activitate economică, iar a doua fiind o activitate sportivă, care nu intră sub incidența de reglementare a OUG 23/2008, ci a Legii nr. 69/2000 – legea educației fizice și sportului. Acest lucru se deduce analizând activitățile de pescuit și pescuit sportiv așa cum sunt ele clasificate prin Codul CAEN, după cum urmează:
Cod CAEN 0312 - Pescuitul in ape dulci
Această clasă include:
• pescuitul comercial în ape dulci
• colectarea crustaceelor și moluștelor de apă dulce
• colectarea animalelor acvatice de apă dulce
Această clasă include de asemenea:
• colectarea materiilor acvatice de apă dulce
Clasă CAEN 0312 exclude:
• prelucrarea peștelui, a crustaceelor și moluștelor, vezi CAEN 1020
• servicii de inspecție, protecție și patrulare piscicolă, vezi CAEN 8424
• pescuitul sportiv sau recreațional, vezi CAEN 9319
• activități ale rezervațiilor de pescuit sportiv, vezi CAEN 9319
Iar Codul CAEN 9319 cuprinde:
Cod CAEN 9319 - Alte activități sportive
Această clasă include:
• activități ale producătorilor sau promotorilor de evenimente sportive, cu sau fără facilități
• activități pe cont propriu ale sportivilor și atleților, arbitrilor, membrilor din jurii, personalului ce cronometrează, etc.
• activități ale ligilor sportive și organismelor de reglementare
• activități conexe promovării evenimentelor sportive
• activități ale grajdurilor pentru cai de curse, ale adaposturilor pentru câini
• gestionarea rezervațiilor pentru pescuitul și vânătoarea sportivă
• activități ale ghizilor montani
• activități suport pentru vânătoarea și pescuitul sportiv sau recreativ
Analizând cele două activități este evident că reglementarea prin Ordin de ministru a prohibiției pescuitului sportiv excede limitelor impuse de art. 12 alin. 4 și 5 din OUG 23/2008.
Mai mult, în glosarul de termeni de la art. 2 din OUG 23/2008, prohibiția nu este definită.
Utilizând definiția curentă a prohibiției se reține:
PROHIBÍȚIE, prohibiții, s. f. Măsură legislativă sau administrativă prin care se interzice producerea, vânzarea , exportul sau importul unor mărfuri.
Este evidentă nelegalitatea extinderii unei reglementări economice și asupra unei activități sportive.
Potrivit art. 2 (5) din Legea nr. 69/2000,
„Practicarea educației fizice și sportului este un drept al persoanei, fără nici o discriminare, garantat de stat. Exercitarea acestui drept este libera și voluntară și se realizează independent sau în cadrul structurilor sportive asociative. ”
Având în vedere cele de mai sus, apreciem că este acoperit cazul bine justificat de natură să creeze o serioasă îndoială privind legalitatea interzicerii practicării pescuitului sportiv cu atât mai mult cu cât însăși OUG 23/2008 prevede ca măsură de protejare a resurselor acvatice vii limitarea cantității de pește ce poate fi reținută de un pescar sportiv, astfel:
în apele din zona colinară și de șes, pe Dunăre, în Delta Dunării și în apele maritime, un pescar sportiv poate reține din captură maximum 5 kg de pește/zi sau un singur pește, dacă greutatea lui depășește 5 kg;
Iar la art. 3 (1) din L.69/2000, se prevede:
”Autoritățile administrației publice, unitățile și instituțiile de învățământ, instituțiile sportive, precum și organismele neguvernamentale de profil au obligația să sprijine sportul pentru toți și sportul de performanta și să asigure condițiile organizatorice și materiale de practicare a educației fizice și sportului în comunitățile locale”.
Din economia acestor prevederi legale, este evident că interzicerea lor printr-un Ordin de ministru practicării pescuitului sportiv este nelegală și abuzivă, încălcând art. 53 Din Constituție care prevede procedura de restrângere a unor drepturi, astfel:
(1) Exerciţiul unor drepturi sau al unor libertăţi poate fi restrâns numai prin lege şi numai dacă se impune, după caz, pentru: apărarea securităţii naţionale, a ordinii, a sănătăţii ori a moralei publice, a drepturilor şi a libertăţilor cetăţenilor; desfăşurarea instrucţiei penale; prevenirea consecinţelor unei calamităţi naturale, ale unui dezastru ori ale unui sinistru deosebit de grav.
(2) Restrângerea poate fi dispusă numai dacă este necesară într-o societate democratică. Măsura trebuie să fie proporţională cu situaţia care a determinat-o, să fie aplicată în mod nediscriminatoriu şi fără a aduce atingere existenţei dreptului sau a libertăţii.
Este evident din limitele de interdicție și procedura constituțională de restrângere a acestor drepturi nu sunt acoperite prin emiterea unui Ordin de ministru.
b) Întelegem să ne probăm și interesul legitim în susținerea acestei Cereri de suspendare.
Așa cum am arătat, în România pescuitul sportiv este recunoscut ca sport. Potrivit art. 35(2), art. 36(1) și art. 37 din Legea nr. 69/2000, federațiile sportive naționale sunt cele care administrază activitățile sportive. Ele au statut de autorități publice, raportat la art, 35(2) din L.69/2000, coroborat cu art. 2 alin.1 lit. b din Legea nr. 554/2004 privind conteciosul administrativ, lucru reținut și de Curtea Constituțională a României prin motivarea Deciziei nr. 45/2006 privind respingerea excepției de neconstituționalitate a art. 36(1) din Legea nr. 69/2000.
