Vorbim de masina de pescuit.SirClaudiu scrie:tare as vrea sa vad un logan concurand cu un golf 4 4motion (la orce) consum/confort/calitatea pieselor/durabilitate(km+rezistenta in timp)). daca ajungem sa comparam loganul cu masini mici/medii de top inseamna ca nu mai facem diferenta intre betele Shimano si alea rusesti vechi de pe timpul bunicului din fibra de sticla.gor965 scrie:Aiurea. Ce treaba are designul masinii cu mersul la pescuit? ...si la ce calitate te referi cand cineva cauta o masina pe care s-o incarce cu scule de pescuit si pe care vreo s-o bage prin coclauri ? Masina aia buna din 2005 iese castigatoare in fata unui Logan nou numai daca faci liniute in spatele blocului ori iti place sa parchezi masina in fata unui club de noapte. Daca faceai referire la puterea motorului, eventual la tractiune, poate ca sunt masini de prin 2005 care-s mai bune ptr. offroad decat un Logan nou (dar si-asa, costurile de intretinere vor fi mai mari in cazul masinii vechi)...dar sa zici de desing si calitate (presupun ca te referi la materiale), n-are nici o legatura cu subiectul abordat in topicul asta.SirClaudiu scrie:...
daca opinia mea conteaza prefer o masina buna din 2005 fata de o trompeta noua si ma refer strict la logan. ma gandesc la confort la design si la calitate.
Il bate la consum, la garda la sol, la pret, la spatiu interior, la pretul de achizitie ... si la sprijinit lansete. :
https://www.youtube.com/watch?v=VAe9aWYiWnA
Am ales Logan Van acum 10 ani.
Dupa 60.000 km nu am schimbat nici macar un bec la el.
L-am dat unui prieten care trage de el la maximum si acum ( lucreaza in constructii si este ... pescar ).
Masina merge perfect, dar ca in toate cazurile, conteaza foarte mult si cat de mare este tacanitul de la volan. Problema este ca inca nu s-au conceput aparate de testat tacanitul, asa ca mai depinde si de "noroc" durabilitatea unei masini.