lanseta pokee tournament carp

Lansete, mulinete, fire, carlige, camping, accesorii, etc. Comentati, criticati sau recomandati.

Moderatori: Alin Galbenu, Bogdan Zaharia, odoctee

Scrie răspuns
mezei lorant
Puncte: 0

lanseta pokee tournament carp

Mesaj de mezei lorant »

salutare tuturor. as dori sa achizitionez lansete pokee tournament carp 3.90 ,3.5lbs ,3 segmenti ce parere aveti despre lansetele acestea?

martinik

Re: lanseta pokee tournament carp

Mesaj de martinik »

Depinde ce ceri de la ele. Eu am 3,60 din doua bucati si le folosesc exclusiv la pescuitul plantat de pe niste salbatice. Se comporta binisor, am scos la 13-14 kg cu ele. In drill sunt moi si nu poti pune presiune pe peste. La aruncat, bunicele, 110 gr am pus maxim pe ele.

mezei lorant

Mesaj de mezei lorant »

martinik scrie:Depinde ce ceri de la ele. Eu am 3,60 din doua bucati si le folosesc exclusiv la pescuitul plantat de pe niste salbatice. Se comporta binisor, am scos la 13-14 kg cu ele. In drill sunt moi si nu poti pune presiune pe peste. La aruncat, bunicele, 110 gr am pus maxim pe ele.
mersi frumos

mezei lorant

Mesaj de mezei lorant »

mezei lorant scrie:
martinik scrie:Depinde ce ceri de la ele. Eu am 3,60 din doua bucati si le folosesc exclusiv la pescuitul plantat de pe niste salbatice. Se comporta binisor, am scos la 13-14 kg cu ele. In drill sunt moi si nu poti pune presiune pe peste. La aruncat, bunicele, 110 gr am pus maxim pe ele.
mersi frumos
am vazut lanseta inarcata cu 130 gr si sa rupt

martinik

Mesaj de martinik »

A sunt f f f casante. Daca le-ai lovit de o piatra mai tare, la urmatoarea lansare bubuie

senzor planet
Scrie răspuns

Înapoi la “Comentarii Echipament Crap”