Prin urmare, statutele și regulamentele Federației Române de Pescuit Sportiv sunt cele care reglementează pescuitul sportiv la nivel național și nicidecum OUG 23/2008. Acest lucru a fost reținut și de Curtea Constituțională a României prin punctul 15 din Motivarea Deciziei nr. 693/2016, regulament întocmit și aprobat inclusiv cu respectarea normelor derogatorii ale OUG 23/2008.
âDe asemenea ele sunt abilitate conform art. 37 alin. 1 lit a și b să elaboreze strategia națională de dezvoltare a ramurii de sportși să organizeze, conducă, controleze și supravegheze activitățile și competițiile oficiale în baza statutelor și regulamentelor adoptate. Le revine celor două ministere emitente ale Ordinului de prohibiție să respecte procedurile de acces în vedere practcării pescuitului sportiv în conformitate cu prevederile art. 874 Cod civil și al art. 349 din Codul administrativ aprobat prin OUG 57/2019.
c) cu privire la paguba iminentă ce se crează Federației Române de Pescuit Sportiv.
Potrivit art. 71 din Legea nr. 69/2000, veniturile federațiilor sportive naționale provin din:
(1) Sursele de finanțare a federațiilor sportive naționale provin din:
a) sume destinate finanțării programelor sportive proprii și înscrise în contractele încheiate cu organele administrației publice centrale sau locale, după caz;
b) venituri obținute din activități economice realizate în legătura cu scopul și obiectul de activitate ale acestora;
c) cotizații, taxe, contribuții, penalități, potrivit prevederilor statutelor și regulamentelor proprii;
d) donații și sponsorizări;
e) abrogată; (la 26-06-2009, Litera e) a alin. (1) al art. 71 a fost abrogată de litera f) a art. 32 din ORDONANȚA DE URGENȚĂ nr. 77 din 24 iunie 2009, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 439 din 26 iunie 2009. )
f) 10% din indemnizațiile de transferuri interne și internaționale ale sportivilor, care se constituie în sursă de finanțare a activității sportive pentru copii și juniori, inclusiv a celor din cluburile școlare;
Așa cum se vede, din textul Legii, pe lângă alocațiile de la Bugetul de stat, care se alocă pe programele de utilitate publică, celelalte venituri sunt compromise. Sponsorizările nu se dau decât dacă există competiții, iar taxele, cotizațiile, contribuțiile, penalitățile prevăzute de statutul și regulamentele federației nu pot fi incasate, dacă se interzice activitatea sportivă.
Față de cele motivate în Cererea de Suspendare apreciem că sunt acoperite atât intereseul legitim, cazul bine justificat și pierderile iminente ale Federației Române de Pescuit Sportiv, drept pentru care vă rugăm să admiteți cererea de suspendare și să suspendați toate restricțile impuse prin Ordinul de prohibiție pentru pescuitul sportiv.
În drept invocăm:
- art. 1,2, 7 și 14 din L.544/2004
- toate temeiurile de drept invocate în susținerea cererii
Atașăm prezentei:
- Procedura prealabilă și dovada comunicării;
- Certificatul de Identitate Sportivă;
- Autorizația de funcționare;
- Taxă judiciară de timbru în vloare de 50 lei;
- Dovada calității de reprezentant.
3 exemplare, unul pentru Instanță și 2 pentru părti (MADR și MMAP)
Alba Iulia
22 martie 2021
PREȘEDINTE FRPS
...........................................................................................................................................................................................................................................................................
Federatia Romana De Pescuit Sportiv
·
O analiză scurtă a introducerii în Ordinul de prohibiție a pescuitului sportiv.
Pentru cineva avizat, pescuitul sportiv nu poate fi interzis întrucât este recunoscut ca sport și este protejat prin Constituție și de lege.
Care este atunci rațiunea?
Evident interesele. Cine are de câștigat din această interdicție?
Părerea mea este că cei care au concesionat unitățile de acvacultura.
Motivația este simplă și accesibilă tuturor. Deși pe unitățile de acvacultura pescuitul sportiv nu trebuie practicat conform legislației europene, la noi se poate. Așa că în loc să producă peste pentru consum, pe aceste amenajări de acvacultura se practică pescuit sportiv.
Câștigurile din pescuitul sportiv sunt considerabil mai mari decât dacă peștele ar fi valorificat. Și atunci de ce să obosească să crească peste când din pescuit sportiv se câștigă fără a investi nimic?
Efectele interzicerii pescuitului sportiv pe apele naturale creste exponențial pescuitul pe amenajările pentru acvacultura.
Iată una din explicațiile pertinente ale acestui abuz de drept făcut prin Ordinul de prohibiție.
Ștefan Popescu
Așteptăm decizia Instanței de contencios, singura care poate face dreptate pescarilor sportivi.
:lol: :lol: :lol:

