Recomandare achizitionare combo crap incepator

Lansete, mulinete, fire, carlige, camping, accesorii, etc. Comentati, criticati sau recomandati.

Moderatori: Alin Galbenu, Bogdan Zaharia, odoctee

dan84
Puncte: 0

Recomandare achizitionare combo crap incepator

Mesaj de dan84 »

Salutare !!!

Apelez la experienta voastra pentru a ma putea indruma spre achizitionarea unui kit de 3 lansete+mulinete.
Am tot citit pe forum tot felul de indicatii si pareri....dar fiecare dupa nevoile fiecaruia , eu nu m-am regasit in nicio situatie ...poate ceva asemanator insa nu in totalitate ceea ce m-a indemnat sa cer personal sfaturi.

Deci cum spune si titlul sunt incepator (detin "scule" de pescuit crap "made china" sau de pe la magazinu de pescuit din cartier ) , insa acum vreau sa le elim pe toate si sa imi cumpar un kit nou care sa imi poata aduce statisfactie .... situatia mea este urmatoarea :
1. Din cauza jobului imi permit cel mult 5-6 partide de pescuit pe an ....fiecare a cate 24-48h maxim
2. Bugetul pentru kit am decis sa fie in jur de 1000 ron , insa nu e batut in cuie ....adica daca gasesc ceva sa ma multumeasca la 700 nu zic nu , asta datorita timpului foarte putin petrecut pe balta.
3. As vrea sa imi cumpar ceva de calitate (aici nu ma gandesc la profesional sau alte genuri) doar sa pot scoate un crap usor si bine :)))) , si bine inteles sa fie durabile in timp.
4. Baltile unde o sa pescuiesc o sa fie in jurul Bucurestiului pe o raza de 200Km .

Am gasit ceva la Decathlon de la CAPERLAN in jur de 160/ combo
Pe forumuri se vorbeste foarte bine de Okuma insa nici Hakuyo nu este rau.

Astept cu nerabadare ofertele si propunerile dumneavoastra.

Cu respect ,
Dan

dancalinescu

Re: Recomandare achizitionare combo crap incepator

Mesaj de dancalinescu »

Salut Dan,