Lansare montura

Cum prindem crapi? Prin ce metode, ce tactici, ce tehnici de pescuit folosim?

Moderatori: Alin Galbenu, Bogdan Zaharia, odoctee

Claudiu Garlea
pescar de competitie
Puncte: 0

Lansare montura

Mesaj de Claudiu Garlea »

Explicati-mi si mie cum sa lansez mai departe de mal, stiu ca de multe ori nu trebuie sa arunci foarte departe, dar...

Eu am o lanseta simpla de 3.60m cu o mulineta, cica are 6 rulmenti, are aia 6 rulmenti cand o zbura porcu si m-ai am una, din Decathlon la 50lei. (3.50m cu mulineta de 1 rulment).
Aveti vreun filmulet ceva, sunt incepator in lansari. :oops: :roll:

Cred ca ambele lansete au inelul de plecare de 30, stiu ca n-am cum sa arunc 150m cu astea, dar ma intereseaza mai mult cum sa arunc corect.

Cucu Ionel

Re: Lansare montura

Mesaj de Cucu Ionel »

Fir intins

Claudiu Garlea
pescar de competitie

Daca mai aveti video-uri care m-ar ajuta, va rog mult.

RazvanG
Pescar de competitie

Mesaj de RazvanG »

GClaudiu scrie:Daca mai aveti video-uri care m-ar ajuta, va rog mult.
Vezi ca este plin pe youtube :wink:
Dar adevaratul youtube este doar pe balta.Ia-ti frumos lanseta,un degetar si putina vointa si ai sa ai o revelatie la sfarsitul sesiunii de casting :wink:
Nume utilizator schimbat din shimanobig in RazvanG

Claudiu Garlea
pescar de competitie

Vointa e, trebuie intai sa invat cum sa tin in mana lanseta.

Acum 2-3 ani cand am aruncat prima data cu lanseta am aruncat bine, primele incercari (in ziua aia), lanseta stiu sigur ca era de 2.70 dar mulineta nu stiu. Eu am lansetele de 3.60 si sa zic ca 2-3 din 5 aruncari imi ies. Inaltimea mea e de 1.70, o lanseta mai mica (2.70 - 3.00) ma poate ajuta mai mult in lansari ?

RazvanG
Pescar de competitie

Mesaj de RazvanG »

GClaudiu scrie:Vointa e, trebuie intai sa invat cum sa tin in mana lanseta.