Moderatori: Alin Galbenu, mariosilaghi, Bogdan Zaharia, odoctee
Admițând că (poți proba) vina aparține exclusiv firmei de curierat, cine și cum evaluează valoarea unui obiect sh, parțial deteriorat?baracudafish1977 scrie:Buna seara.
Cum pot sa rezolv o problema legata de deteriorarea unui colet de catre firma fan courier ?
Am trimis un colet (cutie portbagaj auto) unui coleg pescar , a doua zi m-a sunat spunand ca cutia a ajuns crapata.
Se face retur la pachet si sunt chemat sa ridic coletul deteriorat si pe deasupra sa mai platesc si taxa de rambursare.
Cei de la fan courier spun ca nu au nici o vina.
Ce pot face in cazul acesta ???
Ai ambalat/împachetat cutia în prezența curierului?!?Au vazut ca era intreaga, dar cand a ajuns la destinatar era deteriorat ambalajul intr-un colt (folie si dedesubt carton).
Nu este suficient.baracudafish1977 scrie:Au vazut ca era intreaga, dar cand a ajuns la destinatar era deteriorat ambalajul intr-un colt (folie si dedesubt carton).
A rupt folia in acel colt si era crapata cutia pe o distanta de 20cm.
Am trimis un mail la sediul din Bucuresti si astept un raspuns deocamdata, daca o sa il primesc.