Deteriorare colet fan courier

Sectiune deschisa pentru orice subiect de discutie.

Moderatori: Alin Galbenu, mariosilaghi, Bogdan Zaharia, odoctee

Scrie răspuns
baracudafish1977
pescar de competitie
Mesaje: 1263
Membru din: Lun Feb 25, 2013 14:20
Puncte: 0
Localitate: Pascani - iasi

Deteriorare colet fan courier

Mesaj de baracudafish1977 »

Buna seara.
Cum pot sa rezolv o problema legata de deteriorarea unui colet de catre firma fan courier ?
Am trimis un colet (cutie portbagaj auto) unui coleg pescar , a doua zi m-a sunat spunand ca cutia a ajuns crapata.
Se face retur la pachet si sunt chemat sa ridic coletul deteriorat si pe deasupra sa mai platesc si taxa de rambursare.
Cei de la fan courier spun ca nu au nici o vina.
Ce pot face in cazul acesta ??? :(
Born to fish , forced to work ;)

Avatar utilizator
George Szantho
Mesaje: 944
Membru din: Mie Iun 03, 2015 0:10
Puncte: 0
Localitate: Galati

Deteriorare colet fan courier

Mesaj de George Szantho »

Eu am dat comanda de trofee si cupe la un concurs organizat de mine in sept. La primirea coletului cupele erau in intacte insa cele 3 trofee (acei pesti care sunt destul de fragili fiind facuti dintr-un material casant) erau facute franjuri ( sparte bucatele ) desi pe cutii scria fragil! Am sunat firma cu trofeele si mi au spus sa iau legatura cu cei de la fan curier pentru ca agentul sa vina sa faca un proces verbal dupa care ei imi vor trimite alte trofee. A venit agentul a facut pv si am trimis poze cu trofeele sparte catre firma la care le am comandat impreuna cu un mail cu pv ul scanat. Nu stiu ce au facut ei cu fancurierul dava au recuperat sau nu banii cert e ca a doua oara au trimis cu urgent curier. Oricum fii sigur ca pe cei de la depozit si pe agenti ii doare in dos de colete. Le trântesc si le busesc de fiecare data si din cate am inteles trec prin multe maini! Trebuia sa faci proces verbal atunci deja cred ca e tarziu dar poate cibe stie...

sollo
Mesaje: 108
Membru din: Lun Sep 24, 2012 17:39
Puncte: 0
Localitate: Suceava

Re: Deteriorare colet fan courier

Mesaj de sollo »

cei de la Fan curier sunt foarte nesimtiti .
daca nu ii dai in judecata nu rezolvi nimic cu ei . eu am primit prin ei un SpeedMaster rupt . Cu toate ca le am dat poze cu batul intreg trimis de vanzator spre mine ,am ramas cu paguba . am reparat batul pe banii mei ,Fan Curier declarand ca nu au nici o vina. De atunci nici nu ma mai folosesc de serviciile lor. :( :(

Avatar utilizator
gabi1
Veteran
Mesaje: 4787
Membru din: Joi Sep 16, 2010 19:23
Puncte: 0
Localitate: Gura Oborului

Re: Deteriorare colet fan courier

Mesaj de gabi1 »

baracudafish1977 scrie:Buna seara.
Cum pot sa rezolv o problema legata de deteriorarea unui colet de catre firma fan courier ?
Am trimis un colet (cutie portbagaj auto) unui coleg pescar , a doua zi m-a sunat spunand ca cutia a ajuns crapata.
Se face retur la pachet si sunt chemat sa ridic coletul deteriorat si pe deasupra sa mai platesc si taxa de rambursare.
Cei de la fan courier spun ca nu au nici o vina.
Ce pot face in cazul acesta ??? :(
Admițând că (poți proba) vina aparține exclusiv firmei de curierat, cine și cum evaluează valoarea unui obiect sh, parțial deteriorat?
"Azi oamenii cunosc preţul fiecărui obiect si valoarea nici unuia."
"Nu refuza ajutorul imbecililor; pentru a rămâne sus iți trebuie unanimitate". :-)

Avatar utilizator
Alin Galbenu
Moderator
Mesaje: 2778
Membru din: Lun Aug 08, 2011 11:38
Puncte: 0
Localitate: Craiova
Contact:

Re: Deteriorare colet fan courier

Mesaj de Alin Galbenu »

Trimite un ou kinder, intr o cutie de plastic, si vezi cum ajunge. Apoi iti dai seama cum se manevreaza coletele.
Din cate stiu, coletele trimise cu ramburs, trebuie verificate inainte pentru impiedicarea tepelor. Deci ar fi trebuit sa vada daca initial cutia ta era intreaga.
Imagine

baracudafish1977
pescar de competitie
Mesaje: 1263
Membru din: Lun Feb 25, 2013 14:20
Puncte: 0
Localitate: Pascani - iasi

Re: Deteriorare colet fan courier

Mesaj de baracudafish1977 »

