Moderatori: Alin Galbenu, Bogdan Zaharia, odoctee
Daca mai gasesti acele daiwa pe pret bun , ia le fara ezitare. Nu au nimic ,in comun cu okumaPL.Ion Costin scrie:Buna ziua,sunt relativ incepator in pescuitul crapului si doresc cateva sfaturi daca este posibil,detin mulinete Okuma Powerliner 865 si vreau un upgrade,credeti ca mulinetele Daiwa Emcast Advanced 4500 pot constitui acest lucru,daca nu atunci astept ceva sfaturi.Mentionez ca am un buget de 1200 ron pt. 4 mulinete(maxim) si ca nu particip la concursurui,pescuiesc de placere,1-2 partide pe luna,nu plantez,multumesc anticipat,stima!
Ce anume as putea lua?marian_popescu scrie:am avut ambele modele
emcast nu e neaparat un upgrade, fata de powerliner
in banii astia, eu as lua ceva second
Si atunci de ce vrei sa schimbi actualele mulinete ?Ion Costin scrie:Buna ziua,sunt relativ incepator in pescuitul crapului si doresc cateva sfaturi daca este posibil,detin mulinete Okuma Powerliner 865 si vreau un upgrade,credeti ca mulinetele Daiwa Emcast Advanced 4500 pot constitui acest lucru,daca nu atunci astept ceva sfaturi.Mentionez ca am un buget de 1200 ron pt. 4 mulinete(maxim) si ca nu particip la concursurui,pescuiesc de placere,1-2 partide pe luna,nu plantez,multumesc anticipat,stima!
Consider ca nu e un lucru rau sa evoluez.Allen Besnovich scrie:Si atunci de ce vrei sa schimbi actualele mulinete ?Ion Costin scrie:Buna ziua,sunt relativ incepator in pescuitul crapului si doresc cateva sfaturi daca este posibil,detin mulinete Okuma Powerliner 865 si vreau un upgrade,credeti ca mulinetele Daiwa Emcast Advanced 4500 pot constitui acest lucru,daca nu atunci astept ceva sfaturi.Mentionez ca am un buget de 1200 ron pt. 4 mulinete(maxim) si ca nu particip la concursurui,pescuiesc de placere,1-2 partide pe luna,nu plantez,multumesc anticipat,stima!