Opinii montura incepator :))

Ce monturi folosim pentru a pescui la crap?
Avatar utilizator
Ovidiu Bunea
Mesaje: 347
Membru din: Mie Iul 16, 2014 11:34
Puncte: 0
Localitate: Titu, Dambovita
Contact:

Opinii montura incepator :))

Mesaj de Ovidiu Bunea »

Buna seara prieteni,

As aprecia tare mult ca in cele ce urmeaza sa nu radeti asa mult :)). Sunt absolut incepator la crap si cu ocazia viitoarei si primei mele partide de pescuit la crap(la Hermes Peris) am confectionat, daca pot spune asa, o montura. Am atasat doua chinezarii flotante pe firul de par si folosesc fir camasuit ultra skin de la Sufix. Mentionez ca n am avut in dotare pasta de tungsten, dar n o sa lipseasca pe viitor din arsenal. Asadar, ce parere aveti, e gresit realizata montura?

http://imgur.com/a/JZ1JP

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
We are Anonymous. We are Legion. We do not forgive. We do not forget. Expect us.

doruSV
Mesaje: 82
Membru din: Lun Feb 17, 2014 19:02
Puncte: 0
Localitate: Suceava

Re: Opinii montura incepator :))

Mesaj de doruSV »

Pentru o prezentare de tip pop-up cum ai ales tu, distanta intre curbura carligului si momeala e mult prea mare, iar momeala se ridica mult de la sol. Te-ai uitat prea mult cred pe dvd-urile comerciale de prezentare.
Pune mai bine o bila de fund cu un pop-up mic langa ea si gata.
Crapul in genereal scormoneste si papa de pe fundul apei cand are de mancat. N-are sens sa te complici.
Parerea mea sincera.

Avatar utilizator
Ovidiu Bunea
Mesaje: 347
Membru din: Mie Iul 16, 2014 11:34
Puncte: 0
Localitate: Titu, Dambovita
Contact:

Mesaj de Ovidiu Bunea »

Multumesc de reply. Din lipsa de timp am folosit ce era pe langa mine in momentul realizarii monturii. Sunt de aceeasi parere cu tine, cu siguranta o sa merg pe bila scufundatoare si popup(daca nu ma insel, e vorba de snowman).

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
We are Anonymous. We are Legion. We do not forgive. We do not forget. Expect us.

Mircea.Jakab
Mesaje: 41