Au vazut ca era intreaga, dar cand a ajuns la destinatar era deteriorat ambalajul intr-un colt (folie si dedesubt carton).
A rupt folia in acel colt si era crapata cutia pe o distanta de 20cm.
Am trimis un mail la sediul din Bucuresti si astept un raspuns deocamdata, daca o sa il primesc. :oops:
Born to fish , forced to work ;)

Avatar utilizator
gabi1
Veteran
Mesaje: 4787
Membru din: Joi Sep 16, 2010 19:23
Puncte: 0
Localitate: Gura Oborului

Re: Deteriorare colet fan courier

Mesaj de gabi1 »

Au vazut ca era intreaga, dar cand a ajuns la destinatar era deteriorat ambalajul intr-un colt (folie si dedesubt carton).
Ai ambalat/împachetat cutia în prezența curierului?!?
"Azi oamenii cunosc preţul fiecărui obiect si valoarea nici unuia."
"Nu refuza ajutorul imbecililor; pentru a rămâne sus iți trebuie unanimitate". :-)

carbocalm
Mesaje: 513
Membru din: Joi Mai 16, 2013 21:26
Puncte: 0
Localitate: Bucuresti

Re: Deteriorare colet fan courier

Mesaj de carbocalm »

În cazul în care solicitarea îți este soluționată favorabil(termenul este de 3 luni) vei primi contravaloarea rambursului și a taxelor de transport plătite.
Dacă expedierea a fost fără ramburs/asigurare primești de 10 ori contravaloarea transportului.
Ai toate șansele sa primești rezolutia "ambalare necorespunzătoare" și solutia este anpc.
Fa presiune acum cât mai au înregistrările din depozitele prin care a trecut coletul.
https://www.fancourier.ro/conditii-gene ... r-postale/

carbocalm
Mesaje: 513
Membru din: Joi Mai 16, 2013 21:26
Puncte: 0
Localitate: Bucuresti

Re: Deteriorare colet fan courier

Mesaj de carbocalm »

baracudafish1977 scrie:Au vazut ca era intreaga, dar cand a ajuns la destinatar era deteriorat ambalajul intr-un colt (folie si dedesubt carton).
A rupt folia in acel colt si era crapata cutia pe o distanta de 20cm.
Am trimis un mail la sediul din Bucuresti si astept un raspuns deocamdata, daca o sa il primesc. :oops:
Nu este suficient.
Asigură-te ca respecți pașii de mai jos.
Dacă nu primești confirmarea înregistrării reclamației, adresează-te opc.

Expeditorul sau destinatarul nemulțumit de serviciile oferite poate formula o reclamație scrisă prin depunere personală la oricare dintre sediile noastre, prin mail pe adresa customer@fancourier.ro, telefon 021.9336 sau o poate trimite în plic prin intermediul serviciului poştal Confirmare de primire, la adresa Șos de Centura nr 31, Ștefăneștii de Jos, Jud Ilfov, în atenția departamentului Relații cu Clienții.

Persoanele reclamante trebuie să depună/trimită la FAN toate dovezile pe baza cărora își întemeiază pretențiile, în vederea efectuării unor analize corecte și complete (copii scrisoare de transport (AWB), PV de constatare, facturi doveditoare, ambalaj/produs pentru expertiză, etc.) Reclamația se analizează și se soluționează individual, pentru fiecare trimitere poștală în parte.


Departamentul Relații cu Clienții confirmă reclamantului primirea reclamației prin eliberarea unui număr de înregistrare în cazul reclamaţiilor depuse personal, telefonic, prin mail, daca reclamantul face publică adresa sa de mail sau solicită acest lucru, și prin completarea/semnarea confirmării de primire în cazul reclamației scrise și expediată în plic cu confirmare de primire și răspunde în scris reclamantului prin mail, fax sau adresa de răspuns în funcție de modul cum a primit reclamația și solicitarea reclamantului.


Orice reclamație se va înregistra în „Registrul Electronic de Reclamații” și solicitantul va fi despăgubit în funcție de tipul serviciului ales, cu valoare declarată sau nedeclarată, în termen maxim de 30 de zile de la data soluționării favorabile a reclamației.

baracudafish1977
pescar de competitie
Mesaje: 1263
Membru din: Lun Feb 25, 2013 14:20
Puncte: 0
Localitate: Pascani - iasi

Re: Deteriorare colet fan courier

Mesaj de baracudafish1977 »

Eu am trimis un mail la customer@fancourier.ro, nu am atasat nici un proces verbal, ca nu am asa ceva, proces verbal de constatare a încheiat persoana care trebuia sa primească coletul cu fan courier care i-a dus coletul.
Domnii de la fan de unde am trimis eu vroiau sa ridic coletul si pe deasupra sa mai plătesc si rambursul la colet.
Astăzi am sunat la sediul din bucuresti , mi-au cerut nr awb , au spus ca mailul cu plângerea a fost primit, urmează sa fie analizat si o sa fiu contactat.
Born to fish , forced to work ;)

senzor planet
Scrie răspuns

Înapoi la “Liber la Discutii”