Moderator: Stefan B
exclusiv scrie:buna ziua !....incerc sa imi fac cont pe site-ul d-voastra pt a putea vizualiza online pontoanele rezervate si nu primesc nici un raspuns de la cel care ar trebui sa imi activeze contul...cred ca am incercat asta de mai bine de o saptamana...ce se intampla?se poate sau nu se poate?...multumesc !
exclusiv scrie:buna ziua !....incerc sa imi fac cont pe site-ul d-voastra pt a putea vizualiza online pontoanele rezervate si nu primesc nici un raspuns de la cel care ar trebui sa imi activeze contul...cred ca am incercat asta de mai bine de o saptamana...ce se intampla?se poate sau nu se poate?...multumesc !
shimanobig scrie:exclusiv scrie:buna ziua !....incerc sa imi fac cont pe site-ul d-voastra pt a putea vizualiza online pontoanele rezervate si nu primesc nici un raspuns de la cel care ar trebui sa imi activeze contul...cred ca am incercat asta de mai bine de o saptamana...ce se intampla?se poate sau nu se poate?...multumesc !
Nu nu se poate!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
exclusiv scrie:ma numesc Dan Gealatu si nr meu de card este 1099...multumesc !
3exclusiv scrie:exclusiv scrie:ma numesc Dan Gealatu si nr meu de card este 1099...multumesc !![]()
Am urmat indicatiile d-voastra...ma blochez la "Adresa d-voastra de email nu a fost gasita in baza noastra de date "...Stefan B scrie:3exclusiv scrie:exclusiv scrie:ma numesc Dan Gealatu si nr meu de card este 1099...multumesc !![]()
Astazi se va rezolva ....intrati direct pe rezervari si scrieti nr de card cu parola 1234 ....dupa care va schimbati parola....evident !
3exclusiv scrie:exclusiv scrie:ma numesc Dan Gealatu si nr meu de card este 1099...multumesc !![]()