Moderatori: Alin Galbenu, Bogdan Zaharia, odoctee
pocol.florin@yahoo.compocol florin scrie:Buna ziua ..a si dori sa va intreb in primul rand daca,manivela(de cauciuc,cod 14958) de la mulineta shimano aero technium mgs 10000 xsb este la fel ca dimensiune cu manivela(de cauciuc) de la mulineta shimano aero technium 12000 mgs xtb? ..a si dori sa stiu daca se potriveste de pe o mulineta shimano aero techinium 12000mgs xtb pe mulineta 10000 mgs shimano aero technium xsb.motivul mie mi se pare ca pe mgs xsb este mai mare decat pe mgs xtb...MULTUMESC.
pocol florin scrie:pocol.florin@yahoo.compocol florin scrie:Buna ziua ..a si dori sa va intreb in primul rand daca,manivela(de cauciuc,cod 14958) de la mulineta shimano aero technium mgs 10000 xsb este la fel ca dimensiune cu manivela(de cauciuc) de la mulineta shimano aero technium 12000 mgs xtb? ..a si dori sa stiu daca se potriveste de pe o mulineta shimano aero techinium 12000mgs xtb pe mulineta 10000 mgs shimano aero technium xsb.motivul mie mi se pare ca pe mgs xsb este mai mare decat pe mgs xtb...MULTUMESC.
BAIA MARE
0740341258