johnny
Mesaje: 18
Membru din: Mar Iun 25, 2013 23:06

Re: Campionat National Federatie

Mesaj de johnny »

Eu sunt nelămurit----La Federație președinte nu e unu Cârstocea sau așa ceva. Poperescu nu e istorie????? Mă tot contrazic cu un prieten. Cum o fi?????

eugen dragnea
pescar de competitie
Mesaje: 1090
Membru din: Lun Ian 30, 2012 21:58

Re: Campionat National Federatie

Mesaj de eugen dragnea »

Pai vezi tu...Carstocea "ala" era un "nene" foarte potent si cand a vazut ca lumea crapista este o curva a refuzat sa si-o bage-n transa fara prezervativ...cum era inchis la "benzinaria non-stop" nu a avut de unde sa cumpere si a fost nevoit sa faca un dus rece dupa care i-a trecut...
Dacă vreodată voi ţine capul jos, o voi face doar ca să-mi admir pantofii.

nicuB
Mesaje: 375
Membru din: Lun Mai 16, 2011 20:57
Puncte: 0
Localitate: Timisoara

Re: Campionat National Federatie

Mesaj de nicuB »

johnny scrie:
Sâm Mar 27, 2021 18:31
Eu sunt nelămurit----La Federație președinte nu e unu Cârstocea sau așa ceva. Poperescu nu e istorie????? Mă tot contrazic cu un prieten. Cum o fi?????
Cum sa fie istorie?
Uite-l in toata splendoarea cum are el rezolvare la "problemele momentului" :lol: :roll: :lol: :roll:

Discutii live despre problemele momentului cu Dl Stefan Popescu, presedinte al FRPS!

https://www.youtube.com/watch?v=g5xhHrLFSdI

Vedeti si in comentarii cum unii chiar il cred "un om de valoare" :lol: :lol: :lol:

Anti FRPS
Mesaje: 434
Membru din: Dum Feb 19, 2012 14:36

Re: Campionat National Federatie

Mesaj de Anti FRPS »

A "rezolvat" problema cu mascarada de pe " Lacul Morii și Canalul Dâmboviței din București" :lol: :lol: :lol:
A luat aprobare "conform legii " :lol: :lol: :lol:

Atribuirea dreptului de pescuit recreativ în habitatele piscicole naturale ale României, se face conform prevederilor art. 1 alin.1 – 3 coroborat cu prevederile art. 3 alin. 1 de către ANPA în calitate de administrator al resurselor acvatice vii, pe baza unui permis nominal emis de către ANPA, fără percepere de taxe și tarife, cu respectarea prevederilor legislației în vigoare privind pescuitul recreativ, a perioadelor și zonelor de prohibiție a pescuitului, precum și a zonelor de protecție și refacere a resurselor acvatice vii, după cum urmează:

