Wychwood c-10 vs Daiwa Black widow

Lansete, mulinete, fire, carlige, camping, accesorii, etc. Comentati, criticati sau recomandati.

Moderatori: Alin Galbenu, Bogdan Zaharia, odoctee

Scrie răspuns

Ce ati alege pentru delta dunarii

Wychwood c-101
4
50%
Daiwa Black widow
4
50%

Voturi totale: 8

BobbyTheFisherman

Wychwood c-10 vs Daiwa Black widow

Mesaj de BobbyTheFisherman »

Salut la toata lumea. Sunt un pescar amator, desi nu cred ca ma pot numi inca pescar, si am decis sa-mi fac un upgrade la crengile pe care le numea lansete pana acum. Primul criteriu a fost pretul unde am stabilit ca un buget de 300ron/buc ar trebui sa ajunga pentru inceput, si o inaltime de 3.60m. Dupa ce am scotocit internetul si cateva magazine din Bucuresti m-am oprit la doua modele Wychwood c-101 3.6m 3.5lbs si Daiwa Black Widow 3.6m 3.5lbs. Pretul si specificatiile technice a acestor lansate sunt foarte asemanatoare. Mentionez ca 80% din partidele de pescuit pe care le-am avut in ultimii ani au fost in delta Dunarii unde castingul la distanta a fost inexistent insa pentru cele 20% din partide a trebuit sa imprumut de la prieteni pentru a putea lansa . Am hotarat sa optez pentru 3.5lbs pentru a nu fi nevoit sa cumpar doua seturi unul pentru delta si unul pentru balti. Din cate am inteles cele de la wychwood sunt ceva mai rigide ceea ce ma ajuta la casting insa nu as vrea sa macelaresc crapii din delta lasandui cu buzele franjuri dar as vrea totusi o lanseta solida si rezistenta la uzura de zi cu zi, la transport etc. Ma poate indruma cineva care le-a folosit pe amandoua ? Multumesc anticipat

mihai florescu
pescar de competitie
Puncte: 0

Re: Wychwood c-10 vs Daiwa Black widow

Mesaj de mihai florescu »