baracudafish1977 scrie:Au vazut ca era intreaga, dar cand a ajuns la destinatar era deteriorat ambalajul intr-un colt (folie si dedesubt carton).
A rupt folia in acel colt si era crapata cutia pe o distanta de 20cm.
Am trimis un mail la sediul din Bucuresti si astept un raspuns deocamdata, daca o sa il primesc.

Nu este suficient.
Asigură-te ca respecți pașii de mai jos.
Dacă nu primești confirmarea înregistrării reclamației, adresează-te opc.
Expeditorul sau destinatarul nemulțumit de serviciile oferite poate formula o reclamație scrisă prin depunere personală la oricare dintre sediile noastre, prin mail pe adresa
customer@fancourier.ro, telefon 021.9336 sau o poate trimite în plic prin intermediul serviciului poştal Confirmare de primire, la adresa Șos de Centura nr 31, Ștefăneștii de Jos, Jud Ilfov, în atenția departamentului Relații cu Clienții.
Persoanele reclamante trebuie să depună/trimită la FAN toate dovezile pe baza cărora își întemeiază pretențiile, în vederea efectuării unor analize corecte și complete (copii scrisoare de transport (AWB), PV de constatare, facturi doveditoare, ambalaj/produs pentru expertiză, etc.) Reclamația se analizează și se soluționează individual, pentru fiecare trimitere poștală în parte.
Departamentul Relații cu Clienții confirmă reclamantului primirea reclamației prin eliberarea unui număr de înregistrare în cazul reclamaţiilor depuse personal, telefonic, prin mail, daca reclamantul face publică adresa sa de mail sau solicită acest lucru, și prin completarea/semnarea confirmării de primire în cazul reclamației scrise și expediată în plic cu confirmare de primire și răspunde în scris reclamantului prin mail, fax sau adresa de răspuns în funcție de modul cum a primit reclamația și solicitarea reclamantului.
Orice reclamație se va înregistra în „Registrul Electronic de Reclamații” și solicitantul va fi despăgubit în funcție de tipul serviciului ales, cu valoare declarată sau nedeclarată, în termen maxim de 30 de zile de la data soluționării favorabile a reclamației.