Comunicat din partea Asociatia Liga Romana de Crap:
In sedinta din data de 07.12.2010, din partea Asociatiei Ligii Romane de Crap au participat domnii: Georgiadis Georgios in calitate de Presedinte ALRC , Victor Oana din partea Clubului Pelicanu, Cornel Serbu din partea Clubului Pescarilor, Dan Mitranescu din partea Clubului CarpZone si Oliviu Orhei Vicepresedinte ALRC cat si Domnul Andrei Vladeanu din partea Asociatia Pescarilor de Crap din Romania ocazie cu care s-a luat in discutie propunerea de PARTENERIAT, facuta de catre APCR.
In urma discutiilor purtate s-au stabilit urmatoarele:
1. Constituirea unei Comisii Tehnice de Disciplina si Arbitraj formata din trei persoane:
a. Un reprezentant al AGVPS;
a. Un reprezentant APCR;
b. Un reprezentant ALRC.
Hotararile se vor lua in unanimitate de voturi.
2. Regulamentul de desfasurare a Campionatului National, Regulamentul CIPS-FIPS fara nicio modificare(exceptie facand prima parte din capitolul Organizare pana la punctul 6).
3.Desfasurarea pe parcursul a trei manse:
- Punctele cele mai putine acumulate in primele doua manse vor asigura participarea in finala a 6 Loturi.
- In finala toate cele 6 loturi vor avea la inceputul competitie zero puncte.
- Propunere de principare privind desfasurarea Finalei pe Lacul Bunget.
- Primele doua manse urmeaza a fi propuse de organizatorii de mansa cu cel putin 30 de zile inainte de inceperea primei manse.
4. Organizarea manselor va fi facuta de fiecare structura in parte(ALRC si AVPS), iar finala de catre APCR.
5. Vor putea participa la Campionatul National: AVPS-uri membre AGVPS cat si Cluburile/Asociatiile sportive cu o singura conditie: pescarii sa fie membri AGVPS.
6. Inscrierile se vor putea face pana pe data de 01.03.2011. Cei care pana pe data mentionata nu vor avea toate documente(Hotararea Judecatoreasca de infiintare a clubului) se vor putea inscrie facand dovada depunerii la Judecatorie a documentelor.
7. Loturile vor fi formate din 12 pescari din care 8 vor fi inscrisi in fiecare mansa.
8. Taxa de inscriere a oricarui Club va fi stabilita de catre fiecare structura in parte.
Pana pe data de 01.03.2011, structurile partenere vor achita suma aferenta de 300 euro pentru fiecare Lot pe care il inscrie. Diferenta va fi achitata cu cel purin 30 de zile inainte de inceperea primei manse.
9. Suma necesara pentru deplasare antrenament si pentru participare la Campionatul Mondial a fost stabilita in valoare de 15.000 euro.
Suma va fi asigurata de cele trei structuri astfel:
- APCR va depune suma de 7500euro ( avand in vedere organizarea finalei);
- ALRC si AVPS vor depune suma de 7500 euro.
Sumele totale se vor depune de structurile partenere cu cel putin 30 de zile inainte de inceperea primei manse.
Banii se vor depune intr-un cont cu posibilitate de scoatere numai de catre cele trei persoane din Comisia Tehnice de Disciplina si Arbitraj. Predarea banilor se va face pe baza de PROCES-VERBAL. Banii vor fi folositi numai de catre LOTUL NATIONAL.
10. Arbitrajul va fi externalizat in totalitate si se va apela, contra cost, la o asociatie specializata. Va fi suveran si va respecta in totalitate Regulamentul CIPS-FIPS. Contractul care se va incheia cu Comisia de arbitraj va prevedea clauze de raspundere in cazul aparitiei unor greseli de arbitraj.
Suma solicitata de structura care va asigura arbitrajul va fi suportata de toate Loturile participante in mod egal.
Contestatiile se vor solutiona de catre Comisia de Arbitraj.
Amenajarea standurilor va fi facuta de catre structura care va asigura arbitrajul si se va aproba de catre Comisia Tehnica de Disciplina si Arbitraj.
11. Prezentul PARTENERIAT urmeaza a fi depus in vederea aprobarii la AGVPS.