– în fluviul Dunărea cu brațele sale, Marea Neagră și habitatele piscicole naturale necontractate de către asociațiile de pescari recreativi legal constituite și recunoscute , atribuirea dreptului de pescuit recreativ se face pe baza unui permis nominal emis și eliberat de către ANPA, în mod direct prin intermediul unui soft informatic online, ce se regăsește pe site-ul ANPA: https://permisepescuit.anpa.ro/. Lista habitatelor piscicole naturale necontractate de către asociațiile de pescari recreativi poate fi consultată pe site-ul ANPA: www.anpa.ro sectiune – pecuit recreativ. Permisul de pescuit recreativ este valabil numai însoțit de actul de identitate ce a stat la baza emiterii acestuia. Posesorii de permis de pescuit recreativ emis în anul curent, au obligația întocmirii fișei de captură ( parte integrantă a permisului de pescuit recreativ) după fiecare partidă de pescuit desfășurată. Raportarea către ANPA a capturilor realizate ( Fișa de captură anuală completată) va fi transmisă către ANPA până la data de 28 februarie a anului în curs pentru anul precedent ( pentru anul 2020 termen limită de transmitere a fișei de capturi completată va fi 28.02.2021), pe adresa de e-mail fisacaptura@anpa.ro sau la sediile teritoriale ANPA. Locațiile sediilor teritoriale ANPA se regăsesc pe site-ul ANPA: http://www.anpa.ro/contact. Permisul de pescuit recreativ este valabil numai însoțit de actul de identitate ce a stat la baza emiterii acestuia.

– în habitatele piscicole naturale contractate de către asociațiile de pescari recreativi legal constituite și recunoscute, atribuirea dreptului de pescuit recreativ se face pe baza unui permis nominal emis de către ANPA și eliberat de către asociațiile de pescari recreativi beneficiare, legal constituite și recunoscute, prin încheierea de contracte pentru utilizarea resurselor acvatice vii în scop recreativ, cu respectarea prevederilor legislației în vigoare privind pescuitul recreativ, a perioadelor și zonelor de prohibiție a pescuitului, precum și a zonelor de protecție și refacere a resurselor acvatice vii și cu respectarea regulamentului de practicare a pescuitului recreativ emis de fiecare asociație de pescari recreativi în parte. Lista habitatelor piscicole naturale contractate de către asociațiile de pescari recreativi se regăsește pe site-ul ANPA : http://www.anpa.ro/category/s3-anpa/c3-recreativ/. Permisul de pescuit recreativ eliberat de către o asociație de pescari recreativi beneficiară de contract pentru utilizarea resurselor acvatice vii în scop recreativ este valabil pentru zonele atribuite, așa cum sunt stipulate în lista habitatelor piscicole naturale contractate de către asociațiile de pescari recreativi, precum și numai pentru zonele pentru care asociația de pescari recreativi beneficiară are încheiate acorduri scrise de reciprocitate bilateral sau multilateral agreate, acestea neavând caracter obligatoriu sau imperativ, cu respectarea regulamentului de pescuit stabilit prin acordul de reciprocitate. Permisul de pescuit recreativ este valabil numai însoțit de actul de identitate ce a stat la baza emiterii acestuia, precum și de carnetul de membru vizat. Posesorii de permis de pescuit recreativ emis în anul curent, au obligația întocmirii fișei de captură ( parte integrantă a permisului de pescuit recreativ) după fiecare partidă de pescuit desfășurată. Raportarea capturilor realizate ( Fișa de captură anuală completată) va fi transmisă către asociația de pescari recreativi ce a eliberat permisul de pescuit recrea
tiv.
Lista habitatelor piscicole naturale contractate de către asociațiile de pescari recreativi prin contracte pentru utilizarea resurselor acvatice vii în scop recreativ, la data 15.01.2021

JUDEȚ ILFOV
Râul Colentina Amonte intravilan Buftea –mun. București –Cernica – aval intravilan Cernica
Râul Dâmbovița Limita județ Ilfov, zona satului Zurbaua, comuna Dragomirești-Vale – limită județ Ilfov, zona satului Bălăceanca, comuna Cernica
Râul SnagovPeriș –Gruiu

AVPS ACVILA cu sediul în localitatea București, Bd. Ion Mihalache , nr. 275, sector 17/12.09.201[



