Întrebare pentru Dan Mitranescu

Moderator: Dan Mitranescu

Încuiat
Dan Mitranescu
Veteran
Mesaje: 6808
Membru din: Sâm Dec 15, 2007 17:48
Puncte: 0
Localitate: bucuresti

Re: Întrebare pentru Dan Mitranescu

Mesaj de Dan Mitranescu »

lucyrapid scrie:Salut,

Am auzit ceva zvonuri ca apar alte MTX8? daca e asa in ce consta schimbarile si preturl e la fel ca cel de acum ? Plus batul de 3.9 are tot 4lb ? :)

Merci !
Blank-ul ramane acelasi. Inelele vor fi tip K , inclusiv cel de 50, vopsite negru, mandrina neagra.
Pretul cu aprox. 20 lei mai mult de la setul de inele.
Am vazut cateva poze cu ele, inclusiv cu 14-le si arata bine.
Nu o sa mai scrie nimic pe ele legat de lungime si putere. Numai numele, simplu.
Inelele tip k nu pot sa spun ca ofera mari avantaje in aruncare ( sau protejare la incurcarea firului ), asa cum tot se vehiculeaza in reclame. Ce este de apreciat totusi este faptul ca ceramica este imbracata cu partea metalica, fiind astfel protejata mai bine, iar picioarele inelului, prin rasucirea la 45 de grade, ofera o mai buna rezistenta la indoire.
In plus, inelele par mai subtirele prin lipirea tablei de fixare a ceramicii de aceasta.

P.S. toate modelele vor veni cu aceste schimbari . Pe MTX14 si UNI mandrina este Fuji , tot neagra.

lucyrapid
Mesaje: 11
Membru din: Sâm Iun 28, 2014 13:08
Puncte: 0
Localitate: Sibiu

Re: Întrebare pentru Dan Mitranescu

Mesaj de lucyrapid »

Merci de raspuns dar puterea ramane aceeasi ? adica pentru cele cu lungime de 3.90 puterea e de 4 lbs sau nu cunosti ? M-ar interesa sa imi cumpara modelul nou doar daca au aceasi putere :)..daca nu mai scrie nimic pe ele...

Dan Mitranescu
Veteran
Mesaje: 6808
Membru din: Sâm Dec 15, 2007 17:48
Puncte: 0
Localitate: bucuresti

Re: Întrebare pentru Dan Mitranescu

Mesaj de Dan Mitranescu »

lucyrapid scrie:Merci de raspuns dar puterea ramane aceeasi ? adica pentru cele cu lungime de 3.90 puterea e de 4 lbs sau nu cunosti ? M-ar interesa sa imi cumpara modelul nou doar daca au aceasi putere :)..daca nu mai scrie nimic pe ele...
Am spus ca blankul ramane acelasi, deci si puterea ramane la fel.

lucyrapid
Mesaje: 11
Membru din: Sâm Iun 28, 2014 13:08
Puncte: 0
Localitate: Sibiu

Re: Întrebare pentru Dan Mitranescu

Mesaj de lucyrapid »

Dan Mitranescu scrie:
lucyrapid scrie:Merci de raspuns dar puterea ramane aceeasi ? adica pentru cele cu lungime de 3.90 puterea e de 4 lbs sau nu cunosti ? M-ar interesa sa imi cumpara modelul nou doar daca au aceasi putere :)..daca nu mai scrie nimic pe ele...
Am spus ca blankul ramane acelasi, deci si puterea ramane la fel.

Merci si un weekend placut ! :D

gimi_mures
pescar de competitie
Mesaje: 1319
Membru din: Vin Apr 03, 2009 23:24
Puncte: 0
Localitate: Tg Mures

Re: Întrebare pentru Dan Mitranescu

Mesaj de gimi_mures »

Buna ziua,
Ce se mai aude de mx 14000 ?
C&R

Dan Mitranescu
Veteran
Mesaje: 6808
Membru din: Sâm Dec 15, 2007 17:48
Puncte: 0
Localitate: bucuresti

Re: Întrebare pentru Dan Mitranescu

Mesaj de Dan Mitranescu »

gimi_mures scrie:Buna ziua,
Ce se mai aude de mx 14000 ?
Mulinetele sunt pe drum.
Am intrat in posesia uneia "la gata", cu toate modificarile cerute fata de prototip.

- mulineta este in totalitate neagra, inclusiv suruburile si galetul.
- au facut un alt tambur, mai usor. Acum mulineta are 570g !
- a venit de data asta cu tamburul de 14000 ( mai adanc ). Pe el scrie ca intra 400m de 0,40 . Eu am bagat 500m de 0,40.
- avand la dispozitie tamburul adanc am bagat firul manual pentru a verifica asezarea. Este perfect dreapta. Am vrut sa pastrez o surpriza aici. Nu stiu daca a mai facut cineva asta, asa ca nu ma pot exprima daca este inventie sau nu, dar in urma unor teste am cerut ca surubul infinit sa aiba o anumita configuratie. Credeam ca o sa le fie greu, dar am inteles ca le-a fost banal de simplu, avand la dispozitie calculatorul in executarea piesei.
Asa ca mulineta aseaza firul conic. Insista cu infasurarea mai mult pe spatele tamburului, urcand progresiv catre fata, fara sa se cunoasca denivelari, sau curburi. La tamburii "la fata" pentru fire subtiri, nu se cunoaste foarte tare, dar la tamburul adanc este evident. Asa ca , atunci cand este incarcat firul la manivela, cand ajunge la maximum pe spatele tamburului, in fata este la limita de a urca pe buza tesita. :wink: Deci raman cam 2-3mm. Am facut asta avand in calcul aspectul ca este neaparat ca firul sa stea sub buza tamburului, dar in acelasi timp era un impediment sa stea jos si pe spate.
Mulineta cu tambur mare conic ( 80mm pe fata) , nu exista, deoarece trebuia ca pe spate sa fie foarte mare si scotea mulineta din bareme de gabarit.
Totusi asezarea firului se poate face conic si daca pe fata tot trebuie sa fie mai jos decat buza tamburului ( pentru a anula incurcarea firului in aruncare si totodata pentru a castiga in distanta, anuland si micile bucle, care chiar daca nu se incurca, tot bat inutil pe inele ... ), m-am gandit ca pe spate de ce sa nu fie mai sus. :wink:
Am facut sute de aruncari cu tamburi incarcati conic ( cu masina, pe TD-uri) , in paralel cu tamburi incarcati normal. Nu credeam, dar diferentele sunt evidente.
Deci am obtinut o mulineta cu tambur de 80mm si incarcare conica a firului. :wink:

