Moderatori: Dan Mateianu, marelepescar.ro
Genes Florin scrie:Dacă vreți sa fiți cârcotași...
Eu cred că a primit exact ce merita. Singur a ales să expună în public o problemă în care nu avea dreptate. Putea să încerce s-o rezolve în privat. Ce s-ar întâmpla dacă toţi ar proceda aşa?RazvanG scrie:Eu nu înțeleg de ce îl luați la bășcălie pe om, adevărat vorbesc.
Când o sa înțelegeți ca este dreptul fiecăruia sa ceara socoteala pe ceea ce a plătit?RazvanG scrie:Eu nu înțeleg de ce îl luați la bășcălie pe om, adevărat vorbesc.
Când o sa înțelegeți ca în aceasta lume, banii, pana sa treacă în conturile magazinelor de profil, sunt la noi în buzunar?
Când o sa înțelegeți ca este dreptul fiecăruia sa ceara socoteala pe ceea ce a plătit?
Nu contează dacă este un leu sau o mie.
La pușcărie intri și dacă furi un leu și dacă furi o mie.
Învățați sa prețuiți faptul ca va intra un client în magazin, în alimentara, în frizerie, nu ca se duce în alte prăvălii.
Faptul ca a ales sa intre la voi în prăvălii, este un semn de încredere și nu unul de prosteala.
Eu știu asa: vorbeam absolut la fel cu cel care cumpăra un ou sau o sticla de Whisky. Îmi intrau bani și nicidecum la concurență.
Prietene care ai fost la Marele Pescar, este dreptul tău sa ceri explicații. Ai plătit ceva și trebuie sa ai satisfacții de pe urma acelei plăti, indiferent de sumă.
Nu vreau sa cert pe absolut nimeni, nu am întâmpinat astfel de probleme im niciun magazin de profil, este strict o părere personala.
Când vorbim de principii suma banilor cheltuiți nu are relevanță.Pe de alta parte, cineva care sparge 15000 de lei sa se deplaseze la un magazin pentru a i se returna 10-20 de lei, vezi mai rar asa ceva....
Gabi, una e sa ti se dea cu totul altceva decat ceea ce ceri (cum a fost cazul tau), situatie in care e normal sa returnezi si alta e sa cumperi tu cu mana ta, sa ajungi acasa si sa constati ca te-ai "spart" si nu ai cumparat ce trebuie, dupa care sa te trezesti peste 3-4 zile sa te duci cu produsele inapoi si sa fii tare in gura daca nu ti se dau banii inapoi pe ele.gabi1 scrie:Când vorbim de principii suma banilor cheltuiți nu are relevanță.Pe de alta parte, cineva care sparge 15000 de lei sa se deplaseze la un magazin pentru a i se returna 10-20 de lei, vezi mai rar asa ceva....
Cu ceva timp în urmă, neavând timp să cumpăr niște consumabile am rugat o cunostință care lucrează în apropirea unui magazin important să-mi cumpere el ce aveam nevoie. Nefiind cunoscător i-am dat o listă cu produsele (mărunțișuri de cca 100 lei) pe care a înmânat-o vânzătorului.Din 5 articole solicitate doar 3 au corespuns, niște conuri siliconice nu numai că în loc de 50mm aveau 25/30mm și agrafele rapide altă dimensiune, erau mai scumpe și alt brand față de ce scria negru pe alb.Nu m-am dus să le bat obrazul din lipsă de timp. Dacă o făceam se punea că sunt cârcotaș sau chitros, că bat drumul și pierd timp pentru nimicuri? Sau că poate țin la principii?
E ușor de judecat după aparențe sau cutume uzate moral.
Hai ca te pricepi si la capitolul asta...nu conteaza ca altii vad ca tot mai bati campii...dancalinescu scrie:
Eu sincer nu as primi retur produse gen agrafe, vartejuri etc pentru ca la aspect, majoritatea arata la fel iar plicurile nu sunt sigilate si oricand poti pune noname-uri in plic de Korda, Fox sau mai stiu eu ce fara sa vezi diferenta decat atunci cand efectiv le folosesti si apoi vii frumos si le dai retur. Asa frumos ai accesorii de 20-50 de lei la pret de FL-uri de 3-4 lei plicul de 10 bucati.
E ca si cum ai cumpara fasole vrac din Kaufland si vii dupa 3 zile cu ea retur zicand "uite domne bonul fiscal, apare fasole alba pe el"...