
Moderatori: Alin Galbenu, mariosilaghi, Bogdan Zaharia, odoctee
oanavictor scrie:da.........ce vremuri frumoase .........!!!!!!
cu ocazia asta poate ne spune vladeanu si cine era CARMOLISTUL !!!!!!!!!
Acum ceva vreme a scris Andrei un articol de senzatie in AVP, numit CARPFASHION..... Nu stiu cum l-as putea posta aici, dar ati vedea cat este de actual...valiauto68 scrie: Acum hap, dai cu cardul, iei scule, nada, tot ce trebuie, bagi un concurs,doua repede, daca ai sanse prinzi un podium, daca nu ti-o iei la bot si anul urmator scoti totul la vanzare "din lipsa de timp" ....
l
Da Vlade. Ai absoluta dreptate. Doar n-oi fi nebun sa-ti pui imaginea marcii in mainile unui betiv. Stiu destul de bine ce-nseamna o marca ca am si eu una inregistrata la OSIM care a functionat cativa ani ca brand.Vladut Mateianu scrie:Gresit. Field-testeri ii alegem in urma rezultatelor avute pe balti de diversi pescari, la fel sunt selectati si pescarii care sa promoveze pe balta anumite produse (scule, nada, etc).cornel.s scrie: Daca vrei nume de sponsori gandeste-te la toate brand-urile de producatori de nada, la magazinele cu articole de pescuit care-si fac reclama sau isi cauta field testeri etc.
Un pescar bun prinde cu orice nada, lanseaza departe cu orice scula, etc. Deci merita sponsorizarea. In schimb, un pescar slab iti poate compromite o nada, de aceea este mai bine de evitat...
Nici pe departe gandul asta....cornel.s scrie: Omu` despre asta intreba, iar eu tot in sensul asta spuneam. Cel putin asa am inteles eu, ca vorbea ipotetic despre situatia in care a ajuns sa se remarce si apoi isi cauta sponsor.
Deci, iata o parere concreta.