Incepator la crap - sfaturi utile :)

Aici putem discuta sau dezbate orice legat de pescuit.

Moderatori: Alin Galbenu, mariosilaghi, Bogdan Zaharia, odoctee

Scrie răspuns
lucyrapid
Puncte: 0

Incepator la crap - sfaturi utile :)

Mesaj de lucyrapid »

Salutare tuturor !

Sunt incepator la pescuitul de crap si pentru inceput vreau sa va cer niste sfaturi.
Pentru inceput m-am gandit sa imi i-au niste lansete Hakuyo MTX 9, 3.92m, 4lbs, 2 buc, sunt bune aceste lansete? daca actiunea este de 4lbs, cu cat pot arunca?
Si acuma alte intrebari:
Cum arunc peste 100m?
1) ce grosime si lungime imi trebuie la inaintas? 0.35 si 6-7m e ok?
2) cu momitor arunc mai bine decat cu plumb? daca nu, atunci ce fel de plumb imi trebuie?

Cam atat deocamdata :lol:

Multumesc !

DumiD
Pescar de competitie

Re: Incepator la crap - sfaturi utile :)

Mesaj de DumiD »

buna intrebare..cu ce arunci mai departe, cu un cocolos de mamaliga sau cu un plumb aerodinamic de aceeasi greutate. poate e vre-un inginer p-aici sa ne explice cum sta treaba cu aerodinamica ca si eu sunt curios...

ionut72
pescar de competitie

Mesaj de ionut72 »

cu ce arunci mai departe, cu un cocolos de mamaliga sau cu un plumb aerodinamic de aceeasi greutat
Cu un momitor corect incarcat ar trebui sa arunci cam la fel de departe ca si cu plumbul!

Oricum, daca esti incepator, "la cat poti arunca de departe" ar trebui sa fie printre ultimele tale probleme deocamdata :D

Mai intai ar trebui sa te intereseze ce fel de lansete si mulinete trebuie sa achizitionezi ca sa acoperi o cat mai mare plaja de stiluri si locuri de pescuit (probabil ca nu te vei limita pescuind doar intr-un singur loc/mod - "tare si in fata"), strategii de localizare, accesorii si materiale pentru monturi si tipuri de monturi, strategii de nadire etc. Iarasi, foarte important, ce fel de lanseta si mulineta iti trebuie pentru sondare si marcare si cum se foloseste acest ansamblu in mod corect.