Drumul de la pescuitul amator la pescuitul de competitie!

Aici putem discuta sau dezbate orice legat de pescuit.

Moderatori: Alin Galbenu, mariosilaghi, Bogdan Zaharia, odoctee

Scrie răspuns
valiauto68
Puncte: 0

Re: Drumul de la pescuitul amator la pescuitul de competitie

Mesaj de valiauto68 »

stoias scrie:Intradevar un subiect de discutie foarte interesant...Eu unul sunt pescar amator dar in viitoarul apropiat vreau sa particip si la concursuri. Un prim pas l-am facut anul acesta cand am fost invitat de catre Ghiti Ghiusan la CUPA LUCKY PARTNER , care a avut ca si scop exact acest lucru, si anume familiarizarea cu atmosfera de concurs (regulament, desfasurare, echipament , etc). A fost o experienta inedita atat pentru mine cat si pentru ceilalti pescari tineri care au fost invitati, sa pescuim alaturi de pescari consacrati care sa iti mai impartaseasca din secrete, lucru cu care nu te intalnesti in fiecare zi, multi fiind foarte "secretosi".
Prin ardeal aveti oameni de calitate asa cum este si Ghiti care mi-a fost profesor la un concurs pe Doripesco, m-a ajutat cu nada,strategie si sfaturi ,pe care multi "uita" sa ti le dea, si astfel am reusit un MARE LOC 1!

@petre iulian : sper ca participarea la o competitie nu inseamna doar "sa-i arzi pe unii sau altii" ...
E foarte posibil ca si in clubul vostru sa fie asa cum ai spus, un fel de scoala a pescuitului de competitie...

Personal am avut o tangenta, minima, cu un membru din clubul vostru care nu mi-a mirosit bine. In perioada in care imi achizitionam sculele de pescuit, punand ca oricare altul intrebari in stg si dr pe forumuri, a fost sunat si mai pe ocolite, din vorba in vorba, cum ca am "luat viteza" si imi iau scule de calitate, omul parea ca vrea sa ma "racoleze" de sponsor pentru un viitor concurs....asa ca sa am ce si de unde invata.

Mi s-a parut ca suna cam asa "prostule incepator tu vino cu banii si noi te luam in echipa si pescuim pe seama ta si poate te lasam sa iti faci o poza cu vreun peste "