In rest, au ramas la fel. Frana impecabila pe carbontex, slow oscillation, manivela pe filet, pinion ambutisat la rece si vopsit negru ( anodizat ), rulmenti capsulati, niciun pic de fier - totul numai inox.

Totusi, numai timpul o sa le dea valoare reala. Sper sa fie totul bine.

Nu am urmarit aspectul foarte tare, dar arata intr-un mare fel fiind neagra in intregime.Mai mult din indicatiile de pe forum am luat aceasta decizie si acum nu regret nicio secunda. O sa ii fac cateva poze, dar astept "profesionistul" . Spre sfarsitul saptamanii o sa o duc la magazin, pentru cine doreste sa o vada si are posibilitatea sa treaca pe acolo.

P.S. Le astept si eu, pentru a stabili pretul final. Sper sa reusesc si aici ce-mi doresc.

gimi_mures
pescar de competitie
Mesaje: 1319
Membru din: Vin Apr 03, 2009 23:24
Puncte: 0
Localitate: Tg Mures

Re: Întrebare pentru Dan Mitranescu

Mesaj de gimi_mures »

Multumim pentru informatii.
As mai avea 3 intrebari:
1 Pe cand va fi disponibila la vanzare?
2 Care va fi pretul aproximativ?
3 Sunt diferente semnificative fata de modelul anterior TD ?
C&R

Dan Mitranescu
Veteran
Mesaje: 6808
Membru din: Sâm Dec 15, 2007 17:48
Puncte: 0
Localitate: bucuresti

Re: Întrebare pentru Dan Mitranescu

Mesaj de Dan Mitranescu »

gimi_mures scrie:Multumim pentru informatii.
As mai avea 3 intrebari:
1 Pe cand va fi disponibila la vanzare?
2 Care va fi pretul aproximativ?
3 Sunt diferente semnificative fata de modelul anterior TD ?
In mod normal, la inceput de decembrie trebuie sa ajunga.
Pretul aproximativ este de 100E pentru modelul de baza. ( vine si varianta mai ieftina, care difera prin cateva elemente : rulmenti normali, fara carbontex, fara manivela pe filet ... si cu putin albastru pe buza tamburului :) , restul fiind tot negru. Aprox. 360 lei )

Difera fata de TD in majoritatea aspectelor. Tambur mai mare, raport de recuperare mai mare ( 4,75 : 1 ! ), implicit printre cele mai rapide mulinete, frana cu discuri carbontex, greutatea mult redusa, aspect rar intalnit in gama mulinetelor cu tambur de 80mm, avand numai 570g . ( Eu nu stiu sa existe , sub 3.000lei asa ceva ).
TD-ul ramane cu fiabilitatea demonstrata, in rest este depasit.

P.S. Sper ca si noua asezare a firului sa isi scoata in evidenta avantajele si sa isi aduca aprecieri.

Avatar utilizator
Buricu
Mesaje: 143
Membru din: Mar Feb 04, 2014 18:55
Puncte: 0
Localitate: Bucuresti

Re: Întrebare pentru Dan Mitranescu

Mesaj de Buricu »

Sa intelegem ca la cea ieftina mecanismele interioare sunt la fel? In acest caz putem beneficia si la aceasta de asezarea conica a firului?
Adrian Bunea
Peştele scapat este întotdeauna cel mai mare

Dan Mitranescu
Veteran
Mesaje: 6808
Membru din: Sâm Dec 15, 2007 17:48
Puncte: 0
Localitate: bucuresti

Re: Întrebare pentru Dan Mitranescu

Mesaj de Dan Mitranescu »

Buricu scrie:Sa intelegem ca la cea ieftina mecanismele interioare sunt la fel? In acest caz putem beneficia si la aceasta de asezarea conica a firului?
Mecanismul este identic la ambele modele. ( carcasa nu permite modificari ).
Materialele sunt aceleasi la mecanism, deoarece eventuale diferente de calitate sunt nesemnificative ca pret de productie si este pacat sa nu se pastreze.
Asa ca si asezarea firului este aceeasi.

Rulmentii japonezi costa mult, axul pinionului (inox filetat la interior) costa mai mult, axul manivelei costa mai mult datorita filetului, carbontexul este mai scump decat pazla. De aici sunt diferentele de cost intre modele.

senzor planet
Încuiat

Înapoi la “DAN MITRANESCU”