ÎN ATENȚIA CLUBURILOR SPORTIVE MEMBRE ALE FEDERAȚIEI.
March 24, 2021 by popescu.stefan 1 Comment
Pe această cale vă aduc la cunoștință că toate competițiile sportive oficiale organizate de federație în anul 2021, cu excepția probei de pescuit sportiv la CRAP, a probei de pescuit sportiv la muscă și a probelor de pescuit marin se vor desfășura conform calendarului aprobat, pe Lacul Morii și Canalul Dâmboviței din București, în urma acordului obținut de la Administrația Bazinală de Apă Argeș – Vedea. prin Adresa 4875/23.03.2021.
În atare situație, rog cluburile afiliate și care și-au achitat obligațiile financiare față de federație (cotizații, taxe de legitimare,etc), ca în termen de 10 zile să comunice secretarului general Tabelele nominale cu sportivii legitimați și autorizați, ordonați pe probe sportive, masculin și feminin, precum și pe categorii de vârstă (juniori, tineret, seniori, veterani,,etc.), în vederea introducerii pe Platforma de vaccinare contra infectării cu SARS -Cov2.

De asemenea beneficiază de vaccinare prioritară oficialii sportivi care participă la organizarea Campionatelor Naționale.

Neîndeplinirea acestor obligații legale pun în imposibilitate participarea la competițiile oficiale.

Persoanele care doresc să participe la aceste competiții oficiale pot să se adreseze cluburilor sportive în vederea legitimării și autorizării.

NOTĂ: Vizitele medicale aplicate pe legitimațiile sportive aplicate de un cabinet de Medicină sportivă sunt obligatorii.

Ștefan Popescu – președinte FRPS
:lol: :lol: :lol:

Anti FRPS
Mesaje: 434
Membru din: Dum Feb 19, 2012 14:36

Re: Campionat National Federatie

Mesaj de Anti FRPS »

Iar si-a rupt foamea gatul :lol: :lol: :lol:


http://portal.just.ro/57/SitePages/Dosa ... id_inst=57
13.04.2021
Ora estimata: 13:00
Complet: C14 - Fond contencios
Tip solutie: Respinge cererea

Respinge ca nefondată cererea de suspendare a ordinului comun nr. 58 din 12.03.2021 si nr. 462 din 17. 03.2021 formulată de reclamanta Federatia Română de Pescuit Sportiv cu sediul în Alba Iulia, strada Octavian Goga nr. 7, judetul Alba în contradictoriu cu pârâtii Ministerul Agriculturii si Dezvoltării Rurale si Ministerul Mediului Apelor si Pădurilor şi cu intervenienta în interesul pârâtilor, Agenrtia Natională pentru Pescuit si Acvacultură.


Gradul de indeplinire precum si proportia in care aceste actiuni si-au atins scopul , denota doar un grad inalt de imbecilitate patologica
Toate actiunile initiate de foamea din subsol se incadeaza perfect in

''Legile fundamentale ale imbecilității umane'' ale lui Carlo M. Cipolla

Prima lege fundamentală a imbecilității umane:
„Numărul indivizilor imbecili în viață este mereu și în mod inevitabil subestimat de toată lumea.”

A doua lege fundamentală a imbecilității umane:
„Probabilitatea ca un anumit individ să fie imbecil este independentă de orice altă însușire a respectivei persoane.''

A treia lege fundamentală a imbecilității umane – Regula de Aur:
„Un imbecil este o persoană care cauzează pierderi altora, fără a câștiga nimic în schimb, uneori suferind chiar el pierderi de pe urma acțiunilor sale”.
Mai există și categoria super-imbecililor, a acelora care provoacă pierderi relativ mici grupului, însă inregistrează în plan personal pierderi enorme :lol: :lol: :lol:

A patra lege fundamentală a imbecilității umane:
„Non-imbecilii vor uita mereu că, indiferent de moment, loc sau circumstanțe, a avea de-a face cu imbecilii se va dovedi o mare greșeală!”

A cincea lege fundamentală a imbecilității umane:
„Imbecilul este cea mai periculoasă tipologie de persoană!”


:lol: :lol: :lol:

Anti FRPS
Mesaje: 434
Membru din: Dum Feb 19, 2012 14:36

Re: Campionat National Federatie

Mesaj de Anti FRPS »

Deh , asa se intampla cand esti prost de puti ! :lol: :lol: :lol:

http://portal.just.ro/3/SitePages/Dosar ... &id_inst=3

senzor planet
Scrie răspuns

Înapoi la “Campionatul National de Pescuit